Eden Of The East – Odcinek 5

15 Maj

Eden Of The East

Wreszcie dodam notkę o Eden Of The East. Tak wiem, wiem, późno! Jednak lepiej późno niż wcale, jak się mówi. Po raz pierwszy zdarzyło mi się mieć tygodniowe opóźnienie, na dodatek wczoraj wyszedł odcinek 6 tego anime, który spróbuje jak najszybciej dodać. Dobra, dobra dosyć tych formalności. Czas na pisanko – Let’s Go .

Streszczenie:

Nowa postać – Kuroha budzi się w łóżku, w pokoju hotelowym oraz zauważa martwego mężczyznę przykutego do krzesła. Okazuje się, że jest ona graczem gdy na śmierć i życie, mówiąc prościej następna osoba z 12 – stki wybranych. Jakiś czas później Saki wraz z Satoshim wybierają się na druga rozmowę kwalifikacyjną dziewczyny. Niestety nie zostaje ona wybrana na pracownika tej firmy, a na dodatek zostaje ubrudzona potrawą przez jakiegoś mężczyznę. Akira wreszcie odbiera sms-a od Saki, następnie wybiera się na spotkanie z nią. Razem wyjeżdżają z budynku firmy oraz zostają zauważeni przez Satkoshiego. Saki zrozpaczona przez szefostwo firmy zostaje pocałowana przez Akire. Satoshi z powodu „chłopaka” Saki upija się oraz zostaje następnym celem Kurohy.

Opinia:

Huu .. wreszcie można trochę odpocząć i dać do tego moją opinie. Zacznijmy od czegoś smutniejszego. Szkoda mi Saki. Zostając oszukaną, zbluzganą oraz wyśmianą jak można się nie załamać? Ciesze się, że Akira pocieszył ją, ale w jaki sposób? – pocałunek! Nigdy nie spodziewałabym się, że zrobią takie „postępy” Wszyscy myślą, że szybko? – obejrzyjcie anime Tayutama -Kiss On My Deity- bądź Bokura Ga Ita – tam dopiero mamy przyspieszone pocałunki. No, ale przejdźmy do tematu. Ta Kuroha jest jakaś opętana. No tak można robić coś nieświadomie, ale, żeby zabijać?! Co do Satoshiego. Też mi go żal. Saki nie powiedziała mu, że odjeżdża z Akirą, kompletnie o nim zapomniała. Nie dziwie się, że pierwszą myślą Satoshiego było „chłopak” – a co wy byście pomyśleli widząc swoją ukochaną jadącą na motorze z chłopakiem, którego widzi się pierwszy raz na oczy?! Mam tylko nadzieję, że Kuroha nie zabije go. Zapomniałam tylko napisać, że tak naprawdę to nie Akira zabił tych 20 000 NEET’ÓW, tylko wysłał ich do miejsca zwanego Dubai. Przy okazji nie będę opisywać tak dokładnie scenerów, gdyż nie mam na to ochoty. Ten odcinek był bardzo smutny, a mi chyba zaraz łezka poleci.

Scenery:

Eden Of The East

Jak już pisałam – nowa postać – Kuroha. Każdy by dostał „zawału’ obudzić się niedaleko trupa. Nawet już 5 – ęć czy więcej razy, a ona się do tego przyzwyczaiła!

Eden Of The East

Rozmowa kwalifikacyjna Saki o prace. Jakby nie mogli jej odrazu powiedzieć, że nawet po znajomości nie przyjmą ją do pracy. Niektórzy ludzie są chamscy i tylko potrafią oszukiwać, podobnie jak w naszym świecie.

Eden Of The East

Na dodatek zostać ubrudzonym przez jakiegoś mężczyznę. Przecież to był „wypadek” – nawet przepraszam nic tu nie zmieni.

Eden Of The East

No jeszcze śmiech i zbluzganie było tu potrzebne. Następnym razem niech jeszcze coś wymyślą, to chyba można było się zabić. Czy to wam czego nie przypomina? – mi tak, nawet bardzo. Mianowicie naszą rzeczywistość, nasz świat.

Eden Of The East

Motyw zazdrości oraz soku doznanego przez  Satoshiego. Szkoda mi go, zobaczyć swoją jedyną miłość z innym chłopakiem – to dopiero smutek i cierpienie.

Eden Of The East

A co Saki pozostało? – rozpacz, ból, płacz i cierpienie. Zostać tak potraktowanym, ja chyba bym oszalała. Bardzo jej współczuje!

Eden Of The East

To na co wszyscy czekaliśmy – pocałunek. Tak powinni postępować chłopacy w trudnych momentach! Romantycznie się zrobiło ; ]

Eden Of The East

Smutny, a jednak najzabawniejszy motyw. Tak to ujmę . ~

Eden Of The East

No tak – cel. Po co jej to? Po co zabijać? Nie można pozostawić tego tak jak jest? – hmm ..

No to tak zakończę ten odcinek. Mam nadzieję, że następny poprawi przynajmniej mi humor. : )

Skomentuj

