K-ON! – Odcinek 10

21 Lip

K-ON!

(Po kliknięciu na obrazek, staje się on większy)

Tak wiem, wiem. Seria już dawno się skończyła, a ja jeszcze tkwię na 10 odcinku. Trudno. Będę to robiła stopniowo. Nie chce wrzucać w jedną notkę (np.) trzech odcinków. Mnie się wtedy wszystko miesza, zapominam o ważnych motywach i powstaje tasiemiec. A tak po kolei wszystko ładnie się ze sobą kontrastuje. Nawet jeżeli skończę tą serię za miesiąc. < żartuję > Zaczynamy. ^^

Streszczenie:

Drugi wyjazd dziewcząt na plaże. Przed wyjściem Azusa spotyka się z Ui i razem idą do kawiarenki. Tam, toczą rozmowę. Następnie krótka wizyta w klubie i plaża! To coś czego potrzebowały Yui i Ritsu. Żadne granie czy ćwiczenie, tylko lenistwo. Po długiej, nieco męczącej zabawie również z Azusą, której na początku zależało tylko na muzyce, wreszcie czas na powrót. Piątka dziewcząt z zapałem ćwiczy, jednak po chwili ten entuzjazm znika, gdy brzuch Ritsu okazuję się być pusty. Grill i fajerwerki odrazu poprawiły ta pustkę.Później podczas trasy „strachu” dziewczęta spotykają Panią Sawako całą potarganą i brudną. Zabierają ją do siebie. W gorących źródłach rozmawiają i ochlapują siebie wodą. Na końcu wspólne zdjęcie zapieczętowało cały szalony dzień.

Opinia:

Co mi odrazu przychodzi na myśl? – powtórka. Znowu plaża, zabawa i lenistwo w roli głównej, tym razem z Azusą. Myślałam, że będzie to coś lepszego, myliłam się. Wiadomo, że były nowe motywy, jak Pani Sawako czy fajerwerki, ale było zbyt dużo tego samego. (gorące źródła, zabawa, nieudane ćwiczenia)  Bynajmniej ja potrzebowałam dawkę czegoś bardziej ekscytującego. Całe anime zdaje się być takie jakieś dziwne, przeciągane? Trochę.

Tylko narzekam, tak wiem. Chociaż wyłapałam też ładne akcję. Na szczęście. xD Zaciekawiło mnie, że Azusa to niby taka grzeczna dziewczyna, a jednak umie się bawić. Świadczy o tym jej opalenizna. Ona wyglądała na taką słodką czekoladkę, ja tez chce być taka! Mi teraz po brązowym ciele schodzi skóra, nienawidzę tego! ohh. ~

Uśmiałam się, gdy Ritsu widząc nową perkusję odrazu chciała grac. A to nie w jej stylu. : ) Innym świetnym motywem był krzyk Mio. Zamarła gdy podczas testu odwagi zauważyła jakiegoś potwora. Zrobiła się cała biała i wyglądała jak ogromna kostka lodu. Na dodatek okazała sie to być Pani Sawako. Prawie spadła wtedy z krzesła, a trudno jest spaść z pięcio-kołowca o bocznych rączkach. ^^

Jak już mówiłam nic specjalnego, tylko kilka naprawdę zabawnych motywów. Gdyby nie to jestem pewna, że ten odcinek okazałby się jednym z najgorszych jakich oglądałam. Ale to oczywiście moje zdanie. Założe się, że niektórych z was, naprawdę zachwycił. ehh!

Scenery:

K-ON!K-ON!K-ON!
K-ON!
K-ON!
K-ON!
K-ON!
K-ON!
K-ON!

1. Kya! Jakie te dziewczyny są słodkie! Zabijają pod wpływem moe. ^^
2. Jakie oczy! Też bym pewnie tak zrobiła widząc ogromną chatę Mugi. xD
3. Let’s Go! – no tak, tylko to im w głowie. Jednak ten obrazek bardzo mi się spodobał, przypomina mi jakiś motyw z filmu. ; ]
4. Widzicie zapał Ritsu? Tylko nowa perkusja tak na nią działa, znamy sposób. : )
5. Jakie to jedzonko musiałoby byc dobre. Mugi słodko tutaj wygląda. ; D
6. Po pierwsze opalenizna Azusy. Dosłowna czekoladka. ; p Po drugie – śmiech! Ich miny są rozbrajające. : }
7. Szok termiczny! Nie no spokojnie Mio. To nie potwór, to Pani Sawako! : >
8. I znowu gorące źródełka. Jak ja im zazdroszczę. ~
9. I na koniec całej wyprawy wspólne, piękne zdjęcie.

Tak! Skończyłam, ale się ciesze. Jeszcze tylko trzy odcinki mi pozostały. Dwa normalne + special. Ale mam pracy. Jeszcze przecież Umi Monogatari trzeba nadrobić już nie mówiąc, że musze coś zrobić z Shugo Charą. ohh! Na razie nacieszcie się tym odcinkiem! ; D

Komentarze 2 to “K-ON! – Odcinek 10”

  1. Hikari Lipiec 21, 2009 @ 5:21 pm #

    Bardzo podoba mi się to anime 🙂 Jest takie… muzyczne ^^ A Twoje streszczenie jest super ^^ I w ogóle cała notka xD

    Pozdrawiam ;**

  2. Aikee_chan Lipiec 23, 2009 @ 9:47 am #

    @Hikari
    Bo to jest anime muzyczne 🙂

    Ten odcinek był super. Ja nie mam wprawy w pisaniu streszczeń, ale też wolę po jednym dodawać… Niedługo recenzja Munto u mnie ^^ Później napiszę streszczenie wszystkich odcinków REC.

Skomentuj

