Co ty na to, aby zostać moją osobista pokojówką na jeden dzień ? – Kaichou wa Maid-sama!

4 Kwi

(Po kliknięciu na obrazek, staje się on większy)

Zanim zajmiemy się głównym tematem tej notki na początku chciałabym złożyć wszystkim najserdeczniejsze życzenia. Zdrowia, szczęścia, pomyślności i wspaniałej wesołości w związku ze świętami Wielkanocnymi. < złożyło się nawet, że trochę zrymowałam ; ) > Takie małe życzonka są wystarczające i wspanialsze.  Nie zakładałam o tym odrębnej  notki, ponieważ <zapewne> nikt by jej nie przeczytał oraz fakt, że byłaby ona bardzo krótka i nie wiedziałabym co w niej praktycznego napisać. Więc wepchnęłam trochę świąt tutaj.

A teraz coś bardziej interesującego i praktycznego. Mianowicie pierwszy odcinek Kaichou wa Maid-sama. Oglądnęliście już? Jak nie to szybko zabierajcie się za tą serię, bo na prawdę warto. Mam nadzieję, że oprócz mnie i  Shouri < bo pamięć o niej mnie nie myli > ktoś jeszcze wyczekiwał Maid-sama. Na początek coś o OP i ED, później streszczenia, a na koniec opinia, fabuła, kreska itp. Zresztą to, co zwykle.

Bardzo radosny OP, który na pewno każdemu wpadł w ucho. My secret – tytuł bardzo mnie zaintrygował. Jest naprawdę wspaniały, choć jeszcze nie wiem kto go śpiewa. Chyba bardziej przepadam za nim niż za ED, który pomimo innego klimatu jest równie wspaniały. Taki wspaniały, przy którym na twojej twarzy pojawi się uśmiech, a tekst wpasowuje się do całego anime i razem świetnie wygląda. Już pomijam tutaj genialną kreskę i wspaniałe kolory, bo to naprawdę jest zadziwiające.

Tego ED nic nie przebiję! Nie chodzi mi oczywiście o muzykę, gdzie głos jest taki piękny – muszę wyniuchać wykonawcę, a tytuł to D- colors – że mogłabym słuchać tego utworu bez końca, tylko o same motywy z Takumim! Ten gości jest u mnie w czołówce bish’ów itp. ; D Musicie się ze mną zgodzić. Gdy tylko go ujrzałam od razu się zakochałam. < jeszcze pamiętam o Kukai’u ; >

Streszczenie :

Ayuzawa Misaki pochodzi z biednej rodziny, dlatego chodzi do szkoły o niskim czynszu, gdzie 80 % uczniów stanowią chłopcy. Jako, że została pierwszą kobietą przewodniczącą zamierza to wszystko zmienić. Wytępić chłopaków i zastąpić ich dziewczynami. Już na początku możemy zauważyć, że zmierza ku celowi i zabrania im wszystkiego, co według niej jest nieodpowiednie. <noszenie kolczyków, czytanie mang – wiecie sami jakich > Podczas swojego patrolu spotyka Takumiego, która złamał serce następnej dziewczynie – w końcu nie interesuje się on panienkami. Następnie Misaki zmierza do pracy na pół etatu <potajemnej> gdzie pracuje jako pokojówka, bądź jak kto woli kelnerka. Niestety podczas wynoszenia śmieci zostaję przyłapana na gorącym uczynku przez <oczywiście> Usui’a. Chłopak jednak nikomu nie wyjawił jej sekretu, zaczął coraz bardziej interesować się Ayuzawą i pomógł jej gdy zemdlała z przepracowania. W podzięce za to zażyczył on sobie by Misaki została jego pokojówką na jeden dzień. ; D

Refleksje:

Zaczęło się naprawdę interesująco. Oczywiście tak samo jak w mandze. Studio zmieniło tylko kilka faktów i pozamieniało kolejność ale prócz tego wszystko jest takie samo. I chwała im za to. Naprawdę nie lubię jak w anime zmieniają bieg historii, chyba, że na lepsze. ;] Choć i tu pewnie tak się zdąży w późniejszym czasie, bo z moich info wynika, że będzie niestety tylko 13 odcinków. Mam jednak nadzieję, że nie jest to prawda, bo nie chcę się rozstawać tak szybko ze wspaniałą fabułą i jej postaciami. Ale szczerze, po co zaczynać produkcję anime, jak ma się skończyć tak szybko? Wiadomo, fundusze ale J.C Staff słynie z wielu wspaniałych serii, < no właśnie krótkich> więc to raczej dla nich nie problem.

Co do fabuły. Niektóre wątki są, że tak powiem „zagapione” od innych anime, bądź mang. Choćby to:  Ona biedna, on bogaty. – Special A. Jest tego jeszcze więcej, ale nie mam ochoty tego wszystkiego wypisywać.  Jednak wszystkie A&M mają coś ze sobą wspólnego, serie są inspiracją dla innych, dlatego nie będę się tego czepiać. Bardzo się ciesze, że jest poruszony punkt pokojówka, bądź kelnerka, ja jednak wole to pierwsze określenie. Nie wiem czemu ale bardzo lubię dziewczyny przebrane w te uniformy, dlatego też Maid- sama to idealne anime dla mnie. Oczywiście nie mogłoby się obyć bez romansu, z którego jestem bardzo zadowolona. Dopiero zaczęłam czytać mangę ale zostawię ją sobie na później by nie popsuć oglądalności, choć i tak wiem za dużo. ; D Spotkaliśmy się również z „dwoma osobowościami” jednak tutaj podoba mi się to najbardziej. Oglądaliście „Kare Kano” ? <odrzuciłam po kilku odcinkach, bo stało się bardzo nudne> Nie dość, że romans został rozwiązany w dwóch czy trzech odcinkach, <nie pamiętam już> – choć nie o to mi dokładnie chodzi- to dwu osobowość głównej bohaterki była naprawdę uporczywa. Jednak na szczęście w Kaichou tak nie jest, i dobrze. W serii podoba mi się to, że każdy moment jest interesujący. Nie znalazłam nic, przy czym mogłabym się zanudzić. Może to być spowodowane tym, że postacie są takie barwne, co bardzo mi „schlebia” I na koniec – tego wątku powiem, że naprawdę szkoda, że odcinek tak szybko się skończył. W końcu wszystko co świetne przemija.

Kreska i grafika, czy nie wydaję się być znajoma? Chyba tylko Ai może wiedzieć o co mi chodzi. Mianowicie przypomina mi to wszystko anime Special A – co o tym sądzisz Aikee? Nie tylko grafika ale również postacie – główne. Wydawało mi się, że jest to prawda, jednak po dokładnych przemyśleniach i dokładnym sprawdzeniu okazało się, że źle myślałam. <buuuu!> Podejrzewałam, że J.C Staff wyprodukowało też SA ale jak już wiecie myliłam się. <jednak nie pamiętam wszystkiego na temat jednej z moich ulub. serii> Ale wracając do sedna sprawy. Cała grafika jest naprawdę prześliczna jak na rok 2010. Cieszę się, że JCS się tym zajęło, przynajmniej na jednym się nie zawiedziemy. Wszystko w radosnych barwach i jasnych kolorach przez co postacie są cudowne. Nie umiem inaczej ująć tego w słowach, a nie jest łatwo. Dobrze, że wszystko jest dopracowane, nie widać niedokładności przy zmianie scen, postacie i wszystko w około nich wygląda bardzo realistycznie, nic się nie zlewa i naprawdę mi się podoba. W końcu jak już pisałam na rok 2010 przystało, a nie jak już widziałam produkcja anime < na przykład> 2006 rok, a wygląda na 2000. – rzadko ale się zdarzało.

O postaciach nie będę się za długo wypowiadać, bo wiecie już, że jestem ich fanką i bardzo podoba mi się ich charakter. Niby każdy jest inny ale jednak jakaś mała rzecz ich łączy sprawiając, że są wyjątkowi. Misaki – dwu osobowość, która przyciąga uwagę i jest bardzo troskliwa i uparta. W pewnym sensie chciałabym być taka jak ona, nie tylko z powodu tego, ze jest przewodniczącą czy pokojówką. <a te dwie rzeczy – prace uwielbiam> Takumi – niby nie zainteresowany dziewczynami, jednak Ayuzawa przyciągnęła jego uwagę. Fakt, że odkryłeś sekret kogoś, kto później staję ci się bliski jest szczególny. Uwielbiam go na każdym kroku za to, co robi i jak postępuje. Nie dość, że przystojny to jeszcze inteligentny. Co za ideał. Najbardziej jednak podoba mi się w nim to, co ujęła u siebie Ai na blogu. Chodzi mi o to, że pomimo jego niezainteresowania śledzi Misaki i na pewno, gdyby był prawdziwy nie raz pomyślałby sobie „Co ja tu robię, po co jest z nią?” Choć może ma przy tym jakiś cel, czego jeszcze nie wiem.

Cały odcinek bardzo mi się podobał i nie znalazłam w nim żadnego minusa, mam nadzieję, że wy też. Myślę, że JCS doprowadzi tą serię – mam nadzieję, że przez więcej niż 13 odc. do perfekcji. Chciałabym by bez tych minusów została, choć nigdy przecież nie jest różowo. Nie mogę się doczekać następnego odcinka, który będzie zapewne równie rewelacyjny co ten. W końcu festiwal, a sama zapowiedź intryguję. – oczywiście wiem co się wydarzy z mangi. Jednak proponuje najpierw obejrzeć później przeczytać, właśnie tak samo jak ja to robię. Jeszcze nigdy nie spotkałam się z serią, która mnie tak zauroczyła, choć SA było również wspaniałe. Tyle na temat pierwszego odcinka i na koniec chciałabym życzyć – choć już późna pora Wesołych Świąt i powiedzieć, że mam zamiar kontynuować tą serię pisząc i oglądając.

komentarzy 6 to “Co ty na to, aby zostać moją osobista pokojówką na jeden dzień ? – Kaichou wa Maid-sama!”

  1. Aikee Kwiecień 4, 2010 @ 4:27 pm #

    „My Secret” śpiewa Saya Mizuno, za to autorem endingu jest heidi.(: – trzeba sobie pomagać,ne? Jak wyniuchasz download to daj mi znać.
    Kaichou wa Maid-sama 13 epizodów?… Wiesz, ja bym jeszcze nie płakała. Anime to nie zawsze to samo co jego podstawa, w tym wypadku manga. Pomysł i zapał to nie wszystko. Coś im się może zepsuć i jeszcze będzie ci się nudziło. Ale to tylko może, przecież to anime zasługuje na więcej, ja życzę mu (bo i ja tego do szczęścia potrzebuję) żeby wyszło bardzo dobrze. Na razie zaczyna się wspaniale i trzymajmy kciuki. Twórcy, nie psujcie nic! ^^
    Ty mnie się właśnie kojarzysz z takimi dziewczęcymi romansami, jeśli chodzi anime, dlatego byłam pewna, że ci się spodoba (już z niektórymi osobami nie byłoby to takie oczywiste). Zresztą, ja też kocham takie tytuły jak Special A, Hatsukoi Limited, Shugo Chara, ne? ;d
    A teraz kreska – wg. mnie to sprawa gatunku serii. Zazwyczaj romanse, a już zwłaszcza tak dziewczęce, mają taką łagodną, jakąś niespecjalnie wymyślną czy kwadratową, kreskę. Takie coś jak Lucky Star czy to anime o chłopcu, który zwiedza świat z gadającym motorem (nie pamiętam tytułu, ale grafika była prze-dziwaczna) zazwyczaj nie są zbyt miłosne, zwłaszcza nie na pierwszym planie.
    Pozdrawiam ;D No i jeszcze twoja kolej – „przeczytam twoją, zrobię swoją i skomentuje ok ?” ;DDDD

  2. ayame Kwiecień 6, 2010 @ 7:16 am #

    Hmm,choć aktualnie czasu brak i jak na razie oglądam Fairy Tail, to myślę, że zabiorę się za to anime. Prawdopodobnie dlatego żaa kreska jest na prawdę „urocza”, pomijając oczy, bo te jakoś nie przypadły do gustu. Co by tu jeszcze nagryzmolić… a właśnie! PO obejrzeniu OP główna bohaterka skojarzyła mi się z Rukią za sprawą jej fryzury i ogólnie chciałabym pochwalić rysowników za dokładne stroje.
    Co do OP i ED, to końcówka zdecydowanie jest o wiele lepsza. Przynajmniej dla mnie, osoby, która woli mocniejsze brzmienie.
    Pozdrawiam, Ayame

  3. shioko Kwiecień 8, 2010 @ 3:21 pm #

    No toś się rozpisała o_O
    W każdym badź razie.
    Ja obejrzałam ten odcinek jako pierwsza (zdaje mi się xD) Ale nie ważne, napiszę jeszcze raz 😀
    Seria, na którą czekałam bógwie ile czasu… Jestem wniebowzięta, że w końcu udało im się ją zekranizować!Ahhh… Ta akcja~… Tylko wydaje mi się, że zbytni się pospieszyli i wszyscy będą wiedzieć jak skońcy się ta seria :/ No bo przepraszam ale kończyć pierwszy odcinek przytuleniem się dwóch (i jedynych xD) głównych bohaterów… No przepraszam, ale nawet dla kogoś kto nie czytał mangi jest już wszystko wiadome~… Ale nie spoileruję dalej bo mnie jeszcze ktoś zabile ‚przypadkiem’ xD
    Co mogę powiedzieć na temat sezonu wiosennego… Nie widziałam tam żadnych interesujących pozycji, ale… po rozmowie z Aikee dowiedziałam się, że wydają właśnie jakieś shounen-ai, a ja jako rodowita yaoistka nie mogę sobie tego odpuścić 🙂 Coś jeszcze? Raczej nie… Miejmy nadzieję, że sezon letni bedzie ciekawszy .__.

    Shiio ❤

  4. Koyorii Kwiecień 11, 2010 @ 8:58 am #

    Usui jest boski musisz szybko zacząć czytać mangę, bo tam to dopiero akcja się dzieje, że lepiej nie pytać. Uwielbiam całe to anime i mangę. Są one u mnie na pierwszym miejscu. Nie mogłam się doczekać kiedy wyjdzie i na razie się nie zawiodłam. Zapomniałaś dodać, że jeszcze w anime dodali informacje o domie Misaki i jej rodzinie, a w mandze tego nie było.

    Koyorii!

  5. Karin Kwiecień 12, 2010 @ 2:32 pm #

    @Koyorii
    jeje Manga jak i anime wspaniałe już nie mogę doczekać się 2 ep. ja tam wole bardziej ed ale op też fajny 😀
    Teraz tylko czekać na chapter 48 tam zaczyna się coraz bardziej rozkręcać a niektórzy mówili ze już dawno ta mangę mogli zakończyć. Jak dla mnie jest superaśna :] cały czas akcja trwa i trwa…

    Pozdro 😀

  6. Misaki Maj 7, 2010 @ 10:19 am #

    Hejka ; ))
    mam do was prośbę i pytanie jeśli wiecie gdzie mogla bym znaleźć tego anime mangę pl proszę o odpowiedz tu lub na moje gg 13535394 ; *** .
    Bardzo proszę o odpowiedz bardzo mi na tym zależy ponieważ po oglądnięciu pierwszych 4 odcinków bardzo mi się to anime spodobało i chciała bym przeczytać mangę .. proszę o kontakt jeśli ino coś wiecie 😉

Skomentuj

