Pożegnanie ..

27 Lip

Anime

(Po kliknięciu na obrazek, staję się on większy)

Trzeba się pożegnać. Zakańczam bloga .. JOKE! Zwariowaliście? Nie opuszczę Another Story za Chiny! Bardzo podoba mi się wordpress, a pisanie notek to dla mnie przyjemność. Chodzi jednak o to, że jutro wyjeżdżam na 16 dni do rodzinki. Przez kilka (3-4) dni będę miała dostęp do kompa, jednak następny tydzień to rzeź. Wieś, dwa kanały telewizyjne, brak kompa, komary i muchy mnie wykończą, ale zobaczenie rodziny wszystko nadrabia.

Wracam wtedy 13 sierpnia ok. godz. 17:00. Tak mniej więcej zawsze jest. Jednak co mi to da? Jeden dzień u siebie. Mianowicie 15 sierpnia znów jadę, na obóz taneczny. (mój pierwszy obóz w życiu) – powrót dopiero 22 sierpnia. Potem szkoła i .. koniec! Oczywiście będę próbować nawet w czasie szkolnym dodawać co co najmniej dwa dni notki. Będzie gorzej, bo zacznę gimnazjum, ale postaram się. ^^

Ustawię sobie jakieś automatyczne notki, ale wiadomo, że nie będzie to samo. Nie liczcie też na jakieś opowiadania. Przez jeden dzień będzie mi trudno skończyć pierwszy rozdział Seifu No Gimu. Spróbuję, ale nic nie obiecuję. Najprawdopodobniej możecie się doczekać galerii, czy jakiś streszczeń.

No cóż innego mogę powiedzieć? Będę tęsknić za wami. Najbardziej – Aikee, Alex i Shouri, która sama niedawno wróciła po remoncie. Możliwe, że jeszcze rano coś napiszę, dodam, bo mój pociąg dopiero o 11:10 wyjeżdża. Z domu wyjdę ok 10:40, a może uda mi się chociaż kliknąć opublikuj.

Na razie mówię, DO ZOBACZENIA! – już tęsknię, a jeszcze nie wyjechałam, heh. xD
Aishiteru Minna! – Ja Ne ! ; ***

Anime

komentarzy 8 to “Pożegnanie ..”

  1. riicki Lipiec 27, 2009 @ 10:31 am #

    ;(( Za mną? Ja za tobą tysiące razy bardziej! ;(
    Powiedziałabym „nie odchodź”, ale wiem że to nic nie zmieni. Pozostaje mi tęsknić i życzyć ci miłych dni, na wsi ^^
    Pozdrawiam ;***

  2. asqua Lipiec 27, 2009 @ 12:10 pm #

    O Boże, jak mnie przeraziłaś tym końcem bloga:p Aż mi serce bić zaczęło mocniej xD Życzę udanych wakacji:)) i wracaj do nas szybko:P

  3. Alexandra Lipiec 27, 2009 @ 2:00 pm #

    Tylko bez takich żartów na temat końca bloga. Tak mogę pisać tylko ja i tylko 1 kwietnia. A co do twojego wyjazdu, to jasne, że będziemy za tobą tęsknić, więc czasem możesz o nas pomyśleć przez ten właściwie cały miesiąc nieobecności. Ale i tak skup się przede wszystkim na tym, żeby dobrze z tych dni korzystać i przywieźć do domu tylko wspaniałe wspomnienia. Którymi się później z nami podzielisz rzecz jasna. Jeszcze raz życzę udanych wakacji i pozdrawiam ^^
    Alex

  4. Yukina Lipiec 27, 2009 @ 2:24 pm #

    Dziękuję wam wszystkim. Mam nadzieję, że moje wspomnienia będą wypełnione radością, wolnością i odpoczynkiem. – moje ulubione słowo. – Dlaczego tylko ty tak możesz pisać? No rzecz jasna, że pierszego kwietnia. Napisałam tak, żeby było trochę zabawniej. Ale tak naprawdę nigdy nie pomyślałam (dobra, raz, ale tylko raz!), żeby opuścić „Another Story” ^^

    Pozdrawiam – Yukina < 3

  5. Koyorii Lipiec 27, 2009 @ 7:57 pm #

    Jakbyś usunęła bloga bym zwariowała! Żadnych więcej takich żartów ^^ Ja również dołączam się do wypowiedzi Alexandry o tych wspomnieniach. Oczywiście również chcę, abyś szybko wróciła do nas. 🙂

    Koyorii!

  6. Kaori Lipiec 28, 2009 @ 7:45 am #

    Wiesz Ty co, tak straszyć zamknięciem bloga 😛
    Ja się powtórzę: życzę udanego wyjazdu 🙂

    Pozdrawiam 🙂

  7. Hikari Lipiec 28, 2009 @ 3:16 pm #

    Prawie dostałam zawału, jak przeczytałam, że opuszczasz bloga! Jak możesz mnie tak straszyć? Jak bym umarła na zawał serca, to byś mi pogrzeb załatwiała xDDD Żartuję oczywiście. Ale z tym, że się przestraszyłam to nie żart ^^ Kocham tego bloga <33
    Życzę udanych wakacji! Jak wrócisz, to opowiesz nam jak było super 😉

    Pozdrawiam i jeszcze raz życzę udanego wyjazdu!

    Hikari (dawniej TakoTai) ;**

  8. Shouri Sierpień 1, 2009 @ 3:07 pm #

    Chcesz mnie wykończyć?!?! Czytając pierwsze zdanie poczułam nagłą chęć złożenia Ci wizyty i wyperswadowania głupich pomysłów – ciesz się, że to był tylko żart xDDD Naprawdę – jeśli masz moje zdrowie na uwadze, to proszę z całego serca o zaniechanie takich dowcipów!

    „Wieś, dwa kanały telewizyjne, brak kompa, komary i muchy mnie wykończą,”
    Hahahhahaha wiesz… ja też mieszkam na wsi ;P Po przeczytaniu czegoś takiego wyjrzałam za okno i jakoś nic nie pokrywa się z Twoim opisem ;]]] …może mam szczęście? 😉

    Mam nadzieję, że porządnie odpoczniesz i wrócisz do nas z nową energią ^^

    Pozdrawiam 🙂

Skomentuj

