SHINee – Kalendarz na 2011 rok!

30 Gru

Notka miała pojawić się wcześniej, ale ten tydzień był taki pełen wrażeń. I tych smutnych i wesołych. Kłótnie z przyjaciółkami, planowanie sylwestra, wspólne wypady i jeszcze rodzina. To tylko część tego wszystkiego. Już kilka razy zabieram sie do pisania tej notki, ale zawsze coś mi przeszkadzało. No nic, ważne, że dzisiaj sie ona pojawi.

Na początku chciałabym się was o coś zapytać. A jak wasz sylwester, jakie plany? Na pewno już musicie wiedzieć wszystko, w końcu to już jutro. Uwielbiam ten dzień, nie wiem czemu. Nie tylko dla tych kolorowych fajerwerk – tak, ten widok niezapomniany – ale także dla nowego roku, który zawsze mam nadzieję, że przyniesie nowe, wspaniałe wrażenia i niezapomniane chwile. No dobra, już tutaj nie zanudzam, tylko przechodzę, do czegoś ważniejszego. x D

Tak więc –  SHINee. K-pop, które wzbudza sympatie wielu fanów, w tym mnie. Ale nie o muzyce będziemy tym razem rozmawiać, tylko o ich sympatycznych buźkach i cudownych ciałach. Hehe. ; * A dokładniej chciałabym przedstawić kalendarz, na zbliżający się rok 2011 z ich podobiznami. Przepraszam jeśli wystąpią jakieś braki w miesiącach, ale trudno było skompletować całość. Kalendarz występuję w dwóch częściach, z czego co pamiętam w parcie II udało mi się jedynie zdobyć trzy miesiące i chyba nie ma tam mojego. ; // Hehe, no cóż.

Mam nadzieję, że sam pomysł się wam podoba i może kto wie, kiedyś któraś/eś z nas zdobędzie taki kalendarz, swoich ulubieńców? Życzę wam i sobie tego oczywiście. Jeśli notka się wam spodoba to kto wie, może będzie taki więcej? ; ]] A tymczasem przejdźmy do zdjęć.

Part I:

Okładka:


Podoba mi się w niej wszystko. Ten klimat i kolory. Cudowny smile Onewa, słodki Taemin, boskie spojrzenie Jonghyuna, ta minka Keya i nawet wygląd, jak i uśmiech Minho, za którym tak bardzo nie przepadam.

Styczeń:


Jego spojrzenie – mrau! ; *

Luty:


Mój Tae! Dobra, zdjęcie nie jest jednym z jego najlepszych, ale i tak mi się podoba.

Marzec:


Nerdy mu w 100% pasują x D


Jego mina mnie powala. Taki totalny zaciesz! Cieszę się z mojego drugiego ulubieńca na swój miesiąc. ; **


Jestem jedynie pewna na 98%, że to zdjęcie należy do tego partu, ale co tam. Słodkie nie? Ahhh. ; *

Czerwiec:


Co ja zdjęcia nie widzę – i tu nie mówię tylko o kalendarzu – to Onew się uśmiecha. Jakby miał beztroskie życie, choć kto wie? Nasz lider zawsze jest taki cudownie szczęśliwy, hehe. ; ))

Wrzesień:


Niestety na lato nie mam żadnego zdjęcia. No bynajmniej nie wiem jak ono wygląda. A to foto jest takie inne, ale podoba mi się. ; ]

Listopad:


Tutaj wyszedł mega, ale co ja będę mówić, wy to wiecie. < 3

Grudzień:


Choć nie ma oznaczonego na jaki miesiąc jest, to chyba nie trudno się domyślić? No właśnie. Ostatni miesiąc zakańczający ich kalendarz. Wszyscy są tutaj tacy boscy. Każdego mina powala i oni wyglądają jak taka rodzinka. Minho – tatuś, Onew – mamusia, Key – najstarszy i najbardziej poukładany syn, Jonghyun – taki zwyczajny dzieciak, Taemin – najmłodsze i najsłodsze małe dziecko. Haha, właśnie taka happy rodzinka. ; DD

Part II:

Styczeń:


Oczywiście i na drugi part, lider zaczyna kalendarz. W sumie zdjęcie bardzo podobne do jego poprzedniego ze stycznia, ale tamto bardziej mi się podoba. ; )

Maj:


Niestety, jak mówiłam tutaj nie za dużo zdjęć mam. Za to na maj przypadł Minho, w sumie zdjęcie jak zdjęcie. ; ] – przepraszam za zminiaturyzowaną wersję, heh.

Lipiec:


Pomimo, że zdjęcie nie przypomina pod żadnym pozorem lata to i tak podoba mi się. Tae-chan. ;*

Październik:


Tego zdjęcia nie da się po prostu nie lubić. Ta poza, ten uśmiech, ta twarz! Haha! ; DD

A teraz zdjęcia, które należą do kalendarza – nie ważne jakie party – ale nie mam pojęcia, jakie miesiące prezentują:


Jaki poukładany, normalnie nie podobny. Ale uśmiech, zawsze bezcenny. ; )


To zdjęcie wymiata. Najlepsze z sesji do tego kalendarza. Całość mi się podoba, ubiór, kolorystyka no i oczywiście on! < 33


Jeśli chodzi o Keya to to jest jego najlepsze zdjęcie jakie widziałam. Nie tylko z tej sesji jest number one, ale ze wszystkich jakie widziałam. Nie sądzicie? Mega! < 33


To jest ładne, nic w sumie nie mogę więcej powiedzieć na jego temat. ; ]


Nie wiem czemu, ale zawsze bawi mnie to zdjęcie. Mam przy nim jakieś wyobrażenia, że Jonghyun chciał się porównać do telewizora. Haha!


To zdjęcie tworzy taki klimat, z dawnych czasów. Nostalgia..ahh.


; **


Pomijając fakt, że Jonghuyn wygląda jak jakiś dziadek w tych „fajnych” ciuchach, to zdjęcie jest ładne. Dobrze, że chociaż z twarzy wygląda na swój wiek. x D


Minho ma takie jakieś inne zdjęcia od reszty. Ale za to jakie pomysłowe i naprawdę niezłe. ; pp

To niestety już ostatnie zdjęcie, ale mam nadzieję, że równie efektowne jak cała reszta. Zaczynałam kalendarz – pomijając okładkę – liderem z poważną minką, to kończę z cudownym uśmiechem. x D

Jedna odpowiedź to “SHINee – Kalendarz na 2011 rok!”

  1. Karin 31 grudnia, 2010 @ 12:03 pm #

    Aach.. kalendarz jest boski nic dodać nic ująć.. sama bym takie chciała, szkoda że u nas takich kalendarzy nie sprzedają od razu bym kupiła 😀

Dodaj komentarz