K-ON! – Odcinek 1

27 Kwi

K-ON!

Streszczenie:

Hirisawa Yui właśnie zaczyna liceum. Przynależnością jest wybór klubu. Tkwi w tym jednak problem. Mianowicie Yui jest niezdarna, nie idzie jej najlepiej ze sportem, a w nauce jest słaba. Jednak bądź co bądź, trzeba coś wybrać. Tak jako czwarta uczestniczka dołącza do klubu lekkiej muzyki jednocześnie ratując go z usunięcia. Poznajemy również dziewczyny, które niedawno przyłączyły się do tego klubu. Tainaka Ritsu – gadatliwa, szalona, leniwa dziewczyna grająca na perkusji. Akiyama Mio – ukrawająca swoją nieśmiałość oraz strach do potworów. Gra na bassie. Kotobuki Tsumugi – dziewczyna przypadkowo dołączająca do tego klubu z powodu pomylenia drzwi. Jest osobą wyrozumiałą jak i spokojną. Od dzieciństwa gra na keyboardzie.

Opinia:

Nie zdziwiliście się, że zaczęłam tłumaczyć tą serie? No oczywiście, że nie. To anime już po recenzji wciąga oraz zachęca do obejrzenia. Pierwszy odcinek – świetny. Szkoda tylko, że główna bohaterka znowu jest niezdarą. Yui dołączyła do tego klubu z powodu dobrej zabawy. Zobaczymy jak akcja rozkręci się dalej.

Snenery:

K-ON!

Yui z przyjaciółkami w gimnazjum. Jakie one są słodkie! ^^

K-ON!

Jak zwykle wybiegnięcie z domu oraz szybkie śniadanie. Co innego pozostało jak kanapka w usta i jak najszybciej do szkoły. ; )

K-ON!

Ha ha. Ritsu złamało się serce po „rozmowie” z Mio. Bardzo śmieszny moment.

K-ON!

A tutaj nauczycielka dziewcząt. Bardzo ładna, a zarazem wyrozumiała jak i mądra osoba. Każdy chciałby tak wyglądać jak ona. (przynajmniej ja, mniej więcej tak samo)

K-ON!K-ON!

Kiedy dowiedziałam się, że to była tylko wyobraźnia (wymysł) Ritsu myślałam, że spadnę z krzesła. Według mnie jest to najśmieszniejszy motyw w tym odcinku. : p

K-ON!

Nie tylko w anime Eden Of The East są takie powalające miny, ale nawet tutaj. Ritsu jest genialna. ;]

K-ON!

Jeeeeejjj. One są takie … słodkie! Nie mogłam się powstrzymać, żeby nie wstawić tego scener’u!

k-K-ON!

Pomysł Ritsu na plakat klubu. Nie jest on aż taki wybitny, ale mi bardzo przypadł do gustu. Gdyby się go trochę ogarnęło mogłoby powstać coś wspaniałego. :>

K-ON!

W przypadku Mugi, plakat jest ładny, dobrze dopracowany, ale jak dla mnie mało interesujący. Mam mieszane uczucia co do niego. ~

K-ON!

Przypomina mi się moment z anime Shugo Chara! Mianowicie postawa Amu – Cool&Spicy. Dobrały się w tych sprawach znakomicie. ^

K-ON!

Aaaaa .. Czy tych słodkich motywów nie jest za dużo?! Trudno, Yui wyszła tutaj tak znakomicie, że nie wiem jak mogę dokładnie określić to co czuję. xD

K-ON!

Pomoc dziewcząt. Dokładniej to przekupstwo na przyłączenie się do klubu Yui. Ciekawi mnie czy dziewczęta zatrzymywały, czy by chciały przyjąć Yui, gdyby była już większa grupa uczestników klubu. Wiadomo niezdara, ale nie każdego życie układa się tak wspaniale jak w przypadku Tsumugi.

K-ON!

Występ Mio, Ritsu oraz Mugi. Nie był on taki wybitny, ale według mnie zagrały jak na swój poziom znakomicie. Jak na początek są świetne. ;]

K-ON - 01 - Large 09

Przekomarzanie się Ritsu i Mio. Najlepsze przyjaciółki też mają takie momenty. Najważniejszym plusem jest to, że dziewczyny zdobyły czwartego członka klubu – Yui.

K-ON!

Na koniec wspólne, grupowe zdjęcie. Szkoda, że ucięło lekko Ritsu.

Chciałabym jeszcze dodać coś na temat OP jak i ED. Mianowicie:

Opening w wykonaniu Toyosaki Aki, Hikasa Youko, Satou Satomi, Kotobuki Minako. Czterech dziewczyn grających głosy głównych bohaterek. Ten kawałek jest świetny. Ma bardzo ładną muzykę, która odrazu wpada w ucho. Nosi on tytuł Cagayake! GIRLS. Co do kolorowych, ruszających się ramek wokoło głównych bohaterek. Czy nie są one dla was lekko uciążliwe? Mi trochę przeszkadzają. To może tylko moja wyobraźnia, ale one nie pasują do tego OP.

Kilka scener’ów z OP:

K-ON! K-ON! K-ON! K-ON! K-ON! K-ON!
K-ON! K-ON!

Eding w wykonaniu (jak i w OP) Toyosaki Aki, Hikasa Youko, Satou Satomi, Kotobuki Minako. Niestety muszę przyznać, że ED jest o wiele, wiele lepszy niż OP. (to tylko moje zdanie) Nie dość, że śpiewa go w większości Akiyama Mio ( większości osób ulubiona bohaterka) to na dodatek większość motywów wygląda jak z teledysku dziewcząt. Niedługo przetłumaczę to nagranie. Jest tak świetne, że nie mogę się powstrzymać. Tytuł: Don’t say „lazy”

Kilka scener’ów z ED:

K-ON! K-ON!
K-ON! K-ON!
K-ON! K-ON!
K-ON! K-ON!

Skomentuj

