Obchodząc Światowy Dzień Blogera ..

31 Sier

Anime = LOVE !

(Po kliknięciu na obrazek, staje się on większy)

Wreszcie jakaś notka. Mam nadzieję, że ktoś jej oczekiwał. (Przepraszam za taki smutny obrazek główny, ale go po prostu kocham i musiał on widnieć w taki „uroczysty” dzień) Temat jest inny, mianowicie chodzi o Światowy Dzień Blogera, o którym pierwszy raz w życiu słyszę. Tak, tak. Nie jestem wszechmogąca, tak jak Shouri, więc nie wiedziałam o tym. Ot właśnie dzięki niej wiem coś na ten temat. Zapoznałam się mniej więcej z zasadami itp. Mam nadzieję, że czegoś nie poknocę.

Istnieje wiele blogów. Tysiące, a nawet miliony. Nie da się tego stwierdzić. Każdy z nas codziennie odwiedza tylko zaledwie 5-10. Czasem więcej, czasem mniej. Zależy. W oto dniu każdy użytkownik powinien przedstawić pięć wybranków. Stronek, które przykuły jego uwagę i zasługują na miano najlepszych. To taki mały zaszczyt. ^^

Każdy chciałby aby jego blog znalazł się chociaż u jednej osoby na takiej liście. (bynajmniej ja) Według mnie jednak, jeżeli jego stronka nie widniała u nikogo, musi porostu się poprawić i dążyć do najlepszego. Tak jak ja. Heh .. A teraz wyłoniona, najlepsza piątka. ;D

http://dreamuniverse.wordpress.com/ – DU, prowadzony przez Shouri. Świetne recenzje, streszczenia, najnowsze wiadomości, prześwietne mangi. To niewiele z tego co można tam znależć. Ta oto dziewczyna w 14 miesięcy doprowadziła swój blog do najlepszego. Na pewno nie przeoczyliście jej stronki. Shouri pisze z taką płynnością i lekkością. Dostała jakby dar. ^^ To co jest u niej najlepsze to szczere pisanie i to, że ma to „coś”

http://meiq.wordpress.com/ – meiQ, prowadzony przez Alex. Opowiadania nie z tej ziemi, profesjonalne tłumaczenia japońskich piosenek i inne. Naprawdę warto do niej zajrzeć. Gdy choć przeczytacie jeden rozdział z którejś historii, nie będziecie się mogli od tego oderwać. ; P

http://kuroihane.wordpress.com/ – KH, prowadzony przez CHE.R.R.Y. Tylko jedna notka z pierwszym rozdziałem własnej historii. To dopiero początek. Każdy może pozazdrościć tego talentu pisania. Wszystko przychodzi z taką lekkością, że każdy wytrwa do końca i nie przeoczy niczego. Na pewno opowiadania tej dziewczyny będą wysoko.

http://kronika-rezerwuaru-skrzydel.blog.onet.pl/ – KRS, prowadzona przez Nati. Wieczna i oddana miłośnica TRC oraz wszystkiemu co związane z CLAMP’EM. Fanka anime nie związanego z SC z czego można się cieszyć. (ja się raduję ^^) Gaduła wszech czasów, najlepsza na świecie. Jej blog pokochasz za wszystko.

http://jpoplyrics.wordpress.com/ – JPop, prowadzone przez Hikari. Same japońskie piosenki, to z tego jest znany ten blog. Przepiękne utwory, bardzo dobrze przetłumaczone. Nic tylko słuchać na okrągło. ;P

Miałam taki dziwny problem, bo nie wiedziałam już co wstawić na najlepsze blogi. No ale się zdecydowałam. Przepraszam, że nie ma tam ot waszej stronki. W końcu są tu tylko najlepsi. Oczywiście kolejność była przypadkowa, dlatego nie wpisywałam numerków, żebyście nie pomyśleli, że jest to jakiś TopFive. Ale to dziwnie brzmi. Mam nadzieję, że nie schrzaniłam czegoś po tak długim nic nie pisaniu. Opisy waszych stronek były tak z głowy. Napisane najszczerzej jak potrafiłam w tej chwili, ponieważ wena mnie opuszcza. Z serca napisane jak najbardziej umiałam. ; *

Wiem, że również będę zgapiarą i wgl, więc z góry przepraszam. Jednak skoro zostało to pozwolone Alex, to i może mi się nie dostanie. Mianowicie chodzi mi o to, aby osoba, która gdy kiedyś tu zajrzy, napisała swoją opinię o moim blogu. Co w nim się jej najbardziej podoba, co powinno być zmienione, czego powinno być więcej itp. Będę temu „komuś” najbardziej wdzięczna.

Anime

komentarzy 5 to “Obchodząc Światowy Dzień Blogera ..”

  1. Alex Wrzesień 1, 2009 @ 9:51 am #

    Yay! Drugi raz zostałam wyróżniona. Jestem cała happy!! xD I dziękuję ci za to przeogromnie.
    A co się tyczy części drugiej notki, to lubię twój blog przede wszystkim za to, że piszesz fajne opowiadania, zwłaszcza jeśli chodzi o pomysł, chociaż i styl pisania z każdym rozdziałem wydaje się być coraz lepszy. Poza tym przyjemnie czyta się twoje recenzje, no i masz podobny gust do mnie. A mnie więcej do szczęścia nie trzeba ^^
    Pozdrowionka
    Alex

  2. mizuumi Wrzesień 1, 2009 @ 10:46 am #

    Zapomniałam wcześniej napisać, że mi się podoba nowy baner:) A więc robię to teraz xD

    A dlaczego odwiedzam Twojego bloga? Hmm…no to tak, lubię Twoje opowiadania i ogólnie Twój styl w jakim tworzysz notki:) Twoje banery i ogólnie całą stronkę:)

  3. Aikee_chan Wrzesień 1, 2009 @ 6:19 pm #

    Każdy blog zasługuję na pochwałę, jeszcze tylko Kroniki nie widziałam ;D

  4. CHE.R.RY Wrzesień 1, 2009 @ 7:13 pm #

    Na początku myślałam, że mam omamy ze zmęczenia, ale później zawołałam brata, a on mi powiedział, że widzi to samo, a on nigdy nie miał problemów ze wzrokiem. A więc to musi być prawda, zostałam wyróżniona. A nie sądziłam, że naprawdę komuś się moje opowiadania podobają. No to teraz z nowymi siłami zabieram się za kończenie drugiego rozdziału, który pisałam, gdy nie miałam internetu. Przynajmniej wiem, że może chociaż jedna osoba go przeczyta ^^
    A twój blog lubię z tego samego powodu, co reszta. Fajnie piszesz, zwłaszcza twoje opowiadanka sa takie oryginalne i dlatego wyjątkowe. Ogólnie podoba mi sie twój styl. Recenzji tak samo. Pozdrowionka ^^
    CHE.R.RY

  5. Shouri Wrzesień 2, 2009 @ 3:28 pm #

    Po pierwsze – bardzo dziękuję za wyróżnienie ;*
    Po drugie – jestem osobą, która bardzo rzadko czyta na necie opowiadania, więc w tej kwestii nie mogę się za bardzo wypowiedzieć, ale zajmę się czymś innym. Są 2 główne powody, dla których odwiedzam Another Story. Jesteś bardzo sympatyczną osobą i mimo tego, że mamy dość sporą różnicę wieku dobrze się dogadujemy co dla mnie jest niewiarygodne. Z młodszymi rocznikami się ciężko ułożyć, a Ty jesteś taką fajną, radosną dziewczyną, z którą zawsze można normalnie pogadać ^^
    Druga rzecz, to Twoje recenzje – od tych pierwszych po te ostatnie naprawdę dużo się poprawiłaś i wytworzyłaś sobie bardzo przyjemny styl – lekki do czytania, ale i treściwy. Bardzo lubię czytać takie teksty, dlatego zdecydowanie będę u Ciebie często bywać ^^

    Pozdrawiam ^^

Skomentuj

