Hoshina Utau – Lśniąca Gwiazda

1 Sier

Shugo Chara!

(Po kliknięciu na obrazek, staję się on większy)

Nie udało mi się rano kliknąć „opublikuj”, więc automatyczna notka musiała być. Na ten dzień przygotowałam galerię mojej najukochańszej postaci ze wszystkich anime co do tej pory oglądałam. Kei (Hatsukoi Limited) równie utrzymuje się na podium, jednak tylko z drugim miejscem. (miałam wielki dylemat) No to teraz przygotujcie się na małą galerię. Wybrałam tylko najładniejsze obrazki.

Shugo Chara!

Utau i Amu na start! Czyż obydwie nie wyszły pięknie? Jednak dalej dla mnie triumfuje Utau, pod względem uroku, wyglądu, talentu i siły.

Shugo Chara!

Następne piękne zdjęcie z obydwoma dziewczętami. Devil or Angel? Wybieram diabełka, nie tylko pod względem Utau, ale dlatego, że przemiana z Eru jej bardziej pasuję niż Amu.

Shugo Chara!

To zdjęcie jest prześliczne. Zresztą każde w wykonaniu Utau i Amu wymiata! Tutaj bez dwóch granic wygrywa .. eee , nie wiem! Oby dwie są śliczne.

Shugo Chara!

Ten obrazek wymiata! Najlepszy na świecie! Po prostu nie da się opisać słowami. xD

Shugo Chara!

Bardzo podoba mi się wersja Amu z gitarką. Jest tutaj bardziej dojrzała, przez co jest ładniejsza. Na Utau też oczywiście nie narzekam. Ten stanowczy wzrok przykuwa uwagę.

Shugo Chara!

Tutaj połączenie innych osobowości Amu i Utau. Czyż nie są one słodkie? Uwielbiam jak moja blond włosa się czerwieni. ; ]

Shugo Chara!

Jak pięknie. Czy mi się wydaję, czy oni są w planetarium? Mam taką wizję. Cała trójka wygląda jak rodzinka. ^^

Shugo Chara!

Płyta z okładki jednego z singlów Utau, tytuł widnieję na obrazku. Ten obrazek specjalnie dla Alex. Ona uwielbia ta piosenkę, zresztą ja też.

Shugo Chara!

Następny obrazek for Alex. Utau jak zwykle zachwyca tym wzrokiem i dorosłością. Na dodatek jedna z moich (i Alex) ulubionych kawałków. ; )

Shugo Chara!

Nie mogłam się powstrzymać, żeby tego zdjęcie nie zrobić. Utau i Kukai pasują do siebie jak ulał, jak w anime ich nie połączą pozostaną tylko moje marzenia i myśli. Na dodatek mamy świetną minkę Amu, która śmieszy.

Shugo Chara!

Piękne zdjęcia. Taki mix mały z piosenki Meikyuu Butterfly. Genialne efekty i kolorystyka. Wszystko pod wdzięk Utau.

Shugo Chara!

Zbliżenie twarzy Utau podczas przemiany. Wygląda ona tak niewinnie, że chciałoby się ją przytulić. Choć jakoby przyjaciółkę. ; pp

Shugo Chara!

Zmienna piosenkarka. Raz miła i słodka. Innym razem poważna i stanowcza. Każda jej postawa coraz bardziej mnie zachwyca. ; **

Shugo Chara!

Kyya! Jaka słodka. Zmiana. ^^ Szkoda tylko, że nie cieszyła się tak na mowę o Kukai’a, tylko o Ikuto. Teraz na pewno byłoby inaczej. ; >

Shugo Chara!

Czasem jej naprawdę zazdroszczę. Nie chodzi tutaj o bycie idolem. Tylko chciałabym się poczuć tak jak ona to robi. Stać się ważną, potrzebną i kochaną. ahh! – oczywiście obrazek przepiękny.

Shugo Chara!

Jak myślicie? Która jest prawdziwa? Ja dosłownie nie mam pojęcie! Oby dwie są piękne, choć bardziej podoba mi się ta pierwsza, od lewej strony. (skończyły mi się minki!)

Shugo Chara!

I znów inny charakterek. To jedno z moich ulubionych zdjęć. Ona jest taka niewinna i słodka. Nie umiem nawet tego opisać. Choć przemiana z Iru tutaj lekko miesza. ; ]

Shugo Chara!

Przepiękny! Nie dawno używałam jeszcze tego obrazka na mój główny, teraz się to zmieniło. Nie oznacza to, że nie kocham tego motywu z Utau. ; D

Shugo Chara!

Już od lat dzieciństwa mieć taki talent? Pozazdrościć, pozazdrościć. Takie życie to bajka. xD (wiem oczywiście, że to głos Nany Mizuki odgrywa największą rolę)

Shugo Chara!

Zdjęcie z ostatnio wychodzącego odcinka – 93. Nie mogłam się powstrzymać, żeby nie zapisać, taka okazja nie zdarza się za często. Najlepsze na koniec. ; **

Wyszło mniej więcej tak jak chciałam 20, no dobra 21 zdjęć Utau. Nie pisałam już dedykacji, bo tak naprawdę cała notka jest dla Alex. Tylko z nią mogę swobodnie pisać o Kutau i reszcie. O całej SC. Wszystkie obrazki są moimi ulubionymi. Chyba tylko teraz ten ostatni został moim faworytem. Reszta? Całe podium!

Następna notką jaką przygotowałam jest recenzja Kamichama Karin, tak wiele osób chciało, więc proszę. Mam nadzieję, że nie opuściliście mojego bloga nawet pod moją nieobecność. Spróbuję wam w najbliższym czasie na wszystko odpowiedzieć. ^^ – ja tu piszę w czasie teraźniejszym, a powinno to brzmieć w czasie przeszłym. Ehh! Nie ważne, cieszcie się ta notką. xD

 

komentarzy 9 to “Hoshina Utau – Lśniąca Gwiazda”

  1. Shouri Sierpień 1, 2009 @ 3:01 pm #

    Większość już widziałam, ale ten 4 od góry (nie licząc wstępu) jest wprost rewelacyjny – wymiata na całej linii!! 😉 Nie wiem skąd go wytrzasnęłaś, ale jest świetny tak pod względem aranżacji jak i doboru kolorów – cudeńko ^^

    Pozdrawiam 😉

  2. Alex Sierpień 1, 2009 @ 5:03 pm #

    Taka notka to faktycznie jakby specjalnie dla mnie. Wszystkie obrazki są naprawdę przecudne, bo w końcu na wszystkich jest Utau, a sama jej obecność sprawia, że art staje się wyjątkowy. Większość z nich, co prawda mam u siebie, ale ze trzy są dla mnie nowością. I teraz pytanie: mogłabym je dorzucić do swojej notki z obrazkami Utau? (mam nadzieję, że powiesz „tak”, bo i u ciebie „przyłważyłam” kilka obrazków, które sama przerabiałam dla potrzeb swojego bloga ;p). Ale jak się nie zgodzisz, to też to przeżyję. A ja za niedługo (pewnie dopiero w roku szkolnym, ale to i tak niedługo) zadedykuję ci notkę z obrazkami Kutau. Cieszysz się? ;p
    Pozdrowionka ^^
    Alex

    • Yukina Sierpień 13, 2009 @ 6:53 pm #

      Zgadzam się i nawet nie przypuszczałam, że kilka jest twoich przeróbek. Heh. Dedykacja z notką? Czego więcej chcieć, oczywiście iż się zgadzam i baaaaardzo cieszę, w końcu Kutau wymiata. Aikee – nie obraź się. ; ]

  3. Aikee_chan Sierpień 1, 2009 @ 7:03 pm #

    @Shourii
    Takk, czwórka jest najlepsza!

    Całe mi się podoba i wiesz co? Choć zazwyczaj nie lubię postaci lubianych (np. Mio-K-On!, Zero-VK) Utau idzie mi coraz wyżej. Zawsze lubiłam Amu, bo każdy mówił o naszej piosenkarce, ale Utau jest teraz taka Kawaii!! Co wy ze mną robicie? Za chwilę zapomnę o Amuto i będę krzyczała „Kutauuuuuuuuu”. xD

    Pozdrawiam.

  4. mizuumi Sierpień 2, 2009 @ 10:33 pm #

    Kutau to świetne połączenie xD Też uważam, że pasują do siebie idealnie:P Ja najbardziej lubię przemianę z Eru i Dią:) Super wybrane zdjęcia:)

  5. CHE.R.R.Y. Sierpień 3, 2009 @ 8:19 pm #

    Ja ubóstwiam i Amuto i Kutau. Ale Utau zdecydowanie bardziej niż Amu, chociaż Amu tez jest słodka. Za to jeśli chodzi o obrazki, to w moich statystykach zdecydowanie wygrywa obrazek z małą Utau. Jest taki kawaii xD Ale cała reszta też jest naprawdę piękna. Pozdrowionka ^^
    CHE.R.R.Y.

  6. kaeiko Sierpień 8, 2009 @ 1:11 pm #

    Mi też najbardziej podoba się czwóreczka ^^ Aikee, napewno nie zapomnisz o Amuto xD Ja do tego nie dopuszczę! xDDD

    Pozdrawiam ;**
    KaeikO_chan

  7. Utau Listopad 7, 2009 @ 8:46 pm #

    AAAAAAAAAAAAAAAAAA KUTAU!!!!!! KUTAU WYMAITA!!!!!! BOSKI KUAKAI!!!!!!!!!!!! BOSKI KAWAI SŁODZIUTKI!!!!!!!!!!!!! KUKAI I UTAU PASUJĄ DO SIEBIE NA 100%!!!!!! świetny bloog Ari

  8. Hinamori Amu Grudzień 9, 2010 @ 10:36 am #

    Jakie super obrazki!!!! KAWAII!!!!

Skomentuj

