Dzień Matki! – Wszystkiego Najlepszego!

26 Maj

Clannad

Dzisiaj jest szczególny dzień! Tak, tak to Dzień Matki! Mam nadzieję, że nikt nie zapomniał o tym szczególnym dniu dla ważnej osoby w naszym życiu. Wydaje mi się, że każdy z nas podarował lub jeszcze podaruję jakiś mały prezencik. Jednak to pamięć jest najważniejsza! Obrazek główny (Nagisa i Ushio z anime Clannad) ma przypominać nam te wszystkie lata spędzone z naszymi Mamami.

Oto mały wierszyk z dedykacją dla wszystkich Mam na świecie!

Na rysunku mały domek, w domku dzieci śpią.
A na niebie tuż nad domkiem gwiazdki dwie świecą.
Mama to ta gwiazdka mała, drugą tata jest.
Kiedy mama czasem mrugnie, powtarza jej gest.
Z zimnym świecie dają sobie ciepło świecąc wraz.
A tym wszystkim obdarują dzieci, czyli nas!

Tym wierszykiem zakańczam moją notkę oraz życzę wszystkim Mamą Wszystkiego Najlepszego z okazji Ich święta!

Jedna odpowiedź to “Dzień Matki! – Wszystkiego Najlepszego!”

  1. cati2 Maj 28, 2009 @ 8:02 am #

    Aaaaaaa … złożyłam juz zyczonka i dałam prezencik mamieee x]
    fajna nota ^^

Skomentuj

