Hoshina Utau – Lśniąca Gwiazda – Obrazki cz. 2

20 Wrz

Shugo Chara

Po kliknięciu na obrazek,  staję się on większy)

Teraz część druga. Mam sporo obrazków z moją ukochaną Utau, że jest prawdopodobieństwo wyjścia nawet trzeciej części. Zobaczę zresztą jeszcze. Zależy ile upchnę tego tutaj. ;D Obrazek główny jest boski. Jeden z najlepszych (w tej przemianie) jakie widziałam. Hoshina przepięknie prezentuję się jako anioł. Jeszcze ten strój, śpiew i jej cała prezentacja. Żyć, nie umierać. ; *

Shugo Chara

Taka mini wersja tego obrazka. Szkoda, że nie mam większej, bo Utau jest taka słodka. ^^

Shugo Chara

Bardzo kolorystycznie przerobione zdjęcie Utau z napisem jej najnowszego i najlepszego (według mnie) songu. ; )

Shugo Chara!

Przeróbka prześwietnego zdjęcia, podczas śpiewu dziewcząt. Tutaj więcej jaskrawości i przeróżnych wzbogaconych w kolor efektów.

Shugo Chara!

I następna przeróbka tego zdjęcia. Tutaj mamy wręcz wszystko takie jakby narysowane z dodatkiem kilku efektów z jakiegoś programu. Nie ważne. Dziewczyny i tak prezentują się ślicznie.

Shugo Chara!

Może Utau nie przypomina siebie, że tak powiem, ale i tak wygląda wspaniale. Te iskrzące oczy wyglądają, jakby dziewczyna miała się zaraz rozpłakać. Dziwne to połączenie.

Shugo Chara!

Tamto zdjęcie jeszcze dało się jakoś przeżyć, ale to? Co to właściwie jest. No tak, Utau, tylko czemu w takiej oto przeróbce? Ludzie mają wymysły. Szkoda, że nie jest to bardziej prawdziwe, bo gdyby było, zdjęcie bym kochała. ; )

Shugo Chara!

Następne foto przepieknej anielicy. Ten różowy jej bardzo pasuję. A iskra wokół ciała Utau, dodaję jej uroku. Cieszę się, jej szczęściem. ;D

Shugo Chara!

Świetne określenie co do Dia, w tej formie Chara bardziej mi się podobała. Nie mogę określić która przemiana była najlepsza, bo mam dylemat. Jeżeli chodzi jednak, która na tym obrazku wyszła najlepiej, to zdecydowanie Seraphic Charm.

Shugo Chara!

Naprawdę Seraphic Charm to moja ulubiona przemiana. Dlaczego? Naprawdę nie wiem, ale mam od groma tych zdjęć. Utau prezentuję się w tej formie przepięknie. „Chodź ..” Jakby mówiła. ; )

Shugo Chara!

To wszystko jest genialne. Jedna w moich ulubionych zdjęć. Na każdy ujęciu Utau jest w innym stanie. Miła, szczęśliwa, zamyślona, zawstydzona i wkurzona. Każda z jej „osobowości” ma to „coś”

Shugo Chara!

Motyw z koncertu, który udał się, dzięki strażnikom. : ) Utau wyciąga rękę w stronę Ikuto, któremu ledwie co udało sie dotrzeć na miejsce, ale dzięki temu dziewczyna rozpromieniała.

Shugo Chara!

W poprzedniej części ta fotka ukazała się w formie jak dwa zdjęcia wyżej. Jednak teraz możemy tym się zadowolić samym, ale z lekką moją przeróbką.

Shugo Chara!

Każdy chyba ma, bądź wydział jakieś zdjęcia z tych „kart” Tutaj Utau ze swoim powalającym wzrokiem wygląda jak jakaś dama. ^^

Shugo Chara!

Wygląda na zaskoczoną jakąś wiadomością? Nie wiem, przypuszczenia pozostają. W te czarne motyle są śliczne. Uwielbiam te owady.

Shugo Chara!

Trochę śmiać mi się chcę, gdy widzę to zdjęcie. Chibi Utau, która lekko nie pasuje do tych klimatów.

Shugo Chara!

Za to tutaj wygląda bardzo ładnie. Ja też bym chciała tak w dzieciństwie wyglądać. ;]

Shugo Chara!

Uwielbiam te jej spojrzenia. Ale co tu więcej napisać? Ona ma za dużo ładnych zdjęć, aż brak mi słów!

Shugo Chara!

Na koniec ładna fotka z rumieńcami, których tutaj nie przedstawili, a praktycznie zawsze w tej formie osobowości ma, prawdopodobnie przy rozmowie z Amu. Ona zawszą ta minkę daje przy różowowłosej. ; ]

To na tyle. Na razie trzeciej części nie planuję, bo mam za mało obrazków, ale póki co cieszmy się tym. Przepraszam jeżeli wystapiły jakieś powtórki, czy może wstawiłam jakieś zdjecia, które niedawno pojawiły sie również w notce Alex. Naprawdę nie kopiowałam, jedynie nie pamiętam. Przy okazji notka była właśnie dla niej. <kyyaa!>

Reklamy

komentarzy 6 to “Hoshina Utau – Lśniąca Gwiazda – Obrazki cz. 2”

  1. Alex Wrzesień 20, 2009 @ 11:43 am #

    Heh, ja już planuję trzecią część, bo znowu nazbierało mi się całkiem sporo. Właściwie niczym mnie tutaj nie zaskoczyłaś, bo większość z tych obrazków już mam u siebie. Tylko ten motyw z kartą bardzo przypadł mi do gustu, a wcześniej nigdy go jeszcze nie widziałam. A tych artów w kiepskiej jakości mogłaś w ogóle nie dawać. Ja takich nawet nie ściągam, bo miejsce zajmują, a brzydkie są i do niczego się nie przydadzą.
    Pozdrawiam ^^
    Alex

  2. kitty Styczeń 8, 2010 @ 1:25 pm #

    Naprawdę śliczne. Uwielbiam Utau.Oobiście najbardziej do gustu przypał mi art 11 od góry

  3. Koyorii Kwiecień 11, 2010 @ 9:37 am #

    Też kocham Utau choć moją ulubienicą jest Rima, moja mała słodka. Ulubiony art to numer 1, 6,9 i 11. Choć wszystkie są piękne. A to zdjęcie z kartą jak powiedziała Alex jest bardzo interesujące.

    Koyorii!

  4. Utau Hoshina Lipiec 29, 2010 @ 12:01 pm #

    Ja też kocham Utau ona jest boska.

  5. Herbert Styczeń 29, 2013 @ 2:11 pm #

    hey there and thank you for your information – I have certainly picked up something new from right here.

    I did however expertise a few technical points using this site,
    since I experienced to reload the website many times previous to I could get it to load correctly.
    I had been wondering if your hosting is OK? Not that I am complaining, but sluggish loading instances times will often affect
    your placement in google and could damage your high quality score if ads and marketing with Adwords.

    Anyway I’m adding this RSS to my e-mail and can look out for a lot more of your respective interesting content. Make sure you update this again soon.

  6. http://google.com Luty 14, 2013 @ 5:28 am #

    I personally Think article, “Hoshina Utau – Lśniąca Gwiazda – Obrazki cz.

    2 Another Story” was correctly written! I reallycannot agree
    together with you even more! Finally seems like Iidentified a blog definitely
    worth looking through. Regards, Francisco

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: