Choć pogoda nie dopisuje .. – HB Alex!

27 Mar

Nie będę tutaj przynudzać o rzadkości dodawania moich notek itp, bo dzisiaj nie tym chcę się zajmować, ani wspominać. Jak już można dojrzeć w tytule i na innych blogach typu Ai dzisiejszy dzień jest szczególny. Tak, bo dokładnie 17 lat temu narodziła się piękna osóbka, którą dziś wspominamy. Dziewczyna, która kocha nasz świat, świat anime i świat dram. Oto Alex. Nie jest ona kimś o wysokiej pozycji, kimś kogo zna cały świat ale dla nas na pewno jest bardzo ważna. Zgodzicie się ze mną, że w waszym jak i moim sercu znajduję się choć mała część tej oto dziewczyny. Choć – akurat u mnie – pogoda nie dopisuje, cały czas pada to nie powinniśmy się smucić tylko świętować tak ważne wydarzenie. Więc chciałabym teraz z całego serca – choć wcale takie wielkie nie jest – życzyć naszej jubilatce siedem życzeń jak siedem jest cudów:

• Zdrowia –
Życzę dziś Tobie,
okazja taka nie co dzień się zdarza,
aby wyrazić słowami,
co serce w ciszy co dzień powtarza.
• Szczęścia
Życzę Ci również
takiego, jak Ty sama pragniesz,
bo dobrze, gdy będzie przy Tobie,
a Ty – czym ono jest – odgadniesz.
• Miłości –
Życzę Ci szczerze,
bo ona filarem jest życia.
Śpiew ptaków kochaj i ludzi,
a w każdym sercu Ty miłość wzbudzisz.
• Stu lat –
W miłości i zdrowiu,
niech towarzyszy Ci szczęście.
Twój bagaż życiowy – mądrość-
przykładem dla innych niech będzie.
• Spełnienia Marzeń –
Najskrytszych,
niech będą realne i jasne.
Marzenia spełniają się często,
niech spełnią się też Twoje własne.
RADOŚCI…
Też życzę Ci tyle,
by Twoją twarz uśmiech zdobił.
A jeśli się czasem zasmucisz,
to tylko na krótką chwilę.
• Wytrwałości –
Życzę Ci także,
w realizacji pragnień i celów.
Cierpliwa bądź i odważna,
by rzeczy dokonać wielu.

Choć życzenia nie są tak wielkie, to  chyba powiedziałam w nich tyle ile naprawdę chciałabym. Mam nadzieję, że kiedyś spotkamy się ale nie tak internetowo tylko na żywo. Wymienimy się wszystkim co jest możliwe, pogadamy do upadłego i będziemy się z tego cieszyć tak jak dzisiaj ja się cieszę z tego dnia. Bo jest on na pewno ważny w życiu, nie tylko dla Ciebie ale i dla nas. Bo stajesz się starsza i dojrzalsza no i oczywiście wspanialsza i co najważniejsze nie przeszkadza Tobie nasze towarzystwo. Nie ważne co nas spotka w życiu, czy odejdziemy i nigdy się nie spotkamy ale w sercu i wspomnieniach dalej będziemy trwać na wieki.

Może gdy nadarzy się okazja za rok, może dwa będziemy bawić się tak jak na tym górnym zdjęciu, które według mnie odzwierciedla każdą z nas. Pośrodku siedzisz Ty, która jest tym wszystkim zaskoczona, na prawo świętuje ja, która jest nie tylko charakterem do mnie podobna. Po lewej Shioko, która kocha Cię całym sercem i próbuje okazać to Tobie. Poniżej Shouri, która zawsze jest pomocna, miła i można na nią liczyć. A na samym dole w prawym rogu mała Ai, która stara się by Twoje urodziny były najwspanialsze na świecie. Ponieważ jesteśmy taką mała grupką, która tworzy atmosferę rodzinną i proszę o jedno, NIGDY nie zapominaj, że przyjaciel to najważniejsza rzecz. Bo nie powinno się dopuścić do jego utraty. Bo łączy nas coś więcej niż tylko wspólne tematy o anime czy dramach.

I choć nie wymieniłam wszystkich  – bo niestety więcej nie ma na tym zdjęciu- to wiedz, że jest pełno osób, które Cię kochają i na pewno możesz mnie tam wliczyć. Zawsze pomogę i zrobię co w mojej mocy, by każdy dzień był jeszcze wspanialszy niż poprzedni. Więc nie zapominaj o tym. I choć nie dałam Ci tak naprawdę jakiegoś wspaniałego prezentu, tak jak na przykład jakaś piosenka to mam nadzieję, że docenisz to co robię i chcę robić dla Ciebie. Mam nadzieję, że też coś dla ciebie znaczę i nie jest to tylko koleżeńska sprawa. Na koniec specjalny obrazek z naszymi ulubieńcami, którzy tak jak ja cieszą się z dzisiejszego dnia.

komentarze 2 to “Choć pogoda nie dopisuje .. – HB Alex!”

  1. ayame Marzec 27, 2010 @ 6:41 pm #

    Wspaniałe życzenia ~ mogę tylko pozazdrościć Alex…

  2. Alex Marzec 27, 2010 @ 7:15 pm #

    Dziękuję, dziękuję, dziękuję bardzo… 😀
    U mnie za oknem też dziś pada deszcz, ale to nic. W końcu krople deszczu mogą wystukiwać nie tylko smutne, ale i wesołe rytmy. A ja naprawdę kocham zwłaszcza wiosenne deszcze. Dziękuję za wszystkie życzenia, mam nadzieję, że spełnią się one chociaż po części. Nie staję się dzisiaj wcale inna niż była wczoraj czy tydzień temu. Nie zmieniamy się z dnia na dzień, tak samo jak więzi między ludźmi nie powstają od tak w jednej chwili, by później zniknąć bez śladu. To już moje szóste urodziny, które obchodzę ze znajomymi z internetu, choć tym razem z innymi niż kiedyś. Nie jestem naiwna, wiem doskonale, że te kontakty kiedyś mogą się zerwać. Ale te najpiękniejsze ze wspomnień przenigdy nie znikną. Tak samo jak przyjaźnie, które zawarłyśmy tutaj – na naszych blogach. Przyznam się nawet, że Ty oraz inne dziewczyny, z którymi żyję tu teraz, jesteście dla mnie ważniejsze niż którakolwiek z osób, jakie poznałam przy prowadzeniu któregokolwiek z moich wcześniejszych blogów. Jestem pewna, że nawet za kilka lat, gdy będę o Was mówiła, będę mogła z czystym sumieniem powiedzieć: „To moje przyjaciółki”. I mam nadzieję, że Wy również mnie zapamiętacie ;p
    A na razie jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam ^^
    Alex

Skomentuj

