K-ON! – Świat muzyki ^^

14 Czer

K-ON!

Czasem trzeba odpocząć od streszczeń, recenzji itp. Mój blog nie tylko został stworzony do jakiś historyjek czy odcinków. Jest on również po to by zachęcać innych do .. „wspólnej zabawy” Niektóre notki jak tak będą poświęcane na popularne anime tego roku. K-ON! jest tego przykładem. Z powodu mojej małej choroby jest taka notka, jeżeli jednak spodoba się wam ona, będzie więcej takich z innych anime. (mam nadzieję, że wyzdrowieje do balu) Obrazki i opisy – zapraszam!

Nową ikoną wśród moe jest:
Akiyama Mio – śliczna, normalna dziewczyna z jedyną wręcz dokuczliwą wadą – tchórzostwo. Ulubienica wielu osób, z pięknym głosem i talentem do gry na bass’ie.
Seiyuu: Hikasa Yoko – mało znana osoba, grająca również w Asura Cryin’ – Shioizumi Ritsu

K-ON!

Druga ikona moe:
Nakano Azusa – niedawno pojawiająca się piąta członkini klubu. Słodka pierwszoklasistka, której jako jedynej (i tak w 50 % Mio) zależy na ćwiczeniach itp. Urodziwość i talent muzyczny gitarzystki przewyższają nawet Yui.
Seiyuu: Taketatsu Ayana – role tej osoby obróciły się tylko wokół Azusy oraz Suminoe Ako – Kiss x sis

K-ON!

Hirisawa Yui – ładna, wręcz szalona oraz niezdarna dziewczyna, która przyłączyła się do klubu wyłącznie dla zabawy. Lenistwo i obijanie się to jej motto. Jednak jej głos i talent muzyczny są ogromnie wielkie.
Seiyuu: Toyosaki Aki – znana osoba. Najbardziej  z Tenkuuji Najimi – Akikan!, Bessho Koyoi – Hatsukoi Limited, Yoshino – Minami-ke i Suu – Shugo Chara!

K-ON!

Tainaka Ritsu – powalająca, szalona dziewczyna. Jest bardzo podobna do Yui swoim lenistwem i obijaniem się, jednak gdy weźmie się do pracy stać ją na wiele. Poprzez talent perkusyjny może pokazać nam prawdziwe uczucia.
Seiyuu: Satou Satomi – większa popularność (jednak nie przewyższa Toyosaki Aki) – Shizuma Aine – Asura Cryin’, Enomoto Yuu – Hatsukoi Limited, Tsubomiya Inori – Hyakko.

K-ON!

Kotobuki Tsumugi – miła, sympatyczna, herbaciana dziewczyna. (herbaciana poprzez względy na herbatkę w klubie) Jest bardzo bogata i normalna, lecz czasem można się jej bać. (np. odcinek 5)
Seiyuu: Kotobuki Minako (śmiesznie, że to samo nazwisko) – największe jej role to Mugi oraz Dobashi Rika – Hatsukoi Limited.

K-ON!

Na koniec obrazki (jakby) z OP i ED.

K-ON!

K-ON!
K-ON!K-ON!

K-ON!

K-ON!

K-ON!

K-ON!

K-ON!

K-ON!

K-ON!

Postacie były pokazywane od mojej wizji lubianej przez innych, każdy może mieć oczywiście inne zdanie. Ja akurat dalej jestem za moimi dwoma ulubionymi postaciami – Ritsu (od samego początku ją kochałam), oraz od niedawna moją ulubienicą stała się Azusa. Jeżeli notka się podobała i chcielibyście zobaczyć więcej takich z innymi anime, proszę pisać w komentarzach swoje opinie i propozycje. Końcowe obrazki przypominały mi (nie tylko po napisach) OP i ED, dlatego nie mogło się obejść bez nich.

K-ON!

komentarze 3 to “K-ON! – Świat muzyki ^^”

  1. Aikee_chan (Riicki) Czerwiec 16, 2009 @ 8:14 am #

    Śliczne obrazki.
    Choć pojawiła się Azusa to i tak dalej kocham Yui ^^

  2. Yukina Lipiec 15, 2009 @ 8:48 pm #

    masz sentyment co do Yui. Podziwiam Cię za to. Ja na początku (zanim zaczęłam oglądać anime) pokochała Ritsu. Nie wiem dlaczego. Później zaczęłam się „zaprzyjaźniać” z Mio. Odtrąciła mnie jednak jej nieśmiałość. Na końcu pozostała słodka Azusa. Ona ma wszystko co lubię. xD Tak to ujmę. ^^
    Pozdrawiam – Yukina < 3

  3. Ricia Lipiec 16, 2009 @ 10:37 am #

    Jak dlamnie sie bardzo podobało. mam ogromna nadzeje że beda nastepne :)a co do postaci to moin skromnym ale nie leniuchowatym znadiem wszystkie postacie mają w sobie coś(ale Ritsu m najbardziej odpowiada może ze wglendu na to ze tez gram na perkusji) Czekam na nastepna note.
    pozdrawiam -Ricia :*

Skomentuj

