[przepraszam] – Newsy

10 Maj

Anime

Przepraszam! – net nie działał .. cóż zrobić. Wiecie, że nic kompletnie nie mogłam, ani nie chciało mi się robić? Jednak internet to całe moje życie. Muszę wziąć się w garść i nadrobić stracony czas przeznaczony jedynie na podwórko i okolice.. Mianowicie do nadrobienia pozostało mi (na razie):

K-ON! – Odcinek 6
Eden Of The East – Odcinek 5
– Dalsze odcinki Shugo Chary!

Teraz czas na małe newsy.

Oto porcja nowych anime, wychodzących w lato ’09. Krótkie recenzje tych anime w następnych notkach. (nie są to wszystkie anime wychodzące latem 2009)

Anime Lato '09

Na razie moje tłumaczenia opierają się na tych anime:

Eden Of The East
K-ON!
Shugo Chara!

Jednak mam zamiar „w przyszłości”  zacząć:

Hakushaku To Yousei
Kaze No Stigma

Nowe zmiany:

– Obrazki do anime tłumaczonych przeze mnie w widgecie Anime.
W recenzjach, zapowiedziach anime – ich gatunki np. romans, harem.

To takie małe plany oraz newsy. Reszta w dalszych notkach.

Jedna odpowiedź to “[przepraszam] – Newsy”

  1. riicki Maj 11, 2009 @ 3:07 pm #

    Ciekawe to nowe anime ;]
    Już nie mogę się doczekać.
    Wspaniałe zmiany.
    Nie będzie mnie cały ten tydzień i pewnie następny.
    Jadę do szpitala, a potem zaległości ze szkoły i sprawdziany… :[ RATUJCIE ! ! !
    Będę miała tyle zaległości 😦

Skomentuj

