Shugo Chara! – Odcinek 1 „Narodziny Shugo Chara”

15 Kwi

Shugo Chara!

Pierwszy odcinek anime Shugo Chara! przed nami – „Narodziny Shugo Chara”

Streszczenie:

Jak już pisałam w recenzji Amu Hinamori to nowa uczennica, a zarazem bóstwo wśród całej szkoły. (prawie) Zachwyca urokiem, sposobem mówienia ogółem charakterem. Tak jak inni mówią jest po prostu Cool&Spicy. Już po przyjściu do szkoły powstają o niej nowe plotki czy legendy. Amu jednak taka nie jest. Chciałaby pokazać swoje prawdziwe „ja” innym. Pozostaje pytanie jak? Wieczorem jedząc z rodzicami kolację zostaje zainspirowana słowami wróżki. „Nie ważne kim jesteś, Anioł Stróż cię chroni!”, „Anioł Stróż jest twoim towarzyszem, zawsze przy tobie, przygląda ci się i chroni twoje prawdziwe „ja” Amu nawet nie wierząc w to co robi poprosiła Boga o takiego duszka aby wydostał jej prawdziwą osobowość na zewnątrz. Nazajutrz znajduję 3 jajka! Różowe – serce, niebieskie – pik oraz zielone – trefl. Co ma zrobić dziewczyna z trzema jajkami? Nie pozostaje jej nic innego jak zabrać je do szkoły. I tak właśnie Amu robi. Dowiaduje się również o grupie zwanej Guardians ochraniającej szkołę przed niebezpieczeństwami itp. (specjalna rada uczniowska) Król – Hotori Tadase, Królowa – Fujisaki Nadeshiko, Walet – Souma Kukai oraz As – Yuiki Yaya. Amu zauroczona Tadase zostaje przez niego przyłapana na swojej prawdziwej osobowości przy czym jajko serca zaczyna się ruszać. Hotori zauważając to podszedł do Amu ale nawet jego potraktowała Cool&Spicy. Następnie mamy jesienne zebranie. Tam Amu wyznaje swoje uczucia do Tadase ale to nie jej sprawka, zrobiło to jajko serca – Ran. Amu ucieka, nie wie co ma robić. Nagle wpada do dziury, a dzięki Ran i słowom „Hop, Step, Jump” wydostaje się z niej pakując się w nowe kłopoty. Mianowicie dziewczyna stoi na najwyższym szczeblu budowy. Tam dowiaduje się wszystkiego (prawie)  o „Shugo Charach” oraz poznaje chłopaka o imieniu Ikuto, który ukradł dwa pozostałe jajka Amu. Jednak to trwało tylko chwilkę. Hinamori odbierając (siłą) swoje jajka spada z budynku. Tak mamy zmianę transformacji z Ran. Na końcu Amu zostaje uratowana przez Tadase oraz otrzymuję złotą kłódkę zwaną „Humpty Lock”

Opinia:

Przepraszam za takie rozpisanie tego odcinka, ale nie mogłam się powstrzymać. Naprawdę świetny, zapierający dech w piersiach odcinek. Teraz znamy odpowiedzieć na pytanie „Co wykluje się z tych trzech jajek” to Shugo Chary. Małe duszki, stróże pomagający wydostać twoje prawdziwe „ja” Według mnie najlepszy moment to przemiana transformacji Amu z Ran inaczej Amulet Heart. Genialny pomysł. Ogółem odcinek ma ode mnie 10/10.

Scenery:

Shugo Chara!

Już nawet w drodze do szkoły Amu „jest” Cool&Spicy. Nie powiem nieźle wygląda

Shugo Chara!

Kolacja z rodzicami i młodszą siostrą – Ami. Możemy również dopatrzeć się wróżkę, przez którą Amu została zainspirowana. (na ekranie TV)

Shugo Chara!

Postawa Cool&Spicy. Trochę mnie to rozbawiło.

Shugo Chara!

Amu rozmyślająca nad sobą, a dokładniej nad swoim charakterem.

Shugo Chara!

Hinamori postanawiająca poprzez modlitwę poprosić o Anioła Stróża. Idealne połączenie wróżki i Amu.

Shugo Chara!

Szok! Trzy jajka znaleźć we własnym łóżku? Ja bym chyba zwariowała, nawet gorzej niż Amu!

Shugo Chara!

Nasi wspaniali Guardians ochraniający tą szkolę. Świetna wyobraźnia! Wyglądają jak jacyś Bogowie.

Shugo Chara!

Amu zaczepiona przez Tadase. Ten scener wygląda jak z jakiegoś filmu!

Shugo Chara!

Tak poznajemu strażników. Od lewej: Kukai, Yaya, Tadase, Nadeshiko.

Shugo Chara!

Następny szok! (zaraz zwariuję xD) Wyznanie Amu poprzez jajko serca – Ran. Ja bym tej charze nigdy tego nie wybaczyła.

Shugo Chara!

„Hop, Step, Jump” – wydostanie się z dziury i następne kłopoty.

Shugo Chara!

No właśnie takie kłopoty. Stanie na szczycie budynku! Ja chyba bym zamarła. ;[]

Shugo Chara!

Aaaa .. To takie słodkie a zarazem wkurzające. ;*

Shugo Chara!

Chara Nari – Amulet Heart.

Shugo Chara!

Ratunek Księcia. Jak z bajki. ^ ^

komentarzy 6 to “Shugo Chara! – Odcinek 1 „Narodziny Shugo Chara””

  1. Alexandra Kwiecień 17, 2009 @ 5:30 pm #

    Widzę, że i ty zabrałaś się za Shugo Charę. Mam nadzieję, że nie przerwiesz w połowie (ja wymiękłam po około pięciu odcinkach ^^) i opiszesz wszystkie epizody. Dobrze ci to wychodzi. Zwłaszcza komentarze pod screenami mi się podobają. Są takie…szczere. Czyli to co lubię najbardziej. Pozdrawiam.
    Alex
    PS. Po twoim nicku widzę, że tak jak ja uwielbiasz Utau. Też uważasz, że to najlepsza bohaterka spośród wszystkich postaci anime?

    • Utau Kwiecień 17, 2009 @ 5:37 pm #

      Dziękuję. Od niedawna polubiłam Utau chociaż Amu zajmuje drugie miejsce. Chciałabym jak najszybciej nadgonić te 78 odcinków Shugo Chary co dotychczas wyszło. Jednak wiem, że nie będzie to proste.

  2. riicki Maj 4, 2009 @ 5:25 am #

    Super 🙂 Następna osoba podjęła się SC! A odcinków jest już 81 🙂 SC! jest świetne 😛 ;] No dobra, zmykam do szkoły ^^

  3. Amu hinamori Luty 4, 2010 @ 6:53 pm #

    SUPERRRRRR!!!!!! Tylko skąd to wiesz ?

  4. Amu hinamori Luty 4, 2010 @ 6:54 pm #

    Hej gdzie oglądacie odcinki shugo chara ?

  5. Yukina Luty 10, 2010 @ 12:10 pm #

    Ja ogółem albo ściągałam odcinki SC z przeróżnych stron i do tego napisy na animesub.info, bądź oglądałam na urusai.pl

    Pozdrawiam – Yukina < 3

Skomentuj

