Głosowanie czas zacząć! – Blog Roku 2010!

11 Sty

Nie mam zamiaru tu w jakikolwiek sposób was błagać o głosowanie na mojego bloga, ale wiedzcie, że bardzo bym tego chciała. Nie mogę tak naprawdę powiedzieć, że jest to moje marzenie, cho kto wie czy z dnia na dzień nie stanie się nim. Dlaczego? Ponieważ pierwszy raz startuje w takim konkursie. Wiem pewnie, że nie wygram i zapewne nie dojdę nawet do następnego etapu, ale kto wie jak się życie potoczy? Raz się żyje – z takim postanowieniem dołączyłam do pierwszego etapu. x D

Wiem także, że mój blog nie funkcjonował przez jakiś czas, ale wróciłam i jestem gotowa by walczyć. Wiec jeśli choć trochę lubicie Another Story, mój styl pisania, notki, recenzje czy opowiadania to zagłosujcie, chociaż raz. Jestem pewna, że od 2 zł – niecałych – nie zbiedniejecie. ; D W końcu trzeba sobie pomagać. ; ))

Odpowiedzi: 2 to “Głosowanie czas zacząć! – Blog Roku 2010!”

  1. Aikee_chan Styczeń 11, 2011 @ 7:50 pm #

    Oczywiście ja na twój blog już głos wysłałam wieki temu, jakżeby inaczej ;]

  2. Karin Styczeń 14, 2011 @ 8:12 am #

    JA również głosuje an ciebie 😀

Skomentuj

