Tadaima! – Jeden dzień wolności

13 Sier

Anime

(Po kliknięciu na obrazek, staję się on większy)

Tadaima! Tak, tak na jeden dzień niestety. Tyle tu tych zmian, że nie wiem od czego zacząć. Najpierw to sobie poukładam i zamieszczę. Okej, już. Uhh! Po pierwsze to ciesze się, że mogę trochę poklikać. Robię to teraz troszeczkę wolniej, bo tyle dni bez kompa, ohh! A i dziękuję za wszystkie komentarze, spróbuję na nie jak najszybciej odpowiedzieć.

Przejrzałam po krótko blogi i notki. Stwierdzam, że jesteście do przodu. Chodzi mi na przykład o dodanie „Anime Jesień 2009” przez Shouri, ale jazda. Dosłownie w mig. Sama jeszcze będę to musiała nadrobić, ale to dopiero po obozie. Trudno. Fajnie też, że Aikee dodała czwarty rozdział historii, ja też dodam swój, będzie on automatycznie ustawiony na niedziele, bo w sobotę obóz. Dużo też piosenek poznałam dzięki Alex, trzeba będzie se pościągać, jak znajdę czas. Poznałam tez kilku nowych ludzi dzięki ich komentarzom, a moja wizyta na waszym blogu, już niedługo.

Aikee, Alex i Shouri, wszystkie zmieniłyście bannery! Dlaczego? Moje zdania są takie:
Shouri – tamten był lepszy, bardziej mi się podobał, jednak na nowy nie mogę narzekać. Poprzedni był taką radością do życia, ciepłymi kolorami, chociaż to wiadome, zbliża się jesień.
Alex – według mnie ten jest idealny. Nie wiem, który mam wybrać, prędzej się posiekam. (JOKE)
Aikee – Zdecydowanie ten. Z banneru na banner coraz jest lepiej. Piękniej. Zauważyłam, że na twoim nagłówku widnieją postacie z Umi Monogatari. Ja bym raczej nie dodawała ich, chociaż jak to powiedziałaś „Lato mamy przez cały rok”, czy coś takiego.
Skoro i wy zmieniłyście, to ja nie mogłam być gorsza. ; ) Nowy banner z Ami (Toradora!) już jest. Opis znajdziecie oczywiście (jak zawsze0 w stronie „Bannery”, którą trochę muszę dopracować.

Komputer był przez trzy dni, jednak nie wchodziłam na blogi, nie pisałam już wtedy żadnych notek. Wolałam sobie to zostawić na teraz. Trochę głupie, ale trudno. Mam nadzieję, że chociaż te dwie notki z Utau i Kamichama Karin, które ledwie co udało mi się napisać przez wyjazdem w jeden dzień się podobały, chociaż po komentarzach mogę tak stwierdzić. x D Za wszystkie komentarze jeszcze raz dziękuje, spróbuję się jakoś tym samym odwdzięczyć. ; ]

Niestety nie mam już o czym pisać. Jedynie powiem, iż sobota, punkt 8:30 wyjeżdżam – obóz taneczny, mam nadzieję, że na nim sobie poradzę. Dwie notki na pewno pojawią się w ciągu tygodnia automatycznie, w tym pierwszy rozdział Seifu No Gimu, a to przecież najważniejsze. ; D Zdradzę również, że na wsi nie było aż tak źle, a cały plan 13 – stu dni, w których nie zapomniałam o anime i które przedstawię w jutrzejszej, nieco dłuższej notce.

Anime

komentarzy 7 to “Tadaima! – Jeden dzień wolności”

  1. kaeiko Sierpień 14, 2009 @ 8:36 am #

    Wróciłaś! Tylko szkoda, że na jeden dzień i wczoraj xDD Ale będą automatyczne notki, trochę pokomentuję ^^
    Pozdrawiam ;**
    Kaeiko_chan

  2. Alex Sierpień 14, 2009 @ 1:29 pm #

    Okaeri! Jeden dzień to trochę mało, ale i tak się cieszę, że wróciłaś. A co do twojej notki „powitalnej”:
    * „Alex – według mnie ten jest idealny”
    Dziękuję, dziękuję, dziękuję, a już myślałam, że nikomu się nie podoba.
    * „Dwie notki na pewno pojawią się w ciągu tygodnia automatycznie, w tym pierwszy rozdział Seifu No Gimu”
    W takim razie czekam. Zwłaszcza na opowiadanie. Zresztą sama wiesz, jak ja to uwielbiam ^^
    Pozdrawiam ^^
    Alex

  3. shioko Sierpień 14, 2009 @ 6:18 pm #

    Wróciłaś?! Szkoda, że tylko na dene dzień … :/ Bo co ja będę czytała… 😦 No ale na szczęście zostają jeszcze automatyczne notki :p uFFF… 😀

  4. CHE.R.R.Y. Sierpień 15, 2009 @ 2:28 pm #

    Nie będę mówiła „Witaj z powrotem”, bo tak naprawdę nie miałyśmy okazji się poznać. Liczyłam na to, że uda się, gdy wrócisz, ale Ciebie już znowu nie ma. Mam nadzieję, że szybko wrócisz, a tymczasem na pewno przeczytam chociaż te automatyczne notki ^^
    Pozdrowionka xD
    CHE.R.R.Y.

  5. riicki Sierpień 15, 2009 @ 2:43 pm #

    Szybko dodawaj opko i, najważniejsze, wracaj!!!! Ja się załamuję, gdy nikt nie komentuje mi systematycznie bloga 😀 A tak naprawdę – tęsknię.

  6. Shouri Sierpień 16, 2009 @ 7:46 pm #

    Szkoda, że wróciłaś na tak krótko (taaaak… ja ci piszę, że wróciłaś, a Ciebie już nie ma… ale co tam xD)

    „tamten był lepszy, bardziej mi się podobał, jednak na nowy nie mogę narzekać. Poprzedni był taką radością do życia, ciepłymi kolorami, chociaż to wiadome, zbliża się jesień.”
    Lubię kontrasty ^^ Jeśli był jasny banner, to teraz jest ciemniejszy – swoją drogą, to muszę się postarać i zrobić coś ładnego na jesień bo Twój to rewelka 🙂 Szczególnie dołożenie oka i słoika dało fajny efekt – naprawdę jesteś coraz lepsza i idzie Ci to 100 razy lepiej niż mnie ^^

    Notki, a jakże, były fajne, ale teraz czekamy na nowe 😉 Po takiej przerwie weny Ci na pewno nie brakuje ^^ Ja po remoncie miałam tyle do powiedzenie, a nie wyrabiałam żeby to wszystko napisać 😉

    Obóz taneczny?!?! Wow! Jesteś niesamowita 😉 Ja jestem kompletną kaleką jeśli chodzi o taniec ;P Bozia mi dała zdolności sportowe, ale tanecznych zdecydowanie poskąpiła xDDD

    Pozdrawiam i mam nadzieję, że szybciutko do nas wrócisz ^^

  7. Aikee_chan Sierpień 21, 2009 @ 7:17 am #

    Mam do ciebie pytanie. Ty robiłaś ten banner na PhotoScape’ie?!
    Na pewno nie napis -.- Proszę, powiedz że nie. Bo inaczej jestem totalną idiotką, iż nie wiedziałam, że takie banner’y można robić na takim programie. Tzn. takie ładne banner’y!

Skomentuj

