Seifu No Gimu – Czar Szkolnej Rady Uczniowskiej

23 Lip

Anime

(Po kliknięciu na obrazek, staję się on większy)

Nowa historia! I co z tego, że tamtej nie dokończyłam? Kiedyś to zrobię, kiedyś .. Mam nadzieję, że chociaż tutaj poprawi się stylistyka, mniejszość błędów, ta „normalność” i wszystko będzie się trzymało siebie. Bynajmniej spróbuję się poprawić. Nic więcej mi nie pozostało. Nowa historia jest oczywiście dla przyjemności, a dzięki Alex nazwa jest piękna. Pomyślałam sobie, żeby jakoś odznaczyć gdy będę prowadzić opisy czy myśli bohaterów.

Oto przykłady:
„`” – Myśl bohatera. Będzie to wyglądało mniej więcej tak: ` Dlaczego ona mi to powiedziała?`
„*” – Opis kogoś lub czegoś. Przykład: *Chłopak od dziecka mieszkał sam, jego rodzice zmarli w wypadku samochodowym*
„-” – Wiadomo o co tu chodzi. Dialog bohaterów. Nie trzeba tłumaczyć.

Taka nowość, której chyba nikt nie ma na blogu. Hah! Wreszcie oryginalna! Jeżeli oczywiście przyjadą mi jakieś nowe pomysły będą one tłumaczone w każdym rozdziale.

Może tak po krótko opowiem o co będzie chodzić w tej opowieści. Zapoznajcie się z moją weną. Może dzięki temu będziecie bardziej oczekiwać pierwszego rozdziału. Mam taką nadzieję.^^

Milley – słodka, zbuntowana licealistka. Zawsze musi być po jej myśli, dlatego nigdy nie przegrała. Ma piękne zawsze spięte różowe włosy,dlatego nie można określić czy są one długie czy nie i kryształowe oczy. Jak na razie jej jedyną wadą odkrytą przez jej najlepszą przyjaciółkę (Sharon) jest nie znanie własnych uczuć.

Kai – przystojny, opanowany licealista. Miły (czasem aż za) chłopak o krótkich, brązowo-pomarańczowych włosach i niebieskich oczach. Tajemnicza osoba, o której nawet za dużo nie wie jego najlepszy kumpel. (Valei) Miłość to dla niego nowy początek, którego chcę doświadczyć.

Obydwoje łączy wiele. Najważniejszym punktem jest zamiłowanie do szkolnej rady uczniowskiej. Mały incydent przegranej podwoi szkolne zamiary.  Szkolne Życie, Parodia, Romans i lekki Dramat. Coś czego jeszcze nie było. ; ]

Tak po krótko zakańczam tą notkę. Zapomniałabym! A przecież to prawie najważniejsze. Pomijając treść. Tytuł „Seifu No Gimu” oznacza „Obowiązki Samorządu” – jeszcze raz dzięki Alex. ; ] Powiem wam nawet, że nie wiem jak moi bohaterowie będą wyglądać. Spróbujcie to sobie wyobrazić. ^^ Nie mam nawet ich jednego zdjęcie razem, jedynie osobno. Nie będę głowić się nad wyglądem tylko treścią. Najbliższy rozdział? Myślę, ( co nie jest pewne) że jakieś dwa dni i gotowe. Jak na razie musicie poczekać. ; )

The Melancholy Of Haruhi Suzumiya No Yuutsu

komentarzy 8 to “Seifu No Gimu – Czar Szkolnej Rady Uczniowskiej”

  1. Aikee_chan Lipiec 24, 2009 @ 9:06 am #

    Buu… Ale krótko ;( A miałam chęć na czytanko 😛

  2. Yukina Lipiec 24, 2009 @ 10:37 am #

    Właśnie taka niecierpliwość. Będzie dłużej jak wstawię pierwszy rozdział. Wtedy powiesz, że się naczytałaś. Nie miałam nawet pomysłu o czym tu jeszcze napisać, a nie chciałam istotnych szczegółów zdradzać, już lepiej było by dać całą historię. A co sądzisz o tym pomyśle ?

    Pozdrawiam – Yukina < 3

  3. Alexandra Lipiec 24, 2009 @ 7:37 pm #

    Eh, jeden z głównych bohaterów nosi moje najukochańsze imię, więc mam co do niego wielkie nadzieje. Zresztą w ogóle czekam na opowiadanko, bo lubię obyczajówki (a nie takie romansidła, jakimi karmi mnie Aikee ;D). No, zobaczymy co z tego wyjdzie. A na razie pozdrawiam ^^
    Alex

  4. Yukina Lipiec 24, 2009 @ 7:44 pm #

    Naprawdę? Nie wiedziałam, że Kai to jedno z twoich ulubionych imion. Trafiłam w 10. ^^ U mnie romans też się pojawi przecież, ale nie tak jak u Aikee. Zresztą zobaczysz. xD

    Pozdrawiam – Yukina < 3

  5. Koyorii Lipiec 25, 2009 @ 8:37 am #

    Uwielbiam historie, fajnie, że będziesz jakąś prowadzić. Ogółem śledzę twój blog od niedawna i stwierdzam, ze jest on 10/10. ; D

    Koyorii.

  6. asqua Lipiec 25, 2009 @ 11:44 am #

    Buu nie ma rozdziału ;( Zapowiada się bardzo fajnie:))

    • Yukina Lipiec 25, 2009 @ 7:04 pm #

      @Kyorii
      10/10 ?! Oszalałaś?! Idź prędzej zobaczyć blog Shuori czy Alex wtedy może tak ocenić. Zresztą niedługo nawet Aikee będzie miała taka ocenkę. ^^ To normalny szok, choć wydaje mi się, że trochę mnie okłamujesz.

      @asqua
      Rozdział pojawi się niedługo, więc nie martw się. Najszybciej jutro, najpóźniej w poniedziałek. Zresztą we wtorek wyjeżdżam więc pierwszy będzie musiał wam wystarczyć na długo.

      Pozdrawiam – Yukina < 3

  7. kitty Styczeń 8, 2010 @ 1:55 pm #

    Yukina oglądam blogi Alex i Shouri tak samo jak ty dała bym im 10/10 ale moim zdanie ten blog też jest jednym z najlepszych i nie rozumiem twojego zdziwienia

Skomentuj

