Nowinki # 4

4 Sty

(Po kliknięciu na obrazek, staję się on większy)

Hah, wreszcie coś ze świata A&M. Nowości, których mam nadzieję, że nie wiecie i to u mnie będziecie niektórymi informacjami zszokowani. Nie no żartuję. ; ) Najważniejsze by dostać nową porcję i oczekiwać tej informacji. ; ] Będą one oczywiście pisane w skrócie.

Code Geass – Kto by się spodziewał, że .. powstanie TRZECI sezon CG. Jest to najlepszy wyciskacz łez z jakim można się spotkać. Może mechy mogą wystraszyć, może obrazki mogą nie pasować, jednak dla mnie Geass jest jednym z najlepszych anime jakie widziałam. Nikt nie mógł się spodziewać, nikt nawet o tym nie śnił, jednak to wszystko stało się prawdą. Nie jest dokładnie wiadome czy będzie to trzeci sezon, czy tylko jakiś film bądź OVA, ale mam nadzieję, że nie posuną się do czegoś w stylu special’i. W końcu powrócili do złotej serii. Końcówka była przepiękna lecz moje przekonania o tym, że Lelouch żyję są rzeczywiste. Mam nadzieję, że informacje, które zaserwuję nam studio zajmujące się CG w 2010 będą jeszcze bardziej szokujące i radosne co ta ot wiadomość.

Kissxsis – Są OVA, no to i musi postać seria nieprawdaż? Dla tych co nie wiedzą, że istnieje KS to opowiem o tym „czymś”. Są tą krótkie wątki zawarte w czterech OVA, które jeszcze wychodzą ( na razie mamy 3). Opowiadają one o losach Suminoe Keity i jego przybranych siostrach Riko – spokojnej, silnej, słodkiej – i Ako – miękkiej, wrażliwej, słodkiej – które chcą jedynie trwać przy swoim braciszku. Jednak wszystkie pomoce, poranne pocałunki i ich troskliwość przeistaczają się w historię ecchi, które momentami jest tak mocna, że może podchodzić pod hentai – najbardziej OVA 3. Boję się tej serii, jednak chyba skusze się na nią. I to jest prawdziwe ecchi, a nie tylko okazywanie majtek jak w innych anime. ; ] Ciekawi mnie jak wygląda manga, o nie, wole nie wiedzieć. Seria wyjdzie w kwietniu tego roku, nie wiadoma jest ilość odcinków, lecz ja stawiam na 13.

Shiki – Anime na podstawie mangi Ryu Fujisaki będzie opowiadać o odizolowanej górskiej wiosce, gdzie w niewyjaśnionych okolicznościach zaczynają ginąć ludzie, którzy są przekonani, że jest to sprawka wampirów. Supernatularne moce z horrorem. Czy to wszystko ma jakiś sens? Chodzi mi o to, że nie dość, że nie ma jakiś bohaterów, nie wspominając o głównych to nic takiego praktycznego nie wiadomo o tej serii. Pomijając fakt, że się za nią nie wezmę, bo to nie moje gatunki to chyba najbardziej tajemniczy opis jaki można zasugerować do tej serii. Ja sama nic nie wiem więcej. Oczywiście pomijając ludzi, którzy czytali tą mangę, a wątpię by z naszego grona tym kimś był. No cóż, więcej informacji nie posiadam. Jedynie, że studio Aniplex będzie tym wszystkim zażądać.

Mitsudomoe – Następne anime na podstawie mangi. Tym razem bardzo podobne do Minami-ke. Opowiadać będzie o losach trzech dziewczyn Marui Mitsuby, Futaby i Hitohy mających 11 lat i chodzących do 6 klasy podstawówki. Co się z tym wiąże? Szkolne komedianckie życie. Naprawdę historia wzięta z Minami-ke. Cóż to więcej mówić. Będzie wiele zabawy i tyle.

Mayoi Neko Overun – Animowana i mangowa wersja autorstwa Tomohiro Matsu oraz Peko będzie miała na uwadze losy dwójki rodzeństwa – przybranych- gdzie starsza siostra będzie prowadzić upadający sklepik „Stray Cats” – Bezdomne Koty -, do którego pewnego dnia przyprowadzi tajemniczą dziewczynę. Brzmi naprawdę obiecującą. Wydaję mi się to bardzo prawdopodobne iż wyniknie z tego wszystkiego jakiś romansik. ; D Przy okazji fabuła też jest taka inna i może przypaść do gustu. Oprócz tego nie wiem dosłownie nic. Żadnego studia, premiery itp. Zobaczymy i poczekamy.

Angel Beats! – Pamiętacie jak wspominałam o tej serii? Mam nadzieję, bo tym razem wiem o niej więcej. Będzie chodziło o jakiś świat śmierci, gdzie anioły walczą dla przyszłości i każdy ma jakąś nadnaturalną moc. Główną bohaterką jest Yuri, przywódczyni tego świata – Shinda Sekai Sensen. Premiera będzie miała miejsce w kwietniu, tak jak anime Kissxsis. Czy wiosny nie są najwspanialsze?  Najistotniejszą chyba wiadomością jest to, że studio zajmujące się AB to Key, twórca Clannad, już możemy się spodziewać ładnej grafiki i jak to bywa tylko 13 odcinków. Tym razem jest to stworzone anime na podstawie gry tak jak np. 11eyes.

Suzumiya Haruhi no Shōshitsu– Film na podstawie anime Haruhi Suzumiyi. Chyba każdemu się to już obiło o uczy. Dosłowne znaczenie to Zniknięcie Haruhi Suzumiyi. I już mi się podoba. Na pewno obejrzę, pomimo tego iż tej jakby drugiej serii nie zaczęłam. A to przez to, że nie ma wszystkich napisów. Po co oglądać po angielsku jak i tak się nic nie zrozumie? No właśnie. Ciekawi mnie też czy film będzie początkiem nowej serii, w końcu wszystko jest możliwe. Już sam tytuł jest ciekawy nie mówiąc co tam się będzie działo. W filmie będzie oczywiście pokazana jakaś historia zwariowanej, szalonej, nie słuchającej innych Haruhi Suzumiyi i jej przyjaciół, oczywiście jak się już można było domyśleć.

No to będzie na tyle, nie mam już nic do powiedzenia, niestety. Następna porcja za .. ? Nie wiem to zależy co nam w niedługim czasie zaserwują, jakieś pojedyncze info mogą się pokazywać przy innych notkach. Na dziś się już żegnam.


komentarze 4 to “Nowinki # 4”

  1. Alex Styczeń 6, 2010 @ 9:33 pm #

    Szczerze mówiąc, to nie bardzo wiem, co na ten temat powiedzieć. Wyszłam już z tematu anime niemalże całkowicie, więc jakieś specjalne rewelacje to dla mnie nie są. Ale może kiedy przyjdzie co do czego, to te informacje na coś mi się przydadzą 😉
    Pozdrawiam ^^
    Alex

  2. Aikee_chan Styczeń 7, 2010 @ 1:54 pm #

    Żadne szczególniej mnie nie zainteresowało i to byłoby na tyle 🙂

  3. nina Styczeń 20, 2010 @ 11:52 am #

    Ciąg dalszy Code Geass?? To wspaniała wiadomość 🙂 Wręcz rewelacyjna!

  4. Royalowy Styczeń 26, 2010 @ 11:12 am #

    3 Sezon CG? szok mnie drugi już nudził… jedynie pierwszy był fajny (już czuję falę krytyki) a co do filmu Suzumiya Haruhi no Shōshitsu to jest od już od dawien dawien dawien dawna zapowiadany… i w sumie z chęcią obejrzę 🙂

Skomentuj

