Witajcie Dramy! – Notka informacyjna

22 Gru

Długo się zastanawiałam jakie dać główne zdjęcie, przeglądałam ich tysiące i jakoś wyszło, że padło na moje ukochane NEWS. Jako, że mam ich zdjęć najwięcej – było z czego wybierać. A ten screen jest taki zabawny i każdy ma na nim taką fajną minę. ; )) No ale przejdźmy do rzeczy. Dzisiejsza notka nie będzie jakąś interesującą, choć pojawią się i pojawiły się już nowe zmiany <które mam nadzieję, że zostały zauważone> i chcę po krótko opowiedzieć o CHANGE Another Story. ; D

Może zacznijmy od motywu, który jest kompletnym przeciwieństwem mojego poprzedniego. <no nie dosłownie> Po pierwsze kolor z niebiesko białego – takich mocniejszych barw – przeszedł na różowy <jasny z elementami czarnego i białego. Nazwa mojego bloga jest praktycznie w centrum zainteresowania i wątpię, by ktoś teraz zapomniał jak mój blog się zwie. x D W sumie wszystko jest kilkakrotnie powiększone i według mnie o wiele lepsze. U góry na czarnym polu, jest krótka notka ode mnie, gdzie mogę pisać o czymkolwiek chcę. O czym jest blog, jak powstał, czy jest zawieszony itp. ; ] Oczywiście podstrony typu „About” dalej istnieją i serdecznie do nich zapraszam.; ) Mam nadzieję, że motyw wam się bardziej podoba niż tamten.

Banner miał być również zmieniony i na pierwszy ogień miał pójść Jun Aikee i Inoue Mao, razem oni wyglądają naprawdę ślicznie. Nagłówek był już gotowy, jednak okazało się, że parametry są złe. I tu pojawia się minka smutna. Hehe. W takim razie trzeba było go poprawić – cały czas wszystko zawdzięczać można Alex – ale niestety naszej kochanej Fasolce popsuł się komputer i nie dostałam banneru. Tzn Alex poprawiła go i podobno dodała nawet jakieś fajne efekty, jednak wysłany link nie wiadomo czemu nie dotarł do mnie, jak inne wiadomości – byłam niedostępna wtedy. No ale pozostaje mi czekać i życzyć komputerowi Fasolki szybkiego powrotu do zdrowia. Hehe. x D Dlatego na razie brak banneru na stronie. ; /

Co by tu jeszcze, aha zapomniałam. Chciałam w sumie stworzyć nowego bloga – choć AS by dalej funkcjonował – o dramach, zespołach JP i wgl. Ale szybko wybiłam sobie z głowy go, gdyż stwierdziłam, że jest bezsensu. Nie dość, że musiałabym więcej czasu poświęcać <w końcu 2 blogi> to na dodatek zapewne zaniedbywałabym któryś bardziej <wydaje mi się, że AS, gdyż na razie anime zeszło na drugi plan>  i zapewne nie wyrabiałabym się na czas. A wiadomo, że dochodzi ta nauka, a czasami nie ma się weny i po prostu się nie chcę. Dlatego stwierdziłam, że połączę te dwie „pasję” i na blogu będą się pojawiać informacje o dramach, recenzje ich itp. ; D To nie oznacza, że anime znikną, choć będzie ich mniej, bo nie mam ochoty ostatnio oglądać czegokolwiek związanego z fikcyjnymi postaciami. Za bardzo się zaangażowałam w dramy, ale to chyba dobrze, nie?

W sumie nie wiem, co jeszcze powiedzieć. Mam nadzieję, że nowe zmiany przyniosą nowy początek mojemu AS, przez co stanie się on o wiele lepszy i kto wie, może popularniejszy? Już nie długo notka z pierwszym opisem J-Dramy, bądź J-Movie, a tak suprice! ; D Mam nadzieję, że nie możecie się tego doczekać. A na koniec cudowne zdjęcie KAT-TUN, które również jak NEWS i całą resztę  kocham. < 3 Oczywiście jeszcze z Jinkiem. ; * – for Alex.

Everything for you.

komentarze 4 to “Witajcie Dramy! – Notka informacyjna”

  1. Karin Grudzień 22, 2010 @ 5:35 pm #

    ajć, ajć, nowy motyw boski kolory mi się strasznie podobają tylko szkoda że nie niebieski nie jest . Mi też ostatnio tylko dramy w głowie a anime to tylko to aru majutsu oglądam bo tylko na to mam ochotę a resztę kiedyś dokończę jak będzie mi się chciało 😀

  2. Aikee Grudzień 22, 2010 @ 9:50 pm #

    Ja tak króciutko i na chwilkę 🙂
    Nowy motyw cudny, na tyle śliczny, ze aż brak bannera specjalnie nie szkodzi ;D Choc oczywiście się nie mogę doczekać aż go zobaczę.xD
    Co do dram – ja tak kiedyś napisałam Nati na twitterze – „Jak myślisz, co jest normalniejsze: oglądanie żywych postaci czy narysowanych?” (czy coś w tym stylu) i tym zdaniem zakreślam wszystkie moje powody, dla których anime przestało być pociągajace ;p
    Pozdrawiam.

  3. Koyorii Grudzień 23, 2010 @ 2:53 pm #

    Zdjęcie to główne jest śliczne i każdy wyszedł na nim bardzo zabawnie, a moty tak jak powiedziała Aike jest cudny i prawda, że nawet jeśli nie masz nagłówka to i tak jest okej, ale jak się pojawi to pewnie będzie cudaśny ^^ Cieszę się, że prowadzisz cały czas swojego bloga

  4. wiedzmaaaa Grudzień 27, 2010 @ 5:56 am #

    Jest godzina 6:53 a ja siedzę w pracy i się nudzę… Eh… Ale dzięki temu znalazłam się u Ciebie:)

    Byłam tu kiedyś już wcześniej, ale jakoś tak wyszło, że nie pozostawiłam po sobie śladu, ale mocno obiecuję poprawę:)

    Strasznie fajny banner:) Moja zabawa grafiką polega na paincie, a więc ambitnie nie jest:P

    P.S. Za zdjęcie moich Kochanych Słoneczek masz u mnie plusa:P

Skomentuj

