誕生日おめでとう。Kaori! ; *

6 Sty

Tanjoubi Omedetou Gozaimasu!

Tak więc nie mam jakiegoś specjalnego prezentu dla ciebie, ale tym razem postawiłam na oryginalność. Nie będzie to żadne tłumaczenie, ani opowiadanie. Tylko twoja historia miłosna. ; ] Tak wiem, brzmi dziwnie, a jednocześnie intrygująco. Jednakże zanim do niej dojdziemy chciałabym ci przedstawić najszczersze życzenia ode mnie. I od razu chcę na starcie przeprosić, że tyle musiałaś czekać na tą notkę, ale miałam małe problemy, zresztą nie ważne. Bo liczy się pamięć.

A więc chciałabym ci z całego serca życzyć:

• Dużo zdrowia, szczęścia, pomyślności.
• Abyś była zawsze uśmiechnięta i nawet przez problemy szła z podniesioną głową.
• Aby twoja studniówka się jak najbardziej udała, być zapomniała wtedy o swoich problemach
• Byś miała jak najlepsze oceny w szkole – no to wiadome ; D
• Byś zdała maturkę tak jak po sobie tego oczekujesz. ; >
• Żebyś kiedyś poszła na koncert swoich ulubieńców i kto wie, może kiedyś ich spotkasz face to face? < 3
• Żebyś założyła bloga i dzieliła się z nami swoimi refleksjami ; )
• Aby twoja miłość do dram i anime nigdy nie przeminęła
• Abyś w razie problemów zawsze pamiętała, że masz przyjaciół – tych internetowych
• I co najważniejsze, żeby udało nam się kiedykolwiek spotkać!

Bo pamiętaj, że wokół ciebie są ludzie, dla których jesteś bardzo ważna. i może jest to jedynie „miłość” internetowa, to zawsze możesz na nas liczyć. Nigdy o tobie nie zapomnę. Bo to twitter łączy ludzi i właśnie dzięki niemu było nam dane się poznać.. Kto wie, może nawet kiedyś i w rzeczywistości będziemy mogły porozmawiać o naszych ulubieńcach, zespołach, dramach, anime itp. Bo to my tworzymy swoją własną historię. A teraz moja, a raczej twoja historia miłosna w wersji z Ryo, który mam nadzieję, że zawsze pozostanie u ciebie na podium. Chciałam na początku dać Lee Jun Gi – którego sama uwielbiam – ale jakoś w ostatniej chwili stwierdziłam, że to Ryo będzie bardziej dla ciebie odpowiedni.


Nishikido Ryo ..


Plus (+) ..


You! ..


Równa się (=) ..


BIG Love! < 33

 

Jedna odpowiedź to “誕生日おめでとう。Kaori! ; *”

  1. Kaori Styczeń 6, 2011 @ 3:54 pm #

    Zatkało mnie xD Czegoś takiego się nie spodziewałam wogóle, ale wielkie arigatou :*
    Co do życzeń to ja tylko się odniosę do kilku punktów ;p
    „• Żebyś założyła bloga i dzieliła się z nami swoimi refleksjami ; )” – never ;p blogi to nie dla mnie ^^ ja wolę czytać niż pisać xD
    „• Abyś w razie problemów zawsze pamiętała, że masz przyjaciół – tych internetowych” – Ci internetowi to nieodłączna część życia, raczej nie potrafiłabym się odciąć od tego świata 😉
    „• I co najważniejsze, żeby udało nam się kiedykolwiek spotkać!” – też mam taką nadzieję :)) Na jakimś konwencie, czy to przy innej okazji 😉
    No i dziękuję, za moją ‚historię miłosną’ 😀 Zatkało mnie totalnie, szczególnie, że pokazałaś się na blogu i wogóle, odważna jesteś 😉 Teraz tylko chcę takiego Ryo no xD

    Arigatou :*

    (ps. nie wyglądasz na 14 lat ;p )

Skomentuj

