Shugo Chara! (Doki!!) – zbiór OP

26 Lip

Shugo Chara!

(Po kliknięciu na obrazek, staję się on większy)

Wszyscy kochają Shugo Char’ę! Nie ważne czy to ich ulubione anime, czy nie. ^^ Skoro mój blog jest o świecie M&A, to czemu nie dodać jakiejś notki o tym anime ? Tak se właśnie pomyślałam, i tak jest. Wiem, że moje streszczenia odcinków skończyły się tylko na połowie pierwszej serii, ale to nie znaczy, że tylko do tego momentu oglądnęłam. Jestem na bieżąco, czyli dokładnie na 93 odcinku. (ahh, Kukai i Utau) Ale nie w tym rzecz dzisiaj. Chciałabym po krótko przedstawić wszystkie OP tych dwóch serii. (Doki!! również) Taki mały zbiór. xD

..

Pierwszy, naprawdę ładny kawałek nosi tytuł Kokoro No Tamago. Wykonanie to oczywiście Buono. Ta muzyka podbiła moje serce. Nawet przez kilka nowych OP on pozostał moim ulubionym. Podobają mi się najbardziej to akcentowanie niektórych momentów. Już sama początek można uznać za rewelację. ^^

Drugi, dla niektórych jeszcze lepszy. Tytuł – Minna Daisuki, i tutaj znów Buono. Zmiana wszystkiego. Tak to określę. Dosłownie to nie to co wcześniej, poza jedynym wyjątkiem – tą słodkością. Nie chodzi tutaj o głosy trzech wykonawczyń tylko tych słów. Każde jest w obie cukierkowe. Podoba mi się też w nim ta zmiana klimatu. xD

Trzeci, ohh ta słodkość.  Tytuł to Minna No Tamago. Tutaj również Buono. Tak zauważyłam, że te trzy tytuły mają wiele spólnego ze sobą. Nie tylko jak jak zrzędzę to słodkością (chyba mam za dużo cukru : pp) tylko tytułem. Pierwszy i trzeci – Tamago (Jajko), drugi i trzeci – Minna (Wszyscy) Takie fajne połączenia wyszyły. ; ]

Czwarta, lekka zmiana. Tytuł – Shugo, shugo. Oczywiście wykonawczynie te same, Buono. Stwierdzam, że mam mętlik. Chodzi o to, że nie mogę się zdecydować. Cała czwórka OP jest bardzo podobna, ale jednak różniąca się od siebie. Teraz już nie wiem, który kawałek jest moim ulubionym. Czy wy też macie dylemat? ; )

Piąty, o niebo lepszy. Tytuł – Omakase, a wykonawcy to tajemnica. Nie no żartuje, pewnie niektórzy myśleli, że to znów Buono, jednak wprowadziliście się z błąd. Tym razem wykonawcy to Guardians 4. Coś bynajmniej takiego. Ale przynajmniej teraz wiem, że nie tylko piosenki Buono mogą zawierać w sobie to „coś”. Ten kawałek jest hitem. Puszczałam se go jeszcze niedawno jakieś 5 razy pod rząd. Przy okazji znalazłam piosenkę (filmik) z obrazkami z tego OP. xD

Szósty, jak na razie ostatni. School Days – tytuł. I tutaj dalej Guardians 4 podbijają serca widzów, moje również. ; ) Skoro ten kawałek jest najnowszy i niedawno dopiero wyszedł, jeszcze nie ma pełnej wersji. Dlatego wzięłam prawdziwą (ruszająca się) wersję tego OP. Zdecydowanie on wygrywa, a przedstawienie szkolnego dnia Amu jest świetnym pomysłem. : >

Na tym kończę OP. Wszystkie są świetne, a z każdym nowym, mamy (wiadomo) lepsza grafikę, kolorystykę i lepsze przedstawienie świata bohaterów. Niektóre są aż nad słodkie, niektóre mają złamało tego w sobie. Jednak Shugo Chara! to chyba jedyne anime, które serca widzów podbiło w 50 % OP. ; D ED nie przedstawiam, może w innej notce. Na razie cieszcie się tym, co pokazałam. ; )

Shugo Chara!

komentarze 4 to “Shugo Chara! (Doki!!) – zbiór OP”

  1. Alexandra Lipiec 26, 2009 @ 2:33 pm #

    Na mojej liście dwa ostatnie openingi trzymają się daleko w tyle za pierwszymi. Moim ulubionym jest zresztą zdecydowanie „Kokoro no Tamago”. Nie wiem czemu, ale to początkowe „Hop, step, jump” itd zawsze strasznie mi się podobało. Mam nadzieję, że dodasz też notkę z endingami, bo one też są świetne ^^
    Pozdrawiam
    Alex

  2. Yukina Lipiec 27, 2009 @ 10:34 am #

    Każdy ma przecież własny wybór i styl. Jednym podoba się „Kokoro o Tamago”, innym „School Days” Ja teraz nawet już sama nie wiem, który najbardziej lubię. Jest to takie anime, które od początku zachwyca OP.

    ED oczywiście pojawią się, niestety automatycznie. Pod moja nieobecność. One również mnie zachwycają. ^^

    Pozdrawiam – Yukina < 3

  3. Koyorii Lipiec 27, 2009 @ 7:59 pm #

    Fajny ten pomysł ze zbiorem. Nigdy bym nie wpadła na to. Dobrze, że nie prowadzisz bloga tylko o recenzjach i streszczeniach. Zwariować 🙂 Ja również chcę aby edingi się pojawiły, te piosenki zadziwiają. Ja nie mam ulubionego openingu, wszystkie mi przypadły do gustu. ^^

    Koyorii!

  4. Aikee_chan Lipiec 28, 2009 @ 10:51 am #

    Po pierwsze- mi „School Days” nie działa :PP „To wideo zostało usunięte z powodu naruszenia warunków korzystania z serwisu” ;/
    Ten obrazek Amu z Shugo Chara masz super! xD Ja już dawno nie szukałam żadnych :PP Chyba czas to nadrobić… ^^
    Kokoro no Tamago było super ^^ Dawniej moje ulubione ;>
    Omakase przypadło mi to gustu i Minna Daisuki 😛
    Minna no Tamago takie sobie… 😉
    Pozdrawiam.

Skomentuj

