:.The All American Rejects – Gives You Hell.: – Mini Playback Show

21 Maj

The All American Rejects

Anime? – zdecydowanie nie dzisiaj! Pomyślałam, że zrobię coś innego, tak jak to Shouri na swoim blogu. Mam nadzieję, że nie będzie na mnie zła, że wzięłam od niej pomysł ze zrobieniem czegoś innego na swoim blogu – nie o anime. Wydaję mi się, że to będzie moja pierwsze i ostatnie pisanie o czymś takim. Wiem, piosenka nie jest po japońsku, ale nawet muzyka angielska może wzbudzić sympatię. Dlaczego w temacie jest Mini Playback Show?, ponieważ w szkole mamy właśnie organizowany taki konkurs. Ja oraz moje trzy inne koleżanki właśnie „śpiewamy” (z Playbacku) tą piosenkę oraz układamy podobne motywy, które zostały pokazane w teledysku. Dzisiejszy temat? – Zespół The All American Rejects i ich piosenka Gives You Hell. Według mnie jest to świetny utwór przepełniony uczuciami i emocjami. – Let’s Go.

The All American Rejects – „Gives You Hell”

I wake up every evening
With a big smile on my face
And it never feels out of place.
And you’re still probably working
At a nine to five pace
I wonder how bad that tastes

When you see my face
I hope it gives you hell, I hope it gives you hell
When you walk my way
I hope it gives you hell, I hope it gives you hell
Now where’s your picket fence love
And where’s that shiny car
Did it ever get you far?
You never seemed so tense, love
Never seen you fall so hard
Do you know where you are?

Truth be told I miss you
Truth be told I’m lying

When you see my face
I hope it gives you hell, I hope it gives you hell
When you walk my way
I hope it gives you hell, I hope it gives you hell
If you find a man that’s worth the damn and treats you well
Then he’s a fool you’re just as well hope it gives you hell
Hope it gives you hell

Tomorrow you’ll be thinking to yourself
Where did it all go wrong?
But the list goes on and on
Truth be told I miss you
Truth be told I’m lying

When you see my face
I hope it gives you hell, I hope it gives you hell
When you walk my way
I hope it gives you hell, I hope it gives you hell
If you find a man that’s worth the damn and treats you well
Then he’s a fool you’re just as well hope it gives you hell
Hope it gives you hell

Now you’ll never see
What you’ve done to me
You can take back your memories
They’re no good to me
And here’s all your lies
If you look me in the eyes
With the sad, sad look
That you wear so well

When you see my face
I hope it gives you hell, I hope it gives you hell
When you walk my way
I hope it gives you hell, I hope it gives you hell
If you find a man that’s worth the damn and treats you well
Then he’s a fool you’re just as well hope it gives you hell

When you see my face
I hope it gives you hell, I hope it gives you hell (hope it gives you hell)
When you walk my way
I hope it gives you hell, I hope it gives you hell (hope it gives you hell)
When you hear this song and you sing along well you’ll never tell
And you’re the fool I’ve just as well I hope it gives you hell
When you hear this song I hope that it will give you hell
You can sing along I hope it puts you through hell

The All American Rejects – „Daję wam piekło”

Budzę się każdego wieczoru
Z wielkim uśmiechem na mojej twarzy
I to nigdy nie wydaje się być na miejscu
Prawdopodobnie ty wciąż pracujesz
Przy 9 do 5 szybkości
Zastanawiam się jak źle to smakuje

Kiedy widzisz moją twarz
Mam nadzieję, że to daje ci piekło, Mam nadzieję, że to daje ci piekło
Kiedy chodzisz moją drogą
Mam nadzieję, że to daje ci piekło, Mam nadzieję, że to daje ci piekło

Gdzie teraz wasza pikieta płotu miłości?
I ten błyszczący samochód?
Czy to kiedykolwiek dało cię daleko?
Ty nigdy nie wydawałaś mi się tak spięta, Kochanie
Nigdy nie widziałem cię spadającej tak twardo
Czy wiesz gdzie jesteś?

Prawdę powiedziawszy tęsknie za Tobą
Prawdę powiedziawszy kłamię

Kiedy widzisz moją twarz
Mam nadzieję, że to daje ci piekło, Mam nadzieję, że to daje ci piekło
Kiedy chodzisz moją drogą
Mam nadzieję, że to daje ci piekło, Mam nadzieję, że to daje ci piekło
Jeśli znajdziesz faceta, który jest warty i traktuje Cię cholernie dobrze
Wtedy on jest głupcem i Ty także, więc mam nadzieję, że to daje ci piekło
Mam nadzieję, że to daje ci piekło

Jutro będziesz myślała samodzielnie
Gdzie to wszystko poszło źle?
Ale ten spis postępuje dalej i dalej
Prawdę powiedziawszy tęsknie za Tobą
Prawdę powiedziawszy kłamię

Kiedy widzisz moją twarz
Mam nadzieję, że to daje ci piekło, Mam nadzieję, że to daje ci piekło
Kiedy chodzisz moją drogą
Mam nadzieję, że to daje ci piekło, Mam nadzieję, że to daje ci piekło
Jeśli znajdziesz faceta, który jest warty cholernie i traktuje Cię dobrze
Wtedy on jest głupcem i Ty także, więc mam nadzieję, że to daje ci piekło

Teraz nigdy nie zobaczysz
Co dla mnie zrobiłaś
Możesz wycofać swoje wspomnienia
One nie są dla mnie dobre
I tutaj są wszystkie twoje kłamstwa
Jeśli patrzysz mi w oczy
Ze smutkiem, smutnym spojrzeniem
Który także nosisz.

Kiedy widzisz moją twarz
Mam nadzieję, że to daje ci piekło, Mam nadzieję, że to daje ci piekło
Kiedy chodzisz moją drogą
Mam nadzieję, że to daje ci piekło, Mam nadzieję, że to daje ci piekło
Jeśli znajdziesz faceta, który jest warty i traktuje Cię cholernie dobrze
Wtedy on jest głupcem i Ty także, więc mam nadzieję, że to daje ci piekło

Kiedy widzisz moją twarz
Mam nadzieję, że to daje ci piekło, Mam nadzieję, że to daje ci piekło (mam nadzieję, że to daje ci piekło)
Kiedy chodzisz moją drogą
Mam nadzieję, że to daje ci piekło, Mam nadzieję, że to daje ci piekło (mam nadzieję, że to daje ci piekło)
Kiedy słyszysz tę piosenkę i wraz z nią śpiewasz zatem nigdy
nie powiesz
Jesteś głupcem i ja także, więc mam nadzieję, że to daje ci piekło
Kiedy słyszysz tę piosenkę mam nadzieję, że to daje ci piekło
Możesz śpiewać wraz z nią i mam nadzieję, że to przeprowadzi cię przez piekło.

Mam nadzieję, że spodobała się wam moja muzyczna notka nie o anime. Wszelkie błędy, zastrzeżenia itp proszę pisać w komentarzach, bądź prywatnie. (email, GG)

komentarze 4 to “:.The All American Rejects – Gives You Hell.: – Mini Playback Show”

  1. riicki Maj 23, 2009 @ 10:31 am #

    Słyszałam już kiedyś piosenkę i podoba mi się ona.
    A co do notki – Lubię czasami oderwać się od Japonii i poczytać o czymś innym ^^ A pomysłu od Shourii nie ukradłaś – przecież nie piszesz o Eurowizji, tylko o piosence!
    Uwielbiam czytać twoje notki. Krótkie, pisane językiem zrozumiałym i bez nudzenia. 🙂 Oby tak dalej.
    Pozdrawiam, Riicki ^^

  2. kana Maj 23, 2009 @ 9:08 pm #

    życzę powodzenia na konkursie ^^
    co do notki….. to mi sie bardzo spodobała ^^
    taka miła odmiana *-*

    właśnie słucham jednej piosenki tego zespołu ….
    WOW!
    świetny^^

    (nowa notka niestety nie pojawi sie prędko bo dopiero co wróciłam z ziel. szkoły a tera mam troche rzeczy do roboty ;/)

    • Utau Maj 24, 2009 @ 6:19 pm #

      Szkoda, gdyż bardzo lubię twoje notki. Dziękuję również za miły komentarz i serdecznie cię pozdrawiam! – Utau ^^ .

  3. Makoto-san Październik 23, 2009 @ 4:39 pm #

    Lubisz Reject’sów! Ja też! To jeden z moich ulubionych nie-japońskich zespołów. Napisałam o nich na blogu http://american-and-english-rock-band.blog.onet.pl/

Skomentuj

