Nowinki # 2

2 Lip

Anime

Jak to przystało na notkę, nowości ze świata A&M. Cóż to jeszcze napisać? – Może tylko tyle, że jak najszybciej zaczynam się brać za pisanie. Nic innego mi nie pozostało. ; ]

Natsu No Arashi
Natsu No Arashi – drugi sezon

Mało osób zaczęło oglądać to anime z wiosny tego roku. Nie wiem tak naprawdę jakie ono jest, bo nie zainteresowało mnie choćby po grafice czy fabule. Mam inne upodobania. A tu nagle taka nowinka, że po krótkim, pierwszym sezonie czeka nas już niedługo drugi. (przypomina mi się Asura Cryin’) Sezon drugi ukaże się jesienią tego roku.

Zarys pierwszej serii:

Opowieść skupia się na chłopcu, Hajime Yasaka, który spotyka młodą dziewczynę (licealistkę) Sayoko Arashiyama w starej kawiarni. Okazuję się, że Sayoko ma pewien sekret, o którym w te letnie wakacje dowie się Hajime.

Eden Of The East

Eden Of The East – Filmy kinowe

Opisywanie Eden’u poszło w nie pamięć. Nie pozostawiłam jednak nowinek dotyczących tego anime. Pierwszy film kontynuujący serię Eden Of The East The Movie I: The King Of Eden wejdzie na ekrany Japonii 28 listopada tego roku. Drugi, równie podobny z nazwy Eden Of The East The Movie II: Paradise Lost swoją premierę odbędzie w styczniu 2010 r.

Eden to naprawdę niezłe anime. Obejrzałam je do końca. Dlaczego zakończyłam pisanie? Z trzech powodów: mojego lenistwa, niechęci co do tego anime, braku czasu. K-ON!’a i Shugo Char’ę! opisuję dalej, ponieważ te anime dla mnie znaczą wiele.

Kanokon

Kanokon – możliwa kontynuuacja

Na pewno mała ilość osób zna tą serię, lub kiedykolwiek słyszało tą nazwę „Kanokon” Anime ecchi, już odpychające? Nie. Myślałam właśnie tak, jednak przełamałam się i zaczęłam oglądać to anime, teraz tylko troszeczkę żałuję. Niby króciutka seria, trzynastu odcinkowa, a jednak ma w sobie potencjał.

Oczywiście były momenty przegięcia z ecchi, komediowe, zapierające dech w piersiach, wyciskające łzy i wiele, wiele innych. Czego żałuję w tym anime? Tego, że mogło powstać bardziej harem’owe, z dłuższą, rozwiniętą, jednak nie przedłużaną historią. Te trzynaście odcinków było dla mnie za mało.

Pierwszy odcinek Kanokon’a miał swoją premierę w 2008 r , więc nie dziwmy się, że druga seria jest planowana na ten, choć to i tak bardzo szybko. Nie wiadomo jednak czy jest to prawda, czy to tylko nieprawdziwe plotki.

Fairy Tail

Fairy Tail – powstanie anime!

Dużo chapter’ów, świetnej historii, fabuły. Pozostaje tylko pytanie „Kiedy zrobią z tego anime?” Odpowiedź jest już znana. Tej jesieni anime Fairy Tail autorstwa Hiro Mashima ma dobyć swoją premierę. Produkcja studia A1-Pictures (Valkyria Chronicles) i Satelight (Shugo Chara!) mają się zająć tą serią. Nie zajęłam się jeszcze mangą, ale po opisie wydaję mi się, że warto, pomimo tego, że NIE ma tak niestety romansu, choć może studia to zmienią. xD (wątpię)

Zarys:

Historia kręci się wokół nastoletniej dziewczyny Lucy, która pragnie dołączyć do powszechnie zwanej gildii magów Fairy Tail. Gdy udaje jej się osiągnąć cel musi wraz z Natsu, nietypowym magie, wykonywać przeróżne zadania.

Na tym zakończę nowinki ze świata A&M 2. Następna część powinna się ukazać do 5-ciu dni. Mam nadzieję, że choć trochę wiecie więcej na temat nadchodzących nowości. ^^

Skomentuj

