:.Changin’ My Life – Myself (Full Moon Wo Sagashite).:

20 Maj

Full Moon Wo Sagashite

Pomyślałam sobie, żeby zacząć inaczej niż zwykle. Mianowicie tą serię (Full Moon Wo Sagashite) zacznę piosenką. Czemu tak? Pomyślałam, że to jeszcze bardziej zachęci was do obejrzenia tego anime. Piosenka nie każdemu się spodoba, lecz do mnie głęboko dotarła. Changin’ My Life w piosence Myself. – Zapraszam!

Full Moon Wo Sagashite „Myself”

Doushite doushite suki nan darou
Konna ni namida afureteru

Ano koro ha ushinau mono ga oosukite nani mo utaenakatta
Sukoshi hanareta basho soko ga watashi no ibasho datta

Kimi no hitomi no oku ni ano hi samishisa wo mitsuketa
Futari niteru no kana?
Kitsukeba itsu mo tonari ni ite kureta

Doushite konna ni suki nan darou
Kimi no koe kanshii hodo hibiiteru yo
Ima made nani ga sasae datta ka
Tooku hanarete wakatta yo

Nakinagara sagashi tsuduketa maigo no kodomo no you ni
Kedo soko ni ha eien nante aru wake nakute

Dare ni mo shinjinakereba iin da yo tsubuyaita ne
Futari niteru no kana?
Ano toki kimi wo mamoru to kimeta no ni

Doushite konna ni suki nan darou
Toosugite chikasugite todokanai yo
wasureyoutte omoeba omou hodo
Kimi ga ookiku natteku yo

Doushite konna ni suki nan darou
Kimi no koe kanshii hodo hibiiteru yo
Ima made nani ga sasae datta ka
Tooku hanarete wakatta yo

Doushite kimi wo suki nan darou
Kantan sugite kotae ni naranai

Full Moon Wo Sagashite „Sama”

Dlaczego, dlaczego ja cię kocham?
Moje łzy się przelewają.

W tamtym czasie było wiele do stracenia, więc w ogóle nie śpiewałam.
Miejsce, które na chwilę opuściłeś, było miejscem, w którym byłam ja.

Tego dnia dostrzegłam samotną głębię w twoich oczach
Czy naprawdę jesteśmy tacy sami jak kiedyś?
Chcę, byś wiedział, że zawsze byłam przy tobie.

Dlaczego ja cię kocham w taki sposób?
Twój głos brzmi tak smutno.
Od kiedy zostaliśmy rozdzieleni
Byłam bardzo daleko od ciebie, aż do teraz. Zrozum to.

Niczym zagubione dziecko, wciąż cię szukam.
Jednak nie jestem pewna, czy cokolwiek jest wieczne.

„Nie musisz w nikogo wierzyć”, wyszeptałeś.
Czy to naprawdę byliśmy ci sami my?
Wtedy zdecydowałam się ciebie chronić.

Dlaczego nie mogę o tym zapomnieć?
Jesteś zbyt daleko, zbyt blisko, po prostu nie mogę cię dosięgnąć.
Myślę sobie „zapomnij to”,
ale moje myśli coraz bardziej krążą wokół ciebie.

Dlaczego ja cię kocham w taki sposób?
Twój głos brzmi tak smutno.
Od kiedy zostaliśmy rozdzieleni
Byłam bardzo daleko od ciebie, aż do teraz. Zrozum to.

Dlaczego w ogóle ja się w tobie zakochałam?
Odpowiedź jest prosta, jednak nie może mi pomóc.

Full Moon Wo Sagshite

komentarze 3 to “:.Changin’ My Life – Myself (Full Moon Wo Sagashite).:”

  1. Shouri Maj 20, 2009 @ 6:57 pm #

    Piszę w sprawie pytania, które zadałaś o Eurowizję 🙂
    Grecja z tego co sobie przypominam wygrała w 2005 roku i udało mi się potwierdzić to na youtubie :))
    Piosenka to „My Number One”, a śpiewa ją Helena Paparizou.

    Pozdrawiam ^^

  2. Utau Maj 21, 2009 @ 12:28 pm #

    Dziękuje Ci bardzo. Dostałam również takie same informacje od jordi na twoim blogu. Pozdrawiam cię serdecznie i jeszcze raz wielkie dzięki: Utau ^^ .

  3. riicki Maj 21, 2009 @ 4:41 pm #

    Full Moon Wo Sagashite – anime, które kocham, a tą piosenkę jeszcze bardziej. Ma w sobie… to coś (a co to?).
    No i duży plus ma za to, że jest o miłości ^^
    Super tłumaczenie.
    Wspaniałe obrazki 🙂
    Pozdrawiam ^^

Skomentuj

