Nowinki ^^ # 1

28 Czer

DearS

No tak, wreszcie nowa notka! I to jaka, z nowościami dziejącymi się w świecie anime! Przy okazji dopowiem, że za około dwa dni powinna pojawić się notka z drugim rozdziałem mojej historii. Mam nadzieję, że chociaż od poprzedniego razu trochę się poprawiłam. Co do K-ON!’a notki za parę dni 3-4.

Asura Cryin'
Asura Cryin’ – drugi sezon

Asura Cryin’ – pamiętacie ją? Na pewno niektórzy znają z innych blogów jednak ja nie miałam okazji jej w chociaż mniejszej części przedstawić. Seria liczyła 13 odcinków, a niedawno był jej koniec. Studio produkujące to anime bardzo szybko wzięło się za kontynuacje.

Możliwe, że  Asura Cryin’ 2 wyjdzie w październiku tego roku, jednak informacje nie są do końca pewne. Jeżeli komuś przypadła do gustu pierwsza seria, niech z niecierpliwością czeka na następną. Nie posiadam jeszcze informacji o trailer’ze drugiej serii, póki co muszę się najpierw wziąć za pierwszą. : )

Zarys pierwszego sezonu:

Tomoharu Natsume jest normalnym, szkolnym uczniem, gdyby nie to, że jest nawiedzany przez dziewczynę ducha (Minakami Misao) wydającą się być jego przyjaciółką z dzieciństwa. Beztroska szkolna opowieść pełna akcji.

11eyes
11eyes –
historia Chaos;HEAd

Największą nowością jest właśnie to anime. Dlaczego napisałam „historia Chaos;HEAd„? Otóż to. Opowieść będzie w miarę horrorowo/thrillerowa. Nie zabraknie jednak wątku miłosnego. Ecchi zostało kompletnie zlikwidowane z czego bardzo się cieszę. (planowane anime na październik tego roku)

Anime i Manga będą inną historią niż gra, typ – eroge lub visual novel. A co to takiego? W skrócie ujmę tak: (czyta się Wikipedię, to się wie. ; ])

Eroge – japońska gra komputerowa zawierająca treści erotyczne.

Visual Nowel – gatunek gier pochodzący z anime. Bazuje się rozwiniętą, wielowątkową i prostą fabułą. Wielu graczom przypomina bardziej powieść niż grę. W niej czyta się, słucha, ogląda. Jedynie myszką przewija się widniejący tekst.

Seria opowiada o losach Kakeru Satsuki, chłopca opłakującego śmierć swojego ostatniego członka rodziny – siostrę. Satsuki, Yuki Mnase (przyjaciółka z dzieciństwa) oraz czwórka innych przyjaciół (3 dziewczyny i 1 chłopak) zostają przeniesieni do innego świata „Czerwonej Nocy” Jedyną drogą powrotu jest pokonanie sześciu czarnych rycerzy alternatywnej rzeczywistości.

Zapowiada się na naprawdę coś dobrego. Mam nadzieję, że na 11eyes się nie zawiodę tak jak na Chaos’HEAd, serię, którą opuściłam w połowie. Tytuł jest bardzo prosty do rozszyfrowania. Wystarczy policzyć sobie pary oczu sześciu bohaterów i odjąć jedno oko Satsuki, które stracił w okolicznościach, o których nie mam żadnych informacji.

Muzyka. Szukając trailer’a znalazłam genialny kawałek. Ayane – Lunatic Tear. Podstawka do OP. Bardzo podoba mi się te utwór. Jest taki inny od reszty.  ^^

Więcej na temat tego anime, lub podobne informacje możecie przeczytać na stronie Shouri.

Shakugan No Shana

Shakugan No Shana – będzie trzeci sezon!

Plotki stały się prawdziwe, a pracę zostały rozpoczęte, o tak! Shakugan No Shana 3 Sezon zbliża się do nas. Z moich informacji wynika, że lipcowe wydanie magazynu Dengeki Bunko znane również miedzy innymi z light novel czyli Spice and Wolf, Toradora czy To Aru Majutsu No Index oficjalnie ogłosiło rozpoczęcie pracy nad trzecim sezonem. Niestety nie znam żadnych informacji na temat premiery.

Dzięki informacją Toguchi w trzeciej serii pojawi się:

• wielka WOJNA
• nowi bohaterzy
•  przejście Yuji’ego na ciemną stronę przez złego króla Guze
• porwanie Shany i zapieczętowanie jej mocy przez Yuji’ego
• zdrada Alastora

Kto by mógł się spodziewać takich newsów? Zdrada Alastora?! – nigdy bym się tego nie spodziewała. Wojna, nowi bohaterzy, to było przewidywalne, ale przejście Yuji’ego na ciemną stronę i zapieczętowanie mocy Shany przez niego? Mam nadzieje, że stało się tak tylko dlatego, że jest on kontrolowany, chociaż wszystko jest możliwe. W takim razie kto pomoże Shanie? Jak to się mówi „Nigdy nie może być za różowo”

Asura Cryin’ 2 sezon – bardzo mnie cieszy, że studio szybko podjęło taką decyzję.
11eyes – mam nadzieję, że nie zawiodę się na tym anime, lecz opis jest interesujący.
Shakugan No Shana 3 sezon – cieszę się i nie. Radość – 3 sezon przygód jednej z moich ulubionych bohaterek, nowe przygody. Smutek – wiadomości o wydarzeniach.

No dobrze, kończę na tym. Więcej nowości już niedługo. Mam nadzieję, że Shouri i Toguchi nie są na mnie źli za tak jakby „skopiowanie” ich informacji, na wszelki wypadek podaje ich adresy do stronek.

11eyes

Jedna odpowiedź to “Nowinki ^^ # 1”

  1. Elden Luty 28, 2013 @ 2:03 am #

    Very good article. I’m facing many of these issues as well..

Skomentuj

