Podsumowanie – „Mahou no Yume”

29 Maj

Anime

Chciałabym ujawnić małe podsumowanko oraz inne ważne informacje dotyczące mojego blogu. Między innymi ujawnienie tytułu „Początek wszystkiego” , informacji dotyczących anime prowadzonych przeze mnie itp. – Let’s Go .

Anime:

K-ON!

– To anime powstało niedawno. Odcinki trwają, a moje tłumaczenie pojawiają się jak najszybciej mogą, mam też inne obowiązki. Historia czwórki przyjaciółek z klubu muzycznego bardzo mnie zainteresowała oraz jej w niej ogromnie dużo komedii. Nie ma najmniejszych szans, żeby streszczenie się tu nie pojawiały.

Eden Of The East

– Wydawało mi się to anime być inne od reszty. Tak jest, jednak historia zbyt się przeciąga, a cała historia powoli mnie nudzi. Wiem, że tylko oglądnęłam jak i  streściłam tylko 5 odcinków, ale na razie wolę się wstrzymać. Nie wiem czy moje zdanie się zmieni.

Shugo Chara!

Zanim powiem, że to anime jest naprawdę świetne, to chcę przeprosić za tak długie przerwy w streszczeniach odcinków. Z 25, o których napisałam wyszło już 84. Jest mi naprawdę trudno zająć się tym anime, gdyż mam jeszcze na głowie K-ON’ a! oraz inne obowiązki. Niedługo powinno pojawić się ok. 10 episodów. Wolę dodawać w mniejszej ilości, jednak chcę aby ktoś czytał moje notki. Odniosę się do pierwszego zdania – to anime jest boskie. ; )

Skip Beat!

czy piosenka nie jest genialna?! Według mnie tak, dlatego ją wam przedstawiłam. Mam nadzieję, że miło się jej słucha oraz, że tłumaczenie jest sensowne.

Full Moon Wo Sagashite

– w związku z wstrzymaniem Eden Of The East niedługo zacznę streszczać właśnie owe anime.  Zaczęłam od piosenki „Myself” aby umilić to anime i zachęcić do oglądania jak i przyszłego czytania.

Macross Frontier, Hakushaku To Yousei, Kaze No Stigma

przedstawiłam te anime, aby zachęcić do dalszego oglądania. Czy będę streszczać odcinki? – Zastanawiam się.

Historia „Mahou no Yume

– ta nazwa odrazu przyciąga? (tak myślę) Pomyślałam, że moja stronka nie powinna posiadać tylko streszczeń, opisów i recenzji. Więc zacznę pisać historie, coś jak historia z anime. Tytuł „Mahou no Yume” Spróbuję zacząć jak najszybciej i mam nadzieję, że będzie się podobać .

Mam nadzieję, że notka się podoba, a pomysł z pisaniem historii jest świetny.

komentarze 2 to “Podsumowanie – „Mahou no Yume””

  1. Alexandra Maj 30, 2009 @ 12:18 pm #

    O.o Będzie historia… Super, już nie mogę się doczekać. Nie lubię czytać streszczeń odcinków, ponieważ równie dobrze mogę je sobie obejrzeć sama, za to naprawdę uwielbiam czytać wszelkiego rodzaju opowiadania. Z niecierpliwością czekam na pierwszy rozdział i mam nadzieję, że opłaci się czekać.
    Pozdrawiam
    Alex

  2. Aikee_chan (Riicki) Czerwiec 16, 2009 @ 8:04 am #

    Tak, tak historia! Świetnie!
    Ja też chyba na moim blogu napiszę ^^
    Ja, tak ja Alex, nie mam specjalnych chęci, aby czytać streszczenia. Przez to też nie piszę już u mnie, jak narazie. Ale nie wypada mi ich nie przeczytać i nie skomentować. . .
    Pozdrawiam

Skomentuj

