TopTen Moe

20 Lip

Shugo Chara!

Obiecałam, jest. Lista dziesięciu najsłodszych dziewcząt. Zajęło mi to naprawdę długo, ponieważ musiałam cała notkę pozmieniać. Wcześniejsza prawie wogle nie zgadzała się z tą. Opinia, anime, przeróbka zdjęć, trochę się napracowałam. Zobaczymy teraz rezultaty. Oczywiście wiadomo, że wszyscy nie będą się zgadzać ze mną, każdy przecież ma własne zdanie, które szanuję. ^^

Zauważyliście główne zdjęcie? Tak to nasz przesłodki Yoru, którego każdy kocha. Nie mogłam się po prostu powstrzymać, aby nie wstawić tego zdjęcia. Czasem szkoda mi tego malca, czasem? Zawsze mi go szkoda, kiedy płacze. Jest taki bezbronny, a pragnie tylko powrotu Ikuto. Łezka zakręci się w oczku, gdy się widzi taki motyw.

No dobrze, mogłabym więcej o nim napisać, ale nie chcę przedłużać. ; )

Card Captor Sakura

Kto: Kinomoto Sakura
Skąd: Card Captor Sakura
Dlaczego: Bardzo lubię Sakurę. Ogółem CCS to jedno z moich najukochańszych anime. Zajmuje ona jedynie dziesiąte miejsce, ponieważ nie jest aż taka przesłodka jak inne bohaterki. Ta mała, śliczna dziewczyna zrobiła na mnie jedynie takie wrażenie.

Special A

Kto: Yamamoto Megumi
Skąd: Special A
Dlaczego: Miałam wielki dylemat pomiędzy nią, a Sakurą, jednak Megumi to mój faworyt na dziewiąte miejsce. Na pierwszy rzut oka zwykła dziewczyna, jednak ma wielkie serce. To mnie poruszyło. ^^ Special A to genialne anime, o którym muszę wreszcie napisać – polecam!

Hatsukoi Limited

Kto: Bessho Koyoi
Skąd: Hatsukoi Limited
Dlaczego: A Koyoi wiecie dużo, przynajmniej powinnyście z poprzedniej notki. Słodka, zwariowana dziewczyna, którą uwielbiam. Słowa „Onii-chan” mnie przekonują do ósmego miejsca.

Kirarin Revolution

Kto: Tsukishima Kirari
Skąd: Kirarin Revolution
Dlaczego: Szczęśliwą siódemką okazała się być Kirari z mało popularnego anime. Ta dziewczyna jest niezdarna, śliczna, głupkowata, ale ma marzenia. To w życiu jest najważniejsze. W Kirarin Revolution możecie się o tym przekonać. Może jest to seria zbyt „różowa” czy przeciągana, ale na mnie robi duże wrażenie.

Kamichama Karin

Kto: Hanazono Kirari
Skąd: Kamichama Karin
Dlaczego: Tutaj powstał drugi dylemat. (wariuję już) Karin okazała się być bardziej słodsza. Jej oczka, cała postawa na tym zdjęciu mnie rozwalają, ona aż prosi się o szóste miejsce. Kamichama Karin to naprawdę świetna 26 odcinkowa seria, która niestety nie doczekała się kontynuacji.

Shugo Chara!

Kto: Hoshina Utau
Skąd: Shugo Chara!
Dlaczego: O, już półmetek! Ale mi to szybko idzie. Myśleliście, że zdobędzie ona któreś z trzech pierwszych miejsc? Myliliście się. Chciałabym dać mojej Utau podium, jednak nie mogę. Jest ona prześliczna, ma piękny głos, ale nic więcej. A o Shugo Chara nie muszę się wypowiadać, wiecie więcej ode mnie na temat tej serii.

K-ON!

Kto: Nakano Azusa
Skąd: K-ON!
Dlaczego: Ta dziewczyna dała mi urok w K-ON!’ie. Ciesze się, że jest właśnie taka postacią, a nie inną. Zdjęcie powyżej upieczetowało czwarte miejsce. Wygląda na nim tak doroślej, dojrzalej, po prostu cudo! Tak samo jak w SC nie muszę się wypowiadać o K-ON!’ie.

Zero No Tsukaima

Kto: Lauise De La Valliere
Skąd: Zero No Tsukaima
Dlaczego: Zaczynamy podium. Dziwi was, że Louise zdobywa trzecie miejsce? Możliwe. U mnie nie mieści się nawet w TopTen anime, jednak do moe pasuję idealnie. Miała wiele potyczek i upadek w ZnT, czasem bywała straszna, ale (tak jak na tym zdjęciu) ta jej słodkość zabija! ^^ Mam nadzieję, że nie popełniłam błędu w nazwisku, które było ciężkie do napisania, a tak naprawdę to tylko jego skrót. ZnT to świetne anime pełne komedii, jednak trzeciego sezonu nie polecam oglądać, a niedługo pojawią się następne serie.

Hayate No Gotoku!

Kto: Katsura Hinagiku
Skąd: Hyate No Gotoku!
Dlaczego: Hina jest przepiękna, zgodzicie się ze mną, że powinna mieć drugie miejsce, choć dla niektórych nawet pierwsze. Jej lśniące różowe włosy i delikatne zielone oczy są genialne. Nie wiem już nawet jakich słów mam używać do niej. HNG to komediancka parodia, która zaczyna nabierać barw dopiero w drugiej serii, jednak to anime jest warte obejrzenia. xD

K-ON!

Kto: Akiyama Mio
Skąd: K-ON!
Dlaczego: Wiedzieliście? Zapewne. Jestem pewna, że wszyscy tutaj się ze mną zgadzają. Nieśmiała, słodka, przepiękna postać, która od samego początku zachwycała wszystkich. (a mnie nie! heh. ^^) Podobnie jak Louise nie jest u mnie w czołówce, ale moe to jej branża. xD To co mnie przekonało o pierwszym miejscu to nie tylko nieśmiałość, ale również te kryształowe oczy. ; ]

Na tym zakończę, jestem pewna, że z większością miejsc się nie zgadzacie, niektórych osób czy anime nie znacie, ale trudno. To jest moje zdanie, którego nie zmienię. Tego będę się na razie trzymać. Mam nadzieję, że nie popełniłam jakichś istotnym błędów. : ) No więc nie pozostaję mi nic innego jak życzyć miłego czytania. ; *

Anime

komentarzy 11 to “TopTen Moe”

  1. Alexandra Lipiec 20, 2009 @ 12:35 pm #

    Jejku, prawie żadnej postaci nie znam. Z twoich propozycji chyba tylko Utau znalazłaby się na mojej liście i to na pewno na wyższej pozycji. Chyba też będę musiała zrobić sobie Top10 tym razie z dziewczynami. Bo dopiero po przeczytaniu twojej zaczęłam się zastanawiać nad tym, które ze znanych mi dziewczynek lubię najbardziej xD
    Pozdrowionka ^^
    Alex

  2. Aikee_chan Lipiec 20, 2009 @ 12:58 pm #

    Buu.. Amu nie ma!? 😦 A teraz co aj myślę:

    10) Posadziłabym ją właśnie tutaj, jeśli w ogóle bym ją dodała 😛
    9) Hmm.. Jest fajna, ale czy aż tak? Musiałabym się zastanowić.
    8) Nie oglądałam jeszcze anime, ale mam je oglądnąć ^^
    7) Buu.. Kirari tak nisko??? Samo jej imię mówi o błyszczeniu, a już jej twarz! Jest taka kawaii.. U mnie byłaby na podium. I Kirari nie pasuje do Seiji’ego! Wyobrażasz ich sobie? Seiji ma ładny głos, ale nic więcej 😛 I muzyka w tym aniem nie za bardzo mi się podobała.. Taka jakaś przesłodzona…
    6) Muszę sobie anime oglądnąć, bo kreska mi się podoba ^^ Zrób może recenzję ;>
    5) Buu.. Utau? Czemu nie Amu?? 😛
    4) Wszyscy o Azusie myślą xD Muszę się do czegoś przyznać, ale nie bijcie! Znudził mi się K-On! Przetrwam jeszcze do końca, ale mam nadzieję, że nie będzie kontynuacji..
    3) Uwielbiam Louise! Ale Saito był taki głupi na końcu! Wiesz, w tym o strojach kąpielowych.. Ja bym go uderzyła, że poleciałby na księżyc!
    2) Nie znam anime.
    1) Ją lubię! Mam o niej lepsze zdanie niż o Azusie, ale u mnie i tak pierwsza zawsze będzie Yui ^^

    To tyle na dziś/tą notkę.
    Pozdrawiam! ^^

  3. Yukina Lipiec 20, 2009 @ 3:08 pm #

    Tutaj chodziło o „moe”! A moja lista TopTen dziewcząt jest inna, którą chyba też niedługo posadzę na blog. W niej najprawdopodobniej byłby Amu,(wysoko)więc Aikee, nie martw się! ^^ Zgadzam się również, że Kirari nie pasuję do Seji’ego. Ona i Hiroto są sobie przeznaczeni.Nie oglądałam jeszcze do końca tego anime, więc nie wiem czy ich miłość została rozwiązana, w co wątpię. Kamichama Karin? hmm, dobry pomysł. Pojutrze dodam recenzję, bo jutro mam plany.

    Mam do was pytanko. Jak zrobić aby notki się pojawiały automatycznie? Bo chciałabym aby jakieś były, kiedy ja wyjadę. Nie chcę pozostawiać pustych dni. xD

    Pozdrawiam – Yukina < 3

  4. Alexandra Lipiec 20, 2009 @ 4:08 pm #

    A czym się różni „moe” od TopTen dziewcząt? Bo dla mnie to jest jedno i to samo.

    Ale pisze, żeby ci powiedzieć, jak dodaje się notki automatycznie. Aikee-chan coś nie chciało wyjść, ale mam nadzieję, że tobie się uda. Wystarczy przy notce w opcji „publikuj” zamiast automatycznego „natychmiast” ustawić konkretną datę i godzinę, a potem wcisnąć „publikuj”. Powinna się opublikować o ustawionym czasie.
    Pozdrawiam ^^
    Alex

  5. Yukina Lipiec 20, 2009 @ 4:17 pm #

    Dla mnie to wielka różnica. To dwie różne rzeczy, bo tak naprawdę Mio nie jest moją ulubiona postacią, ale ulubioną słodką. Tak wiem, że to dziwne, ale jak na mnie przystało to normalne. Heh.

    Dzięki, (jak zwykle) że pomogłaś mi. Fajnie, że można na Tobie polegać. Pozdrawiam , Yukina < 3

  6. Alexandra Lipiec 20, 2009 @ 4:55 pm #

    Ale „moe” to „postacie przyciągające fanów swoim wyglądem, zachowaniem bądź osobowością”. Wcale nie muszą być słodkie. Moim zdaniem to to samo, ale chyba wszystko zależy od punktu widzenia.

    I nie ma za co ^^

  7. Yukina Lipiec 20, 2009 @ 6:30 pm #

    No wiem, ale dla mnie to co innego. Dobra już mi się wszystko pokrzyżowało! Ja mam tak, a ty masz tak i kropka. Moim zdaniem to co innego twoim to prawie to samo. Jestem dziwna i już. ohh!

  8. Kaori Lipiec 21, 2009 @ 1:33 pm #

    Na poczatek: kyaaaa! Jaki ten Yoruś jest kochany x33 Ay mogłabym się rozpływać godzinami nad tym cudownym kociaczkiem xD Haha dobra, koniec mojego fangirlizmu xD

    Przechodząc do listy to ja kojarzę prawie wszystkie bohaterki (z wyjątkiem tej z Hatsukoi Limited), ale w anime widziałam jedynie, a może aż 5 😛
    Szczerze to trochę zdziwiłam się obecnością Megumi, mi ona zawsze taka cicha i wogóle się wydawała, dopiero tam w odcinku z Yahiro (? – nie pamiętam jak on miał na imię) się pokazała od całkiem innej strony 🙂
    Dobra, jedziemy dalej… Utau to zrozumiałe, że na liście, dalej widzę dwie postacie z K-On, i o ile anime mnie tak wkurzało jak nie wiem, to akurat Mio była najznośniejsza xD
    Ha i widzę kochaną złośnicę Louise ^^ (nazwisko skróciłaś dobrze, tylko tam Ci się wkradła literówka w imieniu;) – mam do ZnT wielki sentyment, ale faktycznie: trzecia seria to była porażka, a o OAVce już nie mówię 😐 Jednak mam nadzieję, że w czwartym sezonie ( wydaje mi się, że raczej będzie) zrezygnują z przesadnego fanserwisu i pozbędą się najlepiej Tifanii i Siesty -_-

    Heh, jakby się tak teraz zastanowić to hmm… Ja nie wiem kogo bym umieściła na mojej liście ulubionych bohaterek Ciężko tak to wszystko pozbierać, bo bardziej zwracam uwagę na bohaterów (:P), prędzej znalazłaby się lista bohaterek, których nie ciepię xD

    Pozdrawiam 🙂

  9. asqua Lipiec 21, 2009 @ 1:43 pm #

    Części postaci nie znam, ale dwie bohaterki z K-ON! są jak najbardziej na miejscu. Szkoda tylko, że zabrakło Amu, ale i tak lista mi się podoba:)

    Zdjęcie Yoru jest prześliczne. Mnie taż go strasznie szkoda, jak płacze. W ogóle mi go szkoda, że jest oddzielony od Ikuto:(

    Też kiedyś zrobię listę TOP 10 Anime Girl:p Nawet mam już kandydatki, tak samo jak i kandydatów do TOP 10 Boys, choć tu wybór trudniejszy:D A ni i muszę zamieścić pary, bo już Aikee je dała, a ja jeszcze nie:p Wstyd!;d

  10. Hikari Lipiec 23, 2009 @ 2:12 pm #

    Ehh.. Nie znam prawie żadnej z tych dziewcząt, a anime tym bardziej ^^ O niektórych nieznanych mi anime słyszałam i zamierzam obejrzeć 😉 Ahh .. Słodkość Yoru zabija xD

    Pozdrawiam ;**

  11. Koyorii Lipiec 25, 2009 @ 8:40 am #

    Ja sama nie wiem co dokładnie oznacza „moe”. Dla niektórych tak, dla innych inaczej. Ja jestem pomiędzy. ; D Rozmieszczenie twoich postaci jest dobre. Ja mniej więcej zrobiłabym tak samo, tylko, że niektórych tutaj nie znam. Mnie również ciekawi pani numer 6. Poproszę recenzję. ; pp

    Słodkość Yoru jest świetna, w końcu moja ulubiona postać, tzn Chara. ;]

    Koyorii.

Skomentuj

