Choć chcę Ci dać najwspanialszy prezent – Happy Birthday Aikee !

23 Wrz

Anime

(Niestety obrazek nie staję się większy, nawet po kliknięciu)

Wybacz, nie mogę Ci dać najwspanialszego prezentu. Choćbyś chciała. Nie umiem tłumaczyć, pisać dobrze i tak dalej. Nie zdążyłabym nawet. A chciałam bardzo. Przepraszam również, że tak późno to wstawiam, bo możesz pomyśleć, że sobacząc notkę u Alex, dopiero sie skumałam, że masz urodziny, a to nie prawda. Prawdą jest, że dowiedziałam się od Fasolki, lecz to dwie różne rzeczy. (bynajmniej dla mnie) Mam jednak nadzieję, że chociaż dla ciebie najważniejsza jest pamięć, a nie wartość prezentu.

Chciałabym Ci jednak złożyć najserdeczniejsze życzenia z okazji twojego święta. Niech twoje szczęście trwa dalej, chęć i zamiłowanie do anime, nie zmienia się, a marzenia spełniają się. Pamiętaj, że nie ważne jaki masz problem, co się dręczy, zawsze masz mnie. I to się nigdy nie zmieni. Na pewno nie odwrócę się od Ciebie, nie będę obgadywać  i tak dalej. Na pewno zawsze będę nastawiona do Ciebie pozytywnie. ;D Mam nadzieję, że ta nasza internetowa (tylko) przyjaźń będzie trwała wieki. Bo zawsze znajdziesz miejsce w moim serduszku. ^^ Dziękuje za twoją szczerość, zabawną osobowość i , że pokazujesz prawdziwą siebie. ; ]

Nagłówek oczywiście z Amu, która po prostu kochasz. Jeszcze raz Wszystkiego Najlepszego Aikee. ; ) I przepraszam za błędy, czy jakieś powtórzenia. Musiałam to niestety (a bardzo nie chciałam!) pisać na szybko z powodu zawodów, popołudniowych kółek, lekcji i tak dalej.

Shugo Chara

Komentarze 2 to “Choć chcę Ci dać najwspanialszy prezent – Happy Birthday Aikee !”

  1. Aikee Wrzesień 24, 2009 @ 5:04 am #

    Dziękuję ;* Ale kto powiedział, że nasza przyjaźń zawsze będzie internetowa? Gdy dorośniemy, te kilkaset km to będzie nic 😉
    Prezent jest wspaniały, teraz muszę zapamiętać twoje urodziny ^^ A piszesz wspaniale! Na pewno lepiej ode mnie.
    Wiem, że wiedziałaś o tym dużo wcześniej – w moim wieku dzieci bardzo ekscytują się takimi dniami i nawet nie zauważają, że robi się to nudne, następnym razem postaram się nie wypaplać ^^
    Jeszcze raz dziękuję, za to że trudziłaś się dla mnie.
    Arigato, Twoja Aikaa ;*

  2. Ayame Wrzesień 25, 2009 @ 1:53 pm #

    Zazdroszczę Aikee takiej przyjaciółki. Twoje życzenia były wzruszające.

Skomentuj

