K-ON! – Odcinek 9

11 Czer

K-ON!

Wreszcie! – notka o K-ON!’ie. Czasu coraz mniej, nawet jak wakacje się zbliżają. Przepraszam za takie długie zwlekanie, lecz nie dość, że miałam napięty grafik to kilka ważnych spraw trzeba było załatwić. Sobota – urodziny kolegi, niedziela – sprawy, poniedziałek – Mini Playback Show (Pierwsze miejsce – no baa!), testy do gimnazjum, wtorek – wycieczka, prawie całodniowa, środa – odpoczynek. Zanim jednak przejdę do K-ON!’a opowiem coś o MPS i testach.

Mini Playbach Show – pierwsze miejsce! Już drugi raz z rzędu je zdobyłam. (drugi taki konkurs) Nasz pomysł, poświęcenie, praca i choreografia nie poszły na marne i zostały docenione.

Testy, matematyczno-informatyczne. Nie poszło mi chyba, aż tak źle. Z informatyki gorzej, ale to było wiadome. Pytania w miarę. Wydaję mi się, że połowę będę co najmniej mieć, zobaczymy wyniki. Teraz najważniejszy punkt tej notki – K-ON!

Co się wiąże z nową członkinią klubu? – nowy opening w wersji z Azusą.  Muzyka oraz obrazki są takie same, wyjątkiem są niektóre motywy z Azusą. (np.)

K-ON! K-ON!

Streszczenie:

Poznanie Azusy to dzisiejszy cel dziewczyn. Nowa członkini zostaje poczęstowana wszelkimi słodyczami, a jej zdolności przewyższają nawet Yui. (druga gitarzystka) Azusie nie podobają się zasady panujące w tym klubie – lenistwo, obijanie się – , dlatego sprzeciwia się dziewczyną. One prawie nic nie zważając na to zabierają członkinie następnego dnia na piknik. Azusa poprzez stosunek dziewczyn do muzyki chce wypisać się z klubu, jednak dla niej występ Yui, Mio, Ritsu i Mugi był czymś więcej niż graniem. Cała czwórka pokazała swoje uczucia poprzez mini koncert dla Azu, która przypominając sobie to wspaniałe uczucie postanowiła zostać w klubie.

Opinia:

Azusa to świetna postać, tylko jej i troszkę Mio zależy na klubie. Stosunek Ritsu, Yui i Mugi już troszkę mnie denerwuje. Mam nadzieję, że w przyszłych odcinkach wezmą się do pracy i zaczną więcej ćwiczyć. Miłym zaskoczeniem dla mnie była Azusa – bohaterka odcinka. Ciesze się, że jest ona bardziej normalna niż reszta. Mio – tchórz, Ritsu – narwana, Yui – leniuch, Mugi – aż strach się bać. Odcinek – niezły – , wywarł na mnie naprawdę świetne uczucia. Były naprawdę niezłe i śmieszne motywy.

Scenery:

K-ON!

Jaka Azusa jest słodka. ;*

K-ON!

Przywitanie Azusy, niech one się opanują. Jedyna normalna Mio. ; ]

K-ON!

Lenistwo i odpoczynek, skąd my to znamy? ~

K-ON!

Wyobraźnia Azusy – jak może wyglądać sytuacja, gdy ona przeciwstawi się dziewczyną. – przypomina mi się trochę Yui, nie wiem czemu. ; D

K-ON!

Zapał Yui do muzyki – pomoc słodyczy. Świetny motyw. ; )

K-ON!

Następna męczarnia dla Azusy – piknik. Ten klub to jakiś koszmar – tak można pomyśleć. ‚_’

K-ON!

Mały koncert dla Azusy, która postanowiła odejść z klubu. To co było najlepsze, to uczucia, które dziewczyny włożyły w muzykę.

K-ON!

Po tygodniu „ciężkiej” pracy należy sobie odpocząć, Ritsu i Yui to jakieś leniuchy! ;p

K-ON! – Odcinek 10 – jutro
– Historia (jednak z nowym tytułem) „Mahou no Yume” – „Magiczny Sen” – najpóźniej w niedzielę, przygotowania trwają.

komentarzy 5 to “K-ON! – Odcinek 9”

  1. Shouri Czerwiec 11, 2009 @ 7:16 pm #

    To tak – nie mam pojęcia czym jest owy „Mini Playback Show”, ale i tak gratuluję pierwszego miejsca ^^
    Co zaś się tyczy K-ONa… po pierwszym odcinku wrzuciłam tą serię na on-hold, ale tak czytam te Twoje notki i dochodzę do wniosku, że chyba niezłym pomysłem będzie jej dalsze oglądanie 😉 Przez wakacje (eureka, jeszcze tydzień! xD) będę musiała nadrobić te kilka odcinków, a wtedy napiszę coś więcej ^^

    No i na koniec nie chce wyjść na jakąś maniakalną purystkę językową, ale mam nadzieję, że parę słów nazwijmy to „krytyki” Ci nie przeszkadza.
    “Maho Yume” to według mnie „Magia Sen”. Słowo magia to „mahou” ewentualnie „mahō”, a jeśli chcesz mieć „Magiczny sen” to powinno być „Mahou no Yume”. Z tego co się orientuję, dodając „no” tworzysz przymiotnik. Inne ewentualne porady językowe będę już dawać kiedy dostanę się za rok na tą moją wymarzoną japonistykę ;]

    Pozdrawiam ^^

  2. Miras Czerwiec 12, 2009 @ 8:44 am #

    Szczerze mówiąc Azusa przywróciła mi wiarę w K-ON! Serię uważam za mocno nierówną; raz jest fajnie, a raz nudnawo, ale teraz przynajmniej można się pozachwycać słodziutką tsundere Azusą :D.

  3. Utau Czerwiec 12, 2009 @ 9:43 am #

    Dziękuję Ci za pomoc w tytule, nie miałam tak dokładnie pojęcia jak skonstruować go, a podejrzewałam, że tak będzie dobrze, jednak się myliłam. Mam takie pytanko – skąd ty tak dużo wiesz o Japonii? (o skonstruowaniu tych wszystkich słów itp.) Co do K-ON!’a. Naprawdę polecam Ci to anime, może nie jest to moja ulubiona tematyka (romans) ,ale komedia i muzyka dają mi wiele frajdy przez co mam ochotę pisać o tym anime na moim blogu.

    Pozdrawiam – Utau ^^ .

  4. Shouri Czerwiec 12, 2009 @ 11:24 am #

    Wcale nie wiem tak dużo o Japonii, a aktualną wiedzę zawdzięczam już czterem latom stażu w fandomie mangi i anime oraz chęci poszerzania zainteresowań. Prawda jest taka, że jeśli chcę się dostać na tą japonistykę, to fajnie byłoby mieć już jakieś podstawy języka i ogólnej wiedzy ^^
    Japoński jest okropnie fascynującym językiem i w księgarni potrafię siedzieć godzinami przeglądając przeróżne podręczniki z nim związane itp. Tym sposobem jakoś te informacje się gromadzą 😉

    Dziękować nie musisz – zawsze do usług ^^ Cieszę się, że się nie obraziłaś za takie „wtykanie nosa w nie swoje sprawy” 🙂

    Pozdrawiam ^^

  5. Utau Czerwiec 13, 2009 @ 6:23 pm #

    za takie jak ty to mówisz „wtykanie nosa w nie swoje sprawy” akurat w moim przypadku bardzo pomaga , ciesze się, że ktoś jest gotowy na pomoc innym. Może niektóre osoby by miały do ciebie o to pretensję, jednak ja ciebie pochwalam. : )

    Pozdrawiam – Utau ^^ .

Skomentuj

