Miss & Misster całego świata anime i mangi – Zadziwiająca para

13 Kwi

(Po kliknięciu na obrazek, staję się on większy)

Tak, musiałam wymyślić jakąś nową notkę. Nie chciałam by było to streszczenie jakiegoś odcinka, bo niedawno dodawałam, choć i tak mam zamiar niedługo opisać Kaichou 02 i K-ON! 01. Natomiast pragnęłam by było to w jakimś stopniu oryginalne i niepowtarzalne, gdzie praktycznie nie ma tego na żadnym blogu. No i tak „urodził” się mój pomysł z Miss i Missterem całego świata anime. Wydaję mi się, że każdy wie o co mniej więcej chodzi w tym temacie jednak przypomnę i dodam coś od siebie. Na szczęście nie widziałam u nikogo z nas takiej notki, wiec jest ok. ; ]

Miss i Misster będą wybierane co rok, jednak te wybory będą najszczególniejsze. Chodzi mi o to, żeby każdy z was pod tą notką napisał swoich kandydatów na te pozycje. Coś jak konkurs piękności tylko proszę wybierajcie nie tylko pod względem urody ale również zasłużenia na taka pozycje, osobowości, charakteru itp. Przecież to też jest ważne, ne? Tak, a, że nasza „rodzinka” jest bardzo mała i nie wszyscy komentują moje notki, dlatego kandydatów i kandydatek byłoby za pewno bardzo mało i wątpię czy byłyby takie same odpowiedzi. I za pewne byłoby wam trudno wybierać tych jedynych i niepowtarzalnych, przecież anime jest łohoho. Dlatego niech każdy z was wybierze po 3 postacie z każdej płci, jeżeli chcecie mnie to proszę ale więcej niż trzy nie można. Zabronione jest również oddawanie swoich dwóch głosów na tą samą postać. Takie formalności załatwione, ułatwiłam trochę zadanie? Mam nadzieję, że tak i myślę, że chcecie wziąć w tym udział. Dowiemy się kto jest naszym faworytem, poznamy się lepiej i mam nadzieję, że wyjdzie z tego niezła zabawa. Niczego więcej nie pragnę. ; ]

Ciekawe kogo wybierzecie. Nie myślcie, że mi też to przyszło łatwo. Ale w takie zabawie każdy z nas może wziąć udział, bo nawet Alex ma swoich faworytów z A&M, nieprawdaż? ; ) Po każdym oddanym przez was głosie będę aktualizowała notkę wpisując waszych faworytów.  Wybory będą trwały około 2 tyg, a po oddaniu głosu wpisujcie z jakiego anime, bądź mangi jest wasza postać, dobrze? To ułatwi mi zadanie.

♥ Girls:
• Hoshina Utau (Shugo Chara!) – 4 głosy
• Hirisawa Yui (K-ON!) – 3 głosy
• Ayuzawa Misaki (Kaichou wa Maid-sama) – 1 głos
•  Hinamori Amu (Shugo Chara!) – 1 głos
• Julia (Romeo x Juliet) – 1 głos
• Aisaka Taiga (Toradora!) – 1 głos
• Enomoto Kei (Hatsukoi Limited) – 1 głos
• Hatsune Miku (Hatsune Miku) – 1 głos
• Mogami Kyoko (Skip Beat!) – 1 głos
• Hanazono Karin (Kamichama Karin) – 1 głos
• Camelot Road (D.Gray-Man) – 1 głos
• Tsukimiya Ayu (Kanon) – 1 głos

♣ Boys:
• Souma Kukai (Shugo Chara!) – 2 głosy
• Usui Takumi (Kaichou wa Maid-sama) – 3 głosy
• Takishima Kei (Special A) – 1 głos
• Tsukiyomi Ikuto (Shugo Chara!) – 2 głosy
• Sohma Kyou (Fruits Basket!) – 1 głos
• Kiryuu Zero (Vampire Knight) – 1 głos
• Haku (Naruto) – 1 głos
• Tobi (Naruto) – 1 głos
• Czarny szermierz (Kigeki Comedy) – 1 głos
• Kazuma (Kaze No Stigma) – 1 głos
• Lamperouge Lelouch (Code Geass) – 1 głos
• Suoh Tamaki (Ouran Hight School Host Club) – 1 głos
• Hiwatari Kai (Beyblade) – 1 głos
• Kaitou Dark (D.N. Angel) – 1 głos

Komentarzy 10 to “Miss & Misster całego świata anime i mangi – Zadziwiająca para”

  1. Aikee_chan 13 kwietnia, 2010 @ 5:15 pm #

    Z dziewczyn wybieram Amu, Utau i Yui Hirisawę. Sorki, że tak niedbale piszę, ale już nie chce mi się ładnie rozpisywać po raz drugi. Nie mam juz chęci także na dłuugie wyjaśnienia, dlaczego te osoby ;p W końcu na takim MALu zazwyczaj na Miss i Mistera anime piszą tylko imię i coś w stylu „Ach, he’s so cute”.
    Z chłopców poproszę Kyo Sohma (Fruits Basket/Furuba), Ikuto Tsukiyomi i Zero Kiryuu (Vampire Knight).

  2. ayame 14 kwietnia, 2010 @ 12:54 pm #

    Z przedstawicielek płci pięknej głosuję na :
    ~Julię~(Romeo x Juliet)- ma w sobie urok, jest postacią o niezwykłej na swój sposób osobowości;
    ~Aisaka Taiga~ (Torador)- silny charakter, rozbrajające sposób bycia i ta urocza gwałtowność;
    A teraz panowie ^^ :
    ~Haku~ (Naruto) – pomimo, że wystąpił jedynie w kilku odcinkach anime, to jego historia poruszyła me serce dogłębnie. Kocham tego bohatera za oddanie i nieskazitelnie białą duszę.
    ~Tobi~ (Naruto) – jego teksty i ogólnie jego styl bycia jest genialny i dlatego jest moim kochankiem.
    ~Tsykiyomi Ikuto~(Schuga Chara) – jest takim moim rycerzem na karym koniu. Jest czarujący, z lekka denerwujący XD , i co najważniejsze, tajemniczy. Oczywiście jest moim kochankiem.
    ~Czarny szermierz~ (Kigeki Comedy)- podobnie jak Ikucio, jest niezwykle tajemniczy. Jest taką niewiadomą i choć naprawdę nie wiele można się o nim powiedzieć, to jest genialnie wykreowanym bohaterem.

  3. Koyorii 14 kwietnia, 2010 @ 6:00 pm #

    Naprawdę genialny pomysł z tą notką i oczywiście też nie lada problemem było wybranie czołówki. Wzorowałam się na tobie i innych. Wybieram: Enomoto Kei z Hatsukoi Limited, Hoshine Utau, Hirisawe Yui i….. Hatsune Miku, a z chłopaków: Usuia, Kazume z Kaze No Stigma . Uwielbiam oryginalność.

    Koyorii!

  4. Karin 14 kwietnia, 2010 @ 7:04 pm #

    hymm… ciężko wybrać za dużo serii widziałam no ale trzeba kogoś wybrać to z girls wybieram Kyoko z Skip Beat uwielbiam ja :D,oraz Karin z Kamichama Karin a boys to Lamperouge, Lelouch z Code Geas, Usui Takumi i na pewno Tamaki Suoh z Ouran High school Club 😀

  5. Miku 16 kwietnia, 2010 @ 1:33 pm #

    Nie wiem czy komentarz który napisałam przed chwilą pojawił się, więc piszę jeszcze raz xD Życzę Ci wszystkiego najlepszego, trwaj na tym blogu tyle ile możesz! + Dziękuję za komentarz! Mam nadzieję że będziemy się odwiedzać na naszych blogach ;D dodaję Cię do linek ;D

  6. Alex 16 kwietnia, 2010 @ 6:10 pm #

    No ba, że nawet ja mam swoich faworytów. I tylko w przypadku trzeciego kandydata w obu kategoriach miałam maleńkie problemy, bo dwa pierwsze miejsca nigdy się nie zmienią 😉
    Girls:
    1. Tsukiyomi/Hoshina Utau (Shugo Chara!)
    2. Camelot Road (D.Grey-Man)
    3. Tsukimiya Ayu (Kanon)
    Boys:
    1. Hiwatari Kai (Beyblade)
    2. Souma Kukai (Shugo Chara!)
    3. Kaitou Dark (D.N.Angel)
    I to by chyba było na tyle. Widzę, że tylko pozycje z SC! nakładają mi się na propozycje innych, ale co tam? W życiu trzeba być oryginalnym xD
    Pozdrawiam ^^
    Alex

  7. Yuki-chan 27 lipca, 2010 @ 12:56 pm #

    Problem jest duży bo jest tyle anime… wybieram z dziewczyn Amu Hinamori(Shugo Chara) Anju Maka(Karin) Minto Aizawa(Tokyo Mew Mew) a z chłopaków Ikuto Tsukiyomi (Shugo Chara) Souma Kukai(Shugo Chara) i Haku(Naruto).

  8. Avay 1 września, 2010 @ 5:52 pm #

    Dziewczyny: Utau Hoshina, Amu Hinamori (Shugo Chara!) i Aisaka Taiga (Toradora!), natomiast chłopcy będą dwaj i obaj z Shugo Chara!: Ikuto Tsukiyomi i Souma Kukai.

  9. Shouri 3 września, 2010 @ 11:51 am #

    Nie napisałaś, że wyniki ogłoszone, więc też sobie zagłosuję ;D

    Bizoni:
    1. Kyo Sohma (Fruits Basket)
    2. Edward Elric (FullMetal Alchemist)
    3. Natsume Hyuuga (Gakuen Alice)

    Girlsy:
    1. Sakura Kinomoto (Card Captor Sakura)
    2. Amu Hinamori (Shugo Chara!)
    3. Elie (Rave Master)

    Jak widać praktycznie kompletnie rozminęłam się z innymi propozycjami, ale co tak 😉

    Pozdrawiam ^^

    PS: Pomysł na notkę genialny!

  10. Naruto Contactlenses 31 października, 2012 @ 2:34 am #

    Naruto rules.
    To any that got bored I’d say skip past episode 135 from the original show to Shippuden however!!!I’ll make sure to drop by again at some point.

Dodaj komentarz