Na zawsze razem – Part 2 – Aikee !

27 Lu

(Po kliknięciu na obrazek, staję się on większy)

Tak, wreszcie jakaś notka. Może nie jest zbyt pracochłonna, ale liczą się intencje nieprawdaż? A że jest o jednej z najważniejszych mi osób to to wszystko sprawiło mi wielką radość. Mianowicie chodzi o Aikee, dziewczynkę, która zawsze jest wesoła. ; D

Schemat jest taki sam, i osoba, która czytała część pierwszą z Alex – równie ważną – powinna orientować się o co chodzi. Postaram się jedynie nie powtarzać w opiniach o osobach, bo przecież każdy jest wyjątkowy i inny. ; ]

Zauważyliście Amu na głównym skanie? To było do przewidzenia, bo przecież Ai to maniaczka Shugo Chary!, a na pewno już Amu. Wszędzie jej pełno. Dlatego oczywiście nie mogłam się powstrzymać by i tu jej nie zawrzeć. A jeśli już o SC mowa to mam świetne wiadomości – powiedzmy. Wiadomo już, że wyjdzie Encore! – 3 „seria” Chodzi o mangę. Wiadomo również, że skupi się ona najbardziej na parach Utau i Kukai’a oraz Ikuto i Amu. W związku z tym poszperałam trochę po necie i natrafiłam – ale to już dawno – na główny obrazek – tak mi się wydaję – zapowiadający tą serię. Oto on! Przepiękny nieprawdaż? Z mojego punktu widzenia na pewno. Może trochę zbyt dużo różu i fioletu w tle, ale właśnie z takich słodkości słynie ta seria. Bardzo podoba mi się stylizacja dziewczyn. Amu – oczywiście w różowej sukience – „zrobiona” na bardziej pankową dziewczyną wygląda bardzo ładnie wraz ze swoim niebieskim pasemkiem. Do tego Utau z tak przepięknych kolorach fioletu i mamy cudo. ; D

Ale nie o Encore mi przyszło mówić, więc sami sobie oceniajcie obrazek, a potem szybko zjeżdżając w dół oglądnijcie „prezentacje” Aikee. Zapraszam na Part 2! ; ) – dodam tylko, że wszystko co znajduję się w mojej opinii jest napisane ze szczerości i prawdy. Na koniec dodam specjalnie dla Ai romantyczny obrazek. ; D

Imię – Arleta
Nick – Ai, Aikee
Wiek – 12 lat (jeszcze) – szósta klasa
Urodziny – 23 września – zapamiętać!
Imieniny – 24 października, 3 stycznia – używa obydwu – też ważne
Miejscowość – Nowy Sącz
Blog – artanime.wordpress.com
Ulubione Anime – 3. Kobato, 2. Shugo Chara!, 1. Dragon Ball
Ulubione postacie – boys – 3. Kyo (Fruits Basket!), 2.Kaname Kuran (Vamipre Knight), 1. Ikuto (Shugo Chara!) – girls – 3. Sakura (Naruto), 2. Haruhi (Ouran High School Host Club), 1. Amu (Shugo Chara!)

Ulubiona piosenkarka – Kanae Ito
Ulubiony/a aktor/ka – boys – Matsumoto Jun – girls – Mao Inoue
Ulubiona piosenka – „Wish” – ARASHI – częsta zmiana
Hobby – (cytuję) „Dramy, rzecz jasna”
Najukochańsze słówka – Ai (Miłość)
Kim chce zostać w przyszłości – Tłumaczką j. japońskiego, ewentualnie j. angielskiego

Moja Opinia : Aikee to naprawdę wspaniała osoba, która tak naprawdę ma całe życie przed sobą. Jest młodą dziewczyną o niesamowitych pomysłach i niezłym temperamencie. Nie da się nigdy przy niej nudzić i nawet krótka rozmowa przez GG, bądź twitter’ze jest interesująca nie patrząc na temat. Zawsze pomoże w miarę swoich sił, dotrzymuję obietnic (jeżeli chodzi o notki itp.) i zawsze podniesie na duchu i rozweseli osobę w czasie rozpaczy, smutku itp. To właśnie ona inspiruję, bawi i ma wiele pomysłów, ale to właśnie jest w niej takiego wyjątkowego i wspaniałego. Gdy zawsze brakuję ci weny, jest ci smutno, nie masz pomysłu napisz do Ai. Ona na pewno nie odmówi, bo jest jedną z najzabawniejszych osóbek w naszym małym gronie. To tyle. Nie będę się więcej rozpisywać, bo trochę mi brakuję pomysłów, choć mam nadzieję, że Ai jest zadowolona z mojej opinii, bo myślę, że ma z czego. Może to wydawać się dziwne, ale moje dwie – chodzi mi tutaj też o Alex – przyjaciółki – bo mam nadzieję, że mogę je tak nazywać – nie mają żadnych wad. Nie chcę ich poznawać. ; ] Naprawdę dziękuję wam, że jesteście takie jak teraz. Nie zmieniajcie się nigdy.


komentarzy 5 to “Na zawsze razem – Part 2 – Aikee !”

  1. Alex Luty 27, 2010 @ 4:19 pm #

    Co o Aikee…? To moja Mała Księżniczka, jedyna w swoim rodzaju. Rozmowy z nią zawsze dają mi mnóstwo przyjemności i choć znam ją tylko przez internet, to mam wrażenie, że jest taką moją młodszą siostrą. Zawsze potrafi mnie pocieszyć i gdy jest wesoła, ja od razu też się uśmiecham. A gdy jest smutna, mam ochotę mocno ją przytulić i powiedzieć, że wszystko będzie dobrze. Aikee to po prostu Aikee, nasza niepoprawna romantyczka i słoneczko nawet w najbardziej pochmurny dzień. Mam nadzieję, że kiedyś będę mogła poznać ją „w realu” 😀
    Pozdrawiam ^^
    Alex
    PS. Ten obrazek, który wstawiłaś, to nie zapowiedź Encore tylko okładka „Shugo Chara! Character Song Collection 3”, które wyszło w tamtym tygodniu 😉

  2. Aikee Luty 27, 2010 @ 5:50 pm #

    @Alex
    No widzisz, to samo chciałam napisać w „PS.”, ale mnie wyprzedziłaś ;D

    @notka
    A więc uwaga! uwaga! – wasze słoneczko czytając tą notkę cały czas się uśmiechało 🙂 Ale trochę w tym fałszu, bo ja, tak jak i Amu, uwielbiam ludzi pocieszać i patrzeć, jacy są szczęśliwi, ale i mi zdarza się płakać. Wiele przyjaciółek netowych zdało już sobie z tego sprawę, zwłaszcza moja Alex. Poza tym klasa nie szósta, ale piąta ^^ I wiecie co.. mam to samo wrażenie, co i moja Motylkowa Dziewczynka w notce o niej. Nikt nie odgadłby, że to o mnie chodzi! xD
    Odpowiedź na ten obrazek – hai! Friends forever, obietnica 🙂
    Nie no, teraz mi się na płacz zbiera! I mam wrażenie, że przez tą notkę stałaś się dla mnie jeszcze wspanialszą osobą. Tak, jestem bardzo zadowolona! ;] Ale nie ma się co rozpisywać, bo, mam nadzieję, nie ostatni raz z Tobą rozmawiam.

  3. Yukina Luty 27, 2010 @ 7:16 pm #

    @Alex@Aikee

    Cóż, nie wiedziałam, że ten obrazek był z 3 kolekcji songu, ale jak mówiłam nie jestem pewna. Chociaż i tak to zdjęcie mi się bardzo podoba.

    Dlaczego to nie jest o tobie napisane? Wszystko płynęło z serca. Widocznie nie znam cię na tyle, bo móc dosłownie oceniać. Nie jestem z tobą tak blisko jak ty z Alex, trudno.

    • Aikee Luty 27, 2010 @ 9:59 pm #

      @Yukina
      Faktycznie, nie jestem z Tobą tak blisko jak z Alex, bo mało cię znam, ale kto powiedział, na ile cię jeszcze poznam? Poza tym inni by tak sądzili

  4. Aikee_chan Luty 28, 2010 @ 8:11 am #

    ….czemu dopiero teraz widzę, że mi komentarz urwało? XD Chodziło mi o to, że ty masz takie zdanie i bardzo mnie to cieszy, ale gdyby przeczytał to ktoś z mojej klasy, nie uwierzyłby. No, znam tylko jedną taka osobę, która nawet czasem mówi mi prawie słowo w słowo to, co ty tu napisałaś, a jeszcze do tego, że „jak na Arletę można się obrazić?..”

Skomentuj

