Przyjaciele (cz. 1) – Alex

28 Wrz

People

(Po kliknięciu na obrazek, staję się on większy)

No i czas zacząć to nieoczekiwane zjawisko. Na start odrazu mówię, że nie ma się czego bać. Chodzi tu tylko o to aby bardziej się zapoznać. Mianowicie „wklejam” tutaj wiadomości dotyczące mojego przyjaciela, a że Alex była na GG, to padło na nią i jest pierwsza. Myślicie, że ostatnia? Błąd. Tych części będzie tyle, ile was wszystkich jest. Chyba, że kogoś nie uważam za przyjaciela (wątpię) albo wogle nie kojarzę, a to już coś innego.

Informację nie są oczywiście takie aż za bardzo osobiste. Takie jakby podstawowe pytanka jakie można zadać koleżance lub koledze. Żeby to nie było oczywiście takie nudne, dodaję na sam koniec moją opinię. Spokojnie, moje „przemyślenia” raczej będą na plus.

Możecie się zastanawiać co może oznaczać główny obrazek? Czy to postać Alex? Heh, nie. ^^ (chociaż jeśli to naprawdę ona, to jest śliczna) Z Fasolką kojarzą mi się jacyś wykonawcy, aktorzy, stąd takie zdjęcie. Już przy tym możecie się odrazu domyślić, że zawsze w takiej ankiecie o jakiejś osobie główne zdjęcie będzie mi ją symbolizowało. ; ]

Mówiąc najogólniej można to wszystko nazwać jakimś wywiadem, lub jak kto woli „Informacjami o przyjacielu” ; ) Jeżeli chcecie się dowiedzieć kto będzie następny w kolejce, zajrzyjcie do strony „Harmonogram”

Anime

Imię – Alexandra
Nick – Alex, Fasolka (twitter)
Wiek – 16 lat (jeszcze) – pierwsza liceum
Urodziny – 27 marzec – zapamiętać!
Imieniny – 18 maj – też ważne
Miejscowość – Namysłów
Blog – meiq.wordpress.com (bardzo znany)
Ulubione anime – 3. Shugo Chara, 2. Black Cat, 1. D.Grey-Man
Ulubione postacie – boys – 3. Train (Black Cat) 2. Kukai (Shugo Chara) 1. Kai (Beyblade) – girls – 3. Ayu (Kanon) 2. Road (D.Grey-Man) 1. Utau (Shugo Chara)

Ulubiona piosenkarka – Hayami Kishimoto
Ulubiony/a aktor/ka – boys – Koike Teppei, Oyuri Shun, Akanishi Jin, Matsumoto Jun (jest ich o wiele, wiele wiecej) – girls – Komatsu Ayaka, Kitagawa Kaeiko
Ulubiona piosenka – „Suteki Na Yume Miyou Ne” – Hayami Kishimoto
Hobby – Pisanie oraz tłumaczenie piosenek, a także muzyka pod każdym względem
Najukochańsze słówka – Meiq (Labirynt), Meikyu (Motyl)
Kim chce zostać w przyszłości – Pisarką, Tłumaczką

Moja Opinia : Alex to przemiła i pomysłowa dziewczyna o dobrym sercu. U niej słowo „nie” oznaczałoby kataklizm. Co się z tym wiążę? Zawsze możesz na nią liczyć. Pomoże, jeśli potrafi (a nie było sytuacji żeby nie umiała) Słówko angielskie bądź japońskie nie znane Ci, problem z bannerem – efektami i inne duperele – zgłaszaj się do niej. Oczywiście nie chodzi mi tutaj o to żebyście ją dzień w dzień o coś prosili i na dodatek nie odwdzięczali się za to. Przecież ona też ma własne życie, a przy tym blog i nauka. To ma być jakiś wyjątek. Jak ja jej dziękuję? HIMITSU! Co tutaj jeszcze można dodać o Fasolce? Naprawdę same dobre rzeczy. Jest sympatyczna, miło się z nią gawędzi na GG, bądź twitterze i zawsze znajdzie czas dla mnie by pogadać o .. na przykład dzisiejszym dniu. Mogłabym napisać jeszcze więcej na jej temat i rozpisać się jak na jakieś wypracowanie, ale skończę już, bo byście się zanudzili jakbym miała wypisywać masę zalet. Na koniec dopowiem, że żadnej wady jeszcze u niej nie znalazłam i mam nadzieję, że do końca naszego bycia nie wynajdę. Dziewczyna na medal, która piszę wspaniałe opowiadania, bezbłędnie tłumaczy piosenki i jest przemiłą osobą.

People

Komentarze 3 to “Przyjaciele (cz. 1) – Alex”

  1. mizuumi Wrzesień 28, 2009 @ 8:03 pm #

    Popieram wypowiedź Yukiny:)

    Z Alex zawsze się fajnie gada, czy to na Twiterrze, czy na gg, czy na forum, bądź gdziekolwiek:D Zawsze pomoże, doda tłumaczenie ii wszystko skomentuje:) A no i pisze wspaniałe opowiadania:)

    Naprawdę super człowiek:)

  2. Alex Wrzesień 29, 2009 @ 2:28 pm #

    Po przeczytaniu tej notki oczka mi się trochę zamgliły ze wzruszenia, więc nie mogłam od razu skomentować. Ale dzisiaj postanowiłam, że jednak to zrobię.
    Tylko że tak naprawdę nie bardzo wiem, co powinnam napisać. Na początek może powiem, że bardzo zaskoczyła mnie tak pozytywna opinia. Założę się, że połowa moich znajomych po przeczytaniu tego opisu miałaby wątpliwości co do tego, czy na pewno chodziło ci o mnie.
    „przemiła i pomysłowa dziewczyna o dobrym sercu”
    Chyba nikt oprócz ciebie nie wpadłby na takie określenie ^^
    „Pomoże, jeśli potrafi (a nie było sytuacji żeby nie umiała)”
    Czuję się przeceniona. Na pewno zdarzyło mi się kiedyś czegoś nie umieć zrobić. Ale jeśli uda mi się pomóc, to słówko „dziękuję” naprawdę mi w zamian wystarczy, czego ty ciągle nie chcesz przyjąć do wiadomości.
    Heh, a na koniec, żeby wyszło, że jednak jestem trochę zołza, to powiem ci, że „labirynt” to po jap. „meikyuu” („meiq” to tylko taki skrót), a „motyl” to „chou”, ale mnie osobiście to drugie słowo podoba się tylko po polsku i angielsku ^^
    Pozdrowionka
    Alex

  3. Aikee Październik 1, 2009 @ 5:27 am #

    Hoho, już się boję, co zrobisz ze mną 6 października o.o Ale przynajmniej domyślam się, jaki dasz obrazek ^^

    Ciekawe masz pomysły ;] Ja na razie nie mam weny na nic i muszę zostać przy recenzjach/opku ^^ No i jeszcze mam ten wywiad…

    Chcę wtrącić się do tego, że nick Fasolka nie pojawia się wyłącznie na twitter’ze… Alex ma jeszcze ten nick na youtube i pewnie w kilku innych miejscach : P

    Oczywiście, że moja Alex jest wspaniała! Już ją sobie nawet przywłaszczyłam ^^ Alex spełni każdą obietnicę i pomoże we wszystkim, otrzeźwia umysł i pomoże coś wykombinować… i jest moją naj, najlepszą przyjaciółką ;* Bo wiem, że są inne, ale tylko do Alex czuję taką sympatię, zawsze mogę na nią liczyc. To moja druga, nie, trzecia mamusia ;]

Skomentuj

