Ankieta – Najlepsze anime roku 2009 !

6 Sty

(Po kliknięciu na obrazek, staję się on większy)

Rok 2009 za nami, więc trzeba jakoś go zakończyć. Na wydarzenia z poprzedniego roku jest trochę już za późno, bo zanim bym jeszcze napisała notkę, to kilka dni by minęło. Więc co tu teraz wymyślić? – głowiłam się. A tu nagle moja żaróweczka się zaświeciła i wpadłam na świetny pomysł. Jak już zauważyliście w temacie – jest to ankieta.

Więc każdy ma chyba jakieś swoje ulubione anime, gdzie nie tylko pod względem postaci można je uważać za wyjątkowe. Wiadomo też, że niektóre osoby nie mogą się zdecydować tylko na jedno, więc dałam opcję by głosować więcej razy. Sama nie umiałabym tego dokonać. Możecie to robić ile razy chcecie. Przecież każde anime ma w sobie coś specjalnego co czyni je jeszcze wspanialszym, a nie a 2009 roku takie były, i to wiele. Według mnie.

Na koniec podsumuję wyniki – a raczej spojrzę na nie – i podam w nowej notce, gdzie sama się wypowiem o roku 2009. Przy okazji dam opinię nie tylko o anime ale również o najlepszych OP i ED, najlepszy seiyuu itp. Takie późne małe podsumowanie. Kiedyś mi chyba wybaczycie heh. ; ]

Mam nadzieję oczywiście, że w żadnej nazwie się nie pomyliłam – to były skandal. Oczywiście mogła też coś pominąć – tych anime było z jakieś 100. Dlatego też dodałam „Inne”, gdyby wasze ulubione się u mnie nie znalazło. Raczej nie powinno tak być, ale każdy ma prawo do błędu. Zachowałam porządek alfabetyczny, bo tak będzie się łatwiej doszukać jakiejś nazwy, a nie pół godziny zjeżdżając myszką. Mam nadzieję, że z miłą chęcią oddacie swój głos.

Na pewno nie było tak łatwo jakby się mogło zdawać. W końcu – jak już mówiłam – każde anime jest wyjątkowe. Trochę mi to przypomina człowieka. Hehe. Jeszcze się tu rozpiszę nie na temat.

Zauważyliście, że brakuję takich anime jak Kimi Ni Todoke pomimo tego, że swoją premierę miało w ’09 ? A to dlatego, ponieważ anime tego typu jeszcze wychodzą i nie zakończyły się. Znajdą się one w jakimś podsumowaniu z ’10. Przykładem takiego anime jest Skip Beat!, które pomimo wyjścia w ’08 znalazło się na mojej ankiecie.

komentarzy 11 to “Ankieta – Najlepsze anime roku 2009 !”

  1. ayame Styczeń 6, 2010 @ 1:34 pm #

    Jej, ale tego duuużo, powolutku ogarniam całą listę. Waham się między trzema anime:
    Asu No Yoichi! – przezabawne ecchi, całkiem dobra fabuła, bohaterowie są równie śmiechowi, no i jeszcze ta kreska, spodobała mi się.
    Nogizaka Haruka no Himitsu: Purezza – pierwsza seria zapadła głęboko mi w pamięć, a druga jeszcze bardziej. Chociaż kreska jest dość pospolita, to fabuła jest mistrzostwem jeśli chodzi o komedię.
    Toradora! – hmm, zarówno kreskę, jak i bohaterów ( w szczególności Minori, która ma w 100% ma taki sam charakter jak ja) polubiłam. Z fabułą było gorzej, bo wszystko dało się przewidzieć.
    Hmmm, bardzo trudny wybór. No, więc oddaję głos na …….. Nogizaka Haruka no Himitsu: Purezza.
    =.= trudno było się zdecydować

  2. Miras Styczeń 6, 2010 @ 1:34 pm #

    Chwała Ci za ten porządek alfabetyczny – inaczej byłaby tragedia :D.
    Głos oddany na Gundam 00, który wygrał ciężki bój z Clannadem AS.

  3. Maggi Styczeń 6, 2010 @ 2:33 pm #

    W mojej pamięci Clannad na zawsze pozostanie najlepszym anime pod słońcem ^^

  4. shioko Styczeń 6, 2010 @ 5:49 pm #

    Amen xD Zgadzam się z Mirasem co do porządeczku ;3 Bardzo się przydał 😀
    Głosa oddałam na Umineko Naku Koro ni 🙂 Ostatnio mam na to sraaaszną fazę *-*

  5. Shouri Styczeń 6, 2010 @ 5:55 pm #

    Mój głos idzie na „inne” bo nie ma na liście mojego absolutnego faworyta, czyli FullMetal Alchemist: Brotherhood – czyżbyś o nim zapomniała? 😉

    Co się tyczy reszty to zdecydowanie wyróżniłabym Pandora Hearts (bardzo dobre) oraz Tears to Tiara (całkiem przyjemne fantasy choć trzeba poczekać aż się rozkręci ^^).

    Tales of the Abyss bardzo mi się podobało, ale nie wliczam go w ten rocznik bo w moim osobistym rankingu zawsze biorę pod uwagę rok ukazania się.

    K-On! mnie rozczarował, a Shugo Chara!! Doki to takie 7/10 🙂

    Pozostałe tylko liznęłam, więc już się nie wypowiadam, ale przyznam że pomysł masz fajny – ciekawi mnie jakie będą wyniki końcowe ^^

    Pozdrawiam ^^

  6. Aikee Styczeń 6, 2010 @ 7:10 pm #

    Haha, sama nie mogę uwierzyć, ale dałam na UNNKN xD Doki było niesamowite i dałabym go, gdyby.. no właśnie, jest „gdyby”. No bo pokazali nam kiepskie Party i teraz mam pustkę -.- Tzn. doła, jak kto woli. Shangri-La sobie szybko odpuściłam, bo… ee.. nie wiem? Zaciekawiło mnie, ale jakoś czasu nie było na więcej niz kilka pierwszych epizodów. ToraDora to fajny animiec, ale nawet nie ma kontynuacji, tylko 20-coś odcinków, zaliczyłam w jeden tydzień. Wspomnienia „takie se” z watcha. Przy oglądaniu Minami-ke Okaeri troszkę się nudziłam, ale to chyba przez to, że wszystkie serie oglądałam „z rzędu”, więc siostrzyczki już mi się znudziły.
    No to tyle na dziś, jeszcze muszę się pouczyć.
    oyasumi ;*

  7. Alex Styczeń 6, 2010 @ 9:17 pm #

    Ja wahałam się tylko pomiędzy dwoma tytułami, ponieważ tylko dwa widziałam. Kusiło mnie SC Doki! za to, że dali mi taki ładny wątek Kutau, nawet kilka cudnych sytuacji, ale stwierdziłam, że powinnam oceniać całokształt, a tutaj końcówkę spaprali. Więc zagłosowałam na Pandora Heart, bo… (tam był Break-Pierrot xD)…bo od początku do końca naprawdę mi się podobało 😉 I nawet mój brat to polubił, więc coś musi w tym animcu być ^^
    Pozdrawiam
    Alex

  8. wruuth Styczeń 12, 2010 @ 4:39 pm #

    Głos bez żadnych wątpliwości oddany na Clannad After Story. W 2009 roku to właśnie ta seria najbardziej pozamiatała moją osobą. POsiada zresztą wszystkie cechy, jakich można wymagać od anime roku – świetna grafika, ciekawa fabuła i bohaterowie, nie ustępująca im ścieżka dźwiękowa itp. itd.

  9. Melisa Styczeń 26, 2010 @ 3:02 pm #

    Wahałam się pomiędzy Kuroshitsuji, Pandora Hearts i Skip Beat!, ale ostatecznie wybrałam to ostatnie. jest tu jeszcze kilka innych na które warto by zagłosować, ale ta „wielka trójka” mi najwięcej kłopotu przysporzyła 😉

    ^@~Melisa~@^

    P.S. U mnie nowa notka – dalsza część opowiadania 😉

  10. Koyorii Kwiecień 11, 2010 @ 9:02 am #

    Też miałam z tym wielki problem. Moje wahania były pomiędzy Kuroshitsuji, Skip Beat i Hatsukoi Limited. Postawiłam na to drugie za wspaniałą komedię.

    Koyorii!

  11. DB Październik 31, 2010 @ 6:34 pm #

    DRAGON BALL JEST NAJLEPSZE!!!!!!!!!!!!!

Skomentuj

