Informacje

27 Kwi

Anime

Bardzo przepraszam za moją pięcio-dniową nieobecność. Stało się tak z powodu wycieczki. Dopiero wczoraj z niej wróciłam, a na dodatek tak późno, że nie miałam na nic ochoty. Jednak teraz spróbuje nadrobić ten stracony czas.

Już zaczynam działać. Przy okazji powstała nowa sekcja „BANNERY”, gdzie można obejrzeć moje wszystkie, dotychczasowe bannery. A propos nich, stworzyłam nowy odpowiednik strony. (banner) Widnieją na nim Amu i Ikuto z anime Shugo Chara!. Z jakich przyczyn powstał taki przeczytajcie w nowej sekcji. Niedługo powinny pojawić się również nowe streszczenia odcinków. W tym Eden Of The East oraz K-ON!

Jedna odpowiedź to “Informacje”

  1. Aikee_chan Lipiec 15, 2009 @ 8:26 pm #

    Fajny nowy banner ^^ Moje są ohydne…
    Rozumiem cię z tą wycieczką. Ja też po każdym dalszym wyjeźdżie nie mam na nic ochoty.

Skomentuj

